+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 51

Tråd: 2004 - mitt første konkurranseår?

Superior newbie bruker slettet Ukjent bruker
    Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27

2004 - mitt første konkurranseår?

Jeg har en liten plan, en plan som skal ha meg til å muligens konkurrere høsten 2004. Jeg skal få langt ut bilder, og selfølgelig deffe meg litt etter litt, og holde rapport om hvordan det går.
    Veier foreløpig 95kg med visstnok i underkant av 20% kroppsfett. Skal starte seriøs diett etter jul, og trene HIT, 5-6 uker på, 1 uke av og så repetere.

Den eneste tingen som ser ut til å komme i veien er militæret, for det ser ut som om at jeg er i rekrutten til høsten, eller videre i militæret.

Jeg håper på respons fra dere, tips, ris og ros osv.

skal prøve å ha bildene ute til helgen.

På forhånd takk.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Veldig spennende , fint om du kan føre bilde logg hver 3-4 uke fra du begynner å deffe til du er klar.
    Trenger ikke en haug med bilder , bare en posisijon f.eks lineup forfra

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    kult, vi kan stille sammen, jeg SKAL stille høsten 2004, ser ut som det blir NM, blir i junior klassen, og jeg sikter på 90kg, anyways gi alt!
    RockyRock

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    skulle ønske jeg også hadde den gnisten. for da hadde jeg slengt meg på. men akkurat nå er det andre ting som betyr så UENDELIG UENDELIG UENDELIG mye mer enn hvor mange cm båndet strekker seg til rundt armene mine!

ønsker dere ALT av hell på veien, bare ikke glem hva som er viktig her i livet. og det er ikke hvordan kroppen deres ser ut!

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Høres bra ut Vegrum

Vil følge deg, godt du har skjønt at utseende betyr mer enn styrke

x
    :)

Varg
    Gjest
    Lykke til gutter, har bestemt meg for å stille høsten 2005. Rock: 90kg blod deffet tror jeg kan bli vanskelig.. Hvor høy er du?

MVH
    varg

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    jeg skal satse på en neddeffet fysikk på 75-80kg, tror jeg, kanksje tyngre. Det er jo tross alt 9-10 måneder til. Skal satse veldig på å få fram svake punkter,og overall masse. Bilder er forhåpentligvis oppe i helga.

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock
    kult, vi kan stille sammen, jeg SKAL stille høsten 2004, ser ut som det blir NM, blir i junior klassen, og jeg sikter på 90kg, anyways gi alt!
    Tror nok sannsynligvis jeg skal stille i en "mindre" konkurranse først, Sandefjord Open eller Sørlandsmesterskapet hadde vel vært noe??? Vet ikke om det finnes noen konkurranser her oppe i nord.

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    .

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    En kropp med masse muskler, men uten styrke

Er det mulig da??

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cera
    En kropp med masse muskler, men uten styrke

Er det mulig da??
    tror det ja, en mann kan være veldig massiv, men likevel ikke være så sterk som man skulle tro han kunne være.

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Sitat Opprinnelig skrevet av vegrum
    Sitat Opprinnelig skrevet av x-ray
    Høres bra ut Vegrum

Vil følge deg, godt du har skjønt at utseende betyr mer enn styrke

x
    hehe, jeg ser ennå på styrke som like viktig som å ha en bra kropp. En kropp med masse muskler, men uten styrke, er som å ha en kuk uten å kunne bruke den
    Men du har valgt kropp fremfor styrke nå, ... men du må jo lage egne erfaringer, kanskje beholder du mye styrke <-- kanskje

x
    :)

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Varg, jeg er 1,93
    RockyRock

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    noen bilder..
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    et til
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    enda ett
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    enda fler
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    mer..
    Vedlagte bilder

Silver Member waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Jæææævli bra !
    !burger: !burger: !burger: !burger:

Admin
    Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon er et navn kjent av alle Håkon sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Sykt bra... !!

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Fy søren du ser bra ut

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    do biest grosse (-:

gi alt vegard, gleder meg til å se deg på scenen! det går for deg også stein!

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    tusen takk for all rosen, det hjelper veldig på nå i disse "mørke tider" hehe. Ros er kjempegodt å få!

Skal få ordnet bilder av lår og legger også. Tror lår hos meg er et av de svakeste punktene.

La risen/rosen hagle inn!!! =)

Medlem AllGood is on a distinguished road AllGood sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Det var en stor bamse. Tykk og god rygg. Lykke til med satsingen!
    "Say it, believe it, achive it!"

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    biffen er på plass nå er det bare å bli kvitt svoret før konkurransen

Lykke til og ikke sett det spesifikke vektmål ,sats heller på å være kveldens hardeste mann.

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    Opprinnelig skrevet av NK
    biffen er på plass nå er det bare å bli kvitt svoret før konkurransen

Lykke til og ikke sett det spesifikke vektmål ,sats heller på å være kveldens hardeste mann.

tror du har rett der ja. Det er bare jeg som er spent på hvilken vektklasse jeg havner i...

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    Oi... her har vi en kandidat til pallen

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Veldig imponerende, stå på!
    Uteliv, inneliv eller underliv?

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36
    Ser kjempebra ut men ser ingen bilder av låra her ?????
    Vilket stevne satser du på ?
    Som NK sier sats på å bli hardest på scenen så blir det kjempebra.
    Har du kontakt med noen som har stilt før ?
    Vet ikke hvor du bor men om det er i Oslo kan du jo stikke innom Haralds eller Partner gym så får du tips og råd + tilbakmelding på deffen din.

Det ser ut som du har mye masse (ref; bildene) men sats som NK sier på å deffe deg helt ned, det som ser bra nok deffa ut på gym'et er ikke nok når du kommer under scene lyset.
    Brunfargen (Dream tan) vil fremheve alt, positive eller negative ting, så om du greier å deffe deg helt ned blir det uansett bra.
    Et annet godt tips er å bestille/kjøpe brunkrem og poseringstruser allerede nå så slipper du å styre med det de siste ukene før konkurransen.
    Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Opprinnelig skrevet av vegrum
    Skal satse veldig på å få fram svake punkter,og overall masse. Bilder er forhåpentligvis oppe i helga.
    Et lite velmenende råd er å ikke satse på å få fram svake punkter.....

Klem
    Tric

Tji hi - jeg greide ikke å la være.......
    NORKOST - yammi!!!!

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    Opprinnelig skrevet av forecloseradream
    Oi... her har vi en kandidat til pallen

hehe, d hadde vært noe d ja. Vi får se på formen min etterhvert. Skal øke massen mye mer, forhåpentligvis

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    [.

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36
    Vil ikke se verre ut når du deffer, tvert imot.
    Når man deffer forandres kroppen utrolig mye.
    Stå på !
    Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    Håper d. Er bare redd for å bli veldig liten.

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    Jeg er også redd for at det skal bli en del "løshud" når fettet forsvinner, og det blir jo ikke seende så bra ut i det hele tatt.

eiv
    eiv er ikke aktiv
    Silver Member eiv is a jewel in the rough eiv is a jewel in the rough eiv is a jewel in the rough eiv is a jewel in the rough eiv sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Du bør begynne med deff fortløpende. Overvekt over lengre tid er drit.. huden tar lang tid for å trekke seg inn osv.

Varg
    Gjest
    Vil ikke karaktisere hans form som overvekt!! Tror ikke du trenger å tenke så mye på løs hud ettersom at du forhåpentligvis ikke har tenkt å gå for fort ned i vekt. Må bare si at du har en imponerende masse. Stå på for å komme deg på scenen, trøkket du får i muskelaturen etter deff skal vist være himelsk! Du kan drite i å stille i NM 2005 i juniorklassen, får då må du se deg slått av lille meg

Gi gass og få kontakt med en som har stilt tidligere, hvis ikke du finner noen i nærheten er det jo bare å ta noen helgeturer til steder hvor du finner folk som har stilt tidliger(tromsø, trondheim osv) Husk at det er en prestasjon i seg sjøl og gjennomføre deffen og stå på en scene uansett plassering Lykke til,kan bli spennende å se deg på scenen!

MVH
    varg som gir bånn gass mot NM 2005

Ble medlem
    06-2003
    nm 2005 - da er jeg med!!

Ble medlem
    10-2002
    Ser bra veldig bra ut, very good indeed.

Deffing er skummelt, jeg er på 11% nå og tør ikke å deffe mer, vil ikke forsvinne helt, hehe.
    RockyRock

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    Opprinnelig skrevet av Rock
    Ser bra veldig bra ut, very good indeed.

Deffing er skummelt, jeg er på 11% nå og tør ikke å deffe mer, vil ikke forsvinne helt, hehe.
    Hadde vært glad hvis jeg hadde ligget på 11%, hoff hoff. Deffingen går sakte men sikkert her. Ligger nå på ca. 92kg på tom mage om morgenen. Fettprosenten er jeg ikke sikker på.

Jeg skal prøve å legge i meg mindre karb, eksperimentere litt med måltider og div. tilskudd.

Ble medlem
    10-2002
    Jeg er nede på 10-9% nå, vil ikke gå lengre ned nå, føles som om jeg må si hadet til alle musklene, hehe, det føles ikke helt komfortabelt, likte å være litt bamsestor på 105-110kg, men på en måte føles det sprekere.

Uansett, vi kan jo kanskje konkurere sammen.
    RockyRock

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    .

Ble medlem
    10-2002
    jepp, uansett, keep me updated på hva du bestemmer deg for
    RockyRock

Kliss nytt medlem lilleOle is on a distinguished road lilleOle sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    bra bilder. når og hvor stiller du?

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    .

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    mens vi venter på lår og leggbilder

her er et bilde fra en fest jeg var dørvakt på
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    enda ett,
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    04-2002
    Alder
    27
    Jeg lurer på om jeg skal legge vekk bygger-programmet bort en stund, og heller satse på styrke. Benkprogrammer a-la Doug Hepburn stil. Har lyst til å bli sterkere. Noen som har synspunkter på dette?

Varg
    Gjest
    Vist du har planer om å stille så er vel dette ikke det smarteste!! Men det er jo fult mulig å øke i muskelmasse og styrke samtidig, så kjønner ikke hvorfor du føler du må velge en av delene!

Ble medlem
    06-2003
    når du står på scenen er det ingen som spør hvor mye du kan løfte..

-- leste jeg et sted!

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.