+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 41 av 41

Tråd: 2004-2005: Hvor mye har DU vokst?

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71

2004-2005: Hvor mye har DU vokst?

Hvor mye har du vokst i løpet av året?

Vil gjerne høre midje og vekt fra januar til desember på kara her, eller nærmeste mål du har. Bruk gjerne morgenmidje og morgenvekt.

Format: midje @ vekt

xray, 184cm
    januar: 92@94kg
    desember: 84@92kg

Tenkte det var greit å ta denne før juleribba sparker fra seg,

xr
    :)

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    foreclose, 182cm
    januar: 91-92@90kg
    desember: 83@90kg
    Sist endret av forecloseradream; 16-12-04 kl 10:52

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Faen ikke vokst mye. Blitt litt sterkere bare.

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Lik som meg du snorre, samme nick i posten også hehe

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    hehehe *spanks*

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    79@93 Sept 2003
    89@84 januar 2004
    86@88 Nå

AKA Gullfisken Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Goldfish: 182cm
    januar: 100cm@95,7kg
    mai/juni: 88cm@82,0kg
    desember: 91cm@87,5kg
    Sist endret av Sørlendingen; 16-12-04 kl 11:38

Silver Member - III Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av
    Ble medlem
    03-2004
    Jojovekt deluxe..
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

Bronse Member mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29
    Myth: 175cm

Sommer 04: 83@81
    Vinter 04: 80@85.5
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Platinum Member Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    79@93 Sept 2003
    89@84 januar 2004
    Hva faen skjedde her? opp 10cm rundt magen og ned 9kg??? Eller er det vekta først og midjen bak?

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Har ikke peiling på midjemålet. Litt for mye sikkert.
    Men når jeg begynnte å trene ordentlig rundt påsketider var jeg 76-77 kg. I går var jeg i overkant av 86 kg.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73
    Har ikke peiling på midjemålet. Litt for mye sikkert.
    Men når jeg begynnte å trene ordentlig rundt påsketider var jeg 76-77 kg. I går var jeg i overkant av 86 kg.
    Da er det jo nettopp spennende å se litt på hva midjen har økt på denne fremgangen, men du ser bra ut.

Er vel flere som regner 1cm på midjen = 1kg fett/vann som en tommelfinger-regel under deff- og bulke-fremgang?

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av x-ray
    Da er det jo nettopp spennende å se litt på hva midjen har økt på denne fremgangen, men du ser bra ut.

Er vel flere som regner 1cm på midjen = 1kg fett/vann som en tommelfinger-regel under deff- og bulke-fremgang?
    Kan jo måle midje nå, men det var ikke i tankene mine engang når jeg begynnte.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tjalala
    Hva faen skjedde her? opp 10cm rundt magen og ned 9kg??? Eller er det vekta først og midjen bak?
    Alltime best sept 2003 ----> total kollaps i noen måneder og så kom nyreproblemer i Mai i år og da raste jeg ytterligere ned til 76kilo på det verste. I høst er jeg kommet meg på beina igjen , kan ikke trene 100% for fullt men det går rette veien igjen.

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73
    Kan jo måle midje nå, men det var ikke i tankene mine engang når jeg begynnte.
    Jau, greit å kontrollmåle litt, plutselig løper det et år unna, så da kan man sjekke hva man har brukt alle tusenlappene sine på å oppnå, gir motivasjon det om man har vært flink i matveien, greieste er vel å måle på morgen på tom mage så det ikke svaier så mye etter hva middagen besto av

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    midje var på nedslående 86 cm. Blir vel betraktelig mer etter jul
    Sist endret av Platon73; 16-12-04 kl 12:22

Ble medlem
    03-2003
    skal si havregryna har gjort jobben for oss dette året ray.. eller hva pus

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Levd på gryn dette året ja!!!!, men du bulker jo som et villschwin så knall midje der az

Superior newbie Rogern is a jewel in the rough Rogern is a jewel in the rough Rogern sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    31
    Rogern:
    180 cm
    Jan:
    - Midje: 77
    - Kg: 71

Des:
    - Midje: 78
    - Kg: 78
    Sist endret av Rogern; 18-12-04 kl 18:02

Silver Member ZeKe is a jewel in the rough ZeKe is a jewel in the rough ZeKe is a jewel in the rough ZeKe is a jewel in the rough ZeKe is a jewel in the rough ZeKe sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Jan: Midje husker jeg ikke, men var ca 83-85cm og veide 85 kg

Des: Midje: 78 vekt: 80kg

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Januar: 83kg@92cm
    September(endret): 92,5kg@83cm/85 rundt hoftene
    Sist endret av metromeno; 16-12-04 kl 13:44 Begrunnelse: September

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno
    Januar: 83kg@92cm
    Desember: 92,5kg@83cm
    Da snakker vi... OMG

AKA Gullfisken Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    En ting.. hvor måler dere midja?

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av HIT
    Da snakker vi... OMG
    Kanskje han har amputert? ehe.

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Vi snakker om en noe så til de grader utrent kropp, som plutselig blei tvingt iform...

Sorry, det jeg skrev stemte ikke helt, sist jeg målte midjen var vekten min 87kg og dette var i september.

Idag 16. desember er vekten 92,5kg og midjemålet 84cm/87cm rundt hoftene....
    Sist endret av metromeno; 16-12-04 kl 13:42

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno
    Vi snakker om en noe så til de grader utrent kropp, som plutselig blei tvingt iform...

Sorry, det jeg skrev stemte ikke helt, sist jeg målte midjen var vekten min 87kg og dette var i september.

Idag 16. desember er vekten 92,5kg og midjemålet 84cm/87cm rundt hoftene....

Uansett veldig bra resultater...

Silver Member wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    177cm

Mai-august: 79cm@65kg

Desember: 83@78kg
    Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umulige
    Min Treningslogg

Min Profil

http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766

Ble medlem
    03-2003
    dette høres jo bra ut gutter... virker som alle har fått veldig mye ut av året som har gått. gode resultater på dere alle mann... spesielt deg metromono, knallbra resultater.. smell opp noen bilder

Ble medlem
    09-2004
    Har ingen før-bilder, men har tatt nå og skal sammenlikne med noen nye til sommeren igjenn. Legger ut denne sammenlikningen.... Nå begynner jeg jeg å bli god og vinter-chubby...

Du hadde jo også hatt litt av en fremgang da foreclose! Var nok litt lettere for meg som, er helt fersk innen trening....

Gold Member schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger har mye å være stolt av schwarzenegger sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    22
    januar 63kg??@73cm?? cirka.
    Desember 77,5kg@83cm diggern
    20 år
    høyde: 182 cm
    vekt : 94 kg

150x6 Benkpress og 170kg x 1(mer inne)
    155 kg Smalbenk
    170x7 Markløft
    170 i Knebøy(tror jeg) :)

Kliss nytt medlem xopi is on a distinguished road xopi sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    28
    Januar: 103kg og LITE muskelmasse etter 3 år på baken. midje ikke målt.
    Desember: 90kg. Ikke målt men har strammet inn 6 hull på beltet, alle bokser er for store, alle gamle t-skjorter er for små.

student Dolph is a jewel in the rough Dolph is a jewel in the rough Dolph sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    24
    86kg - nå 79/80 kyssesyka

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    jeg var 87kg i januar, og nå er jeg 95kg, nesten samme kroppsfett.
    RockyRock

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Har gått ned 4-5kg fra sist jul. Men av en eller annen grunn så føler jeg meg større og i bedre form enn nå. Merkverdig.

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Januar04 71@68,1kg
    Desember04 83@76kg

ALT FOR LITE

TEAM BODYTECH

Medlem bukle is a jewel in the rough bukle is a jewel in the rough bukle sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    28
    Har ikke målt midjen av en eller annen grunn.
    Men har gått opp fra 73 til 85 fra september 2003 til nå
    Er 1.86 com
    Det nytter ikke slå en uviten mann i en diskusjon!

Kliss nytt medlem BigBLU is on a distinguished road BigBLU sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    BigBLU, 193cm

Juni 2004: 92@93
    Desember 2004: 92@102

Silver Member waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    178 cm
    januar04 75@72kg
    desember 77@81kg
    !burger: !burger: !burger: !burger:

Platinum Member Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    16.02.04
    94,5cm@83,5kg

16.12.04.
    97cm@97kg

Alt for mye rundt midja, men skal ned til rundt 80-85 i sommer, så blir det bra.

Bronse Member Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat er et navn kjent av alle Fiat sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    29
    juli: 67 kg desember 71kg, har ingen mål

aro
    aro er ikke aktiv
    Superior newbie aro is a jewel in the rough aro is a jewel in the rough aro sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    185 cm.

mai: 80cm@68kg
    des: 92cm@86kg

Begynner å bli god og rund nå.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Solarium
    By darp in forum Trening
    Svar: 44
    Nyeste innlegg: 09-01-05, 14:53