+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: 24 Fitness -Karl Johan

Biatch Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe sin avatar
    Ble medlem
    05-2008

24 Fitness -Karl Johan

Jeg vurderer å utvide antall treningsmedlemskap og begynne å trene hos 24 Fitness.

Er det noen som har link til hjemmesidene deres? Umulig å finne via Google...hm.

Eventuelt noen som kan fortelle meg hva medlemsskap koster ?

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    400 kr mnd er det vel. Hjemmesiden tror jeg kun dekker 24 fitness på hønefoss.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Biatch Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe har et berømt rykte Mihoe sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Har vært der inne - men det er senteret på Hønefoss og det blir litt langt å sykle dit

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mihoe Vis post
    Har vært der inne - men det er senteret på Hønefoss og det blir litt langt å sykle dit
    Rusbrus?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    05-2008
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    400 kr mnd er det vel. Hjemmesiden tror jeg kun dekker 24 fitness på hønefoss.
    Vet du om de har sånne halvtårs medlemskap som du betaler med en gang? (ser ut som de har det på Hønefoss).

Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Rusbrus?
    Må være det! Jeg er en slappfisk.

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mihoe Vis post
    Vet du om de har sånne halvtårs medlemskap som du betaler med en gang? (ser ut som de har det på Hønefoss).
    Ja, tror det. Er bare å stikke oppom å snakke med Tommy så fikser han sikkert noe sånt.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Ble medlem
    05-2008
    Sitat Opprinnelig skrevet av slogum Vis post
    Ja, tror det. Er bare å stikke oppom å snakke med Tommy så fikser han sikkert noe sånt.
    Jeg får gjøre det - selv om det bryter mine prinsipper om å unngå kommunikasjon utenfor nett

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.