+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: 3 eller 4 splitt?

Silver Member Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27

3 eller 4 splitt?

Vurderer følgende:

En 3splitt:
    Bryst-Tri-Skuldre

Rygg-Nakke-Biceps

Bein-Mage-Core

eller

En 4splitt:
    Bryst-Tri

Rygg-Biceps

Skuldre-Nakke

Bein-Mage-Core

3-splitten kommer jeg til å kjøre 5dagers pause mellom hver første økt. Dvs at jeg vil ikke kjøre ei uke mellom hver økt. Men 5dager.
    4 splitten vil jeg kjøre 7dager mellom..

Vil også drysse inn litt cardio innimellom styrkeøktene..
    Hva tror dere er best?
    Det er i motbakke det går oppover.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Det har ikke stort å si i det lange. Velg den du har mest lyst til å bruke du.

Silver Member Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Det virker som de gode gamle splittene er old-news.
    Er det DC de fleste kjører idag?

Noen andre frekke program som funker fint for hypertrofi ?

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lillegutt* Vis post
    Det virker som de gode gamle splittene er old-news.
    Er det DC de fleste kjører idag?

2-split
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Velg det som frister mest. Det er best.

*TNT*
    Gjest
    WSB med DE dagene byttet ut med RE dager.

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Er ikke wsb et styrkeløft prog??

Det som frister mest er 3splitten.. Har kjørt den før, men er lett å bli overtrent av den.
    Problemet mitt har alltid vært at jeg liker å trene mye. Men det er jo ikke alltid like heldig.
    Så no har jeg bestemt meg for å legge inn litt boksing på sekk, sykkling og jogging som "bi" økter innimellom pumpinga.. Så har jeg litt å styre med de dagene jeg ikke løfter.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    kjører nesten likt 4 splitten bare jeg har mage/core på skulderdagen. Synes det er en grei splitt.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av *TNT* Vis post
    WSB med DE dagene byttet ut med RE dager.
    Hørhør!!

WSB er såppass bra for hypertrofi at de sliter med å holde folk i de lave vektklassene. hopla.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Noen som har en link om generell forklaring av dette frekke programmet?

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Noen som har en link om generell forklaring av dette frekke programmet?
    Innføring i Westside Barbell

kjør ws4sb templaten. mange har hatt veldig bra framgang med den.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    oki skal lese litt rundt så skal jeg se om jeg prøver en lite forsøk.

btw: Hadde en liten ryggøkt idag, hva tror dere?? litt overkill mtp øvelser etc?
    Hangups 3x10 (trener bare pga jeg må forbedre det)
    Pulldown 105kg 3x12
    Enarms roing i maskin 100kg 3x12
    Foroverbøyd roing 100kg 3x12
    Shrugs 50kg 3x15
    Facepull 50kg 3x12
    Hammercurl 20kg 3x12

Er dette litt vel mange øvelser?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder