+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: + 3 kg muskelmasse per år, unntak??

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23

+ 3 kg muskelmasse per år, unntak??

har hørt flere ganger at det kun er mulig å legge på seg MAKS 3 kg ren muskelmasse per år. så da lurer jeg på om dette gjelder alle, eller først og fremst folk som allerede er godt trent og allerede har en del muskler.

Lurer litt fordi jeg siden i fjor har gått opp over 15 kilo. På forkant av dette gikk jeg ned 20 kg på kun 3-4 mnd. Jeg økte matmengden gradvis, og begynte ettehvert også å trene.
    Slik jeg er nå har jeg ganske mye muskler i forhold til vekten, og jeg nekter da å tro at kun 3 kilo av disse er muskler. kroppen har muskelminne, har dette noe å si??
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Det kommer vel litt an på hvor lenge man har trent, gener osv vil jeg tro?
    <3Fitnessfrøken<3

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    trent hele livet.. ikke mye treing på mit sykeste, fordi jeg ikke fikk lov av lege.. men daglige gåturer, mindt 45 min per dag. "skikkelig" trening fra sommeren (juni-juli) til nå.. alt mellom 8-14 timer i uka =)

The blogg =)

Årets FPmedlem 2011 TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Eg vil tro at kroppen regulerer det der ganske bra selv. Du nevnte i en annen tråd at du hadde en BMI på 11-12? Da la vell kroppen på seg alt den maktet av muskler og fett for å i det hele tatt overleve. Hadde du hatt en BMI på 20-25 hadde du nok lagt på deg langt mindre med samme kosthold/aktivitetsnivå.
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Bronse Member Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler har mye å være stolt av Grappler sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    35
    Sikkert litt off-topic men:

Tenkte på dette med ulovlige middler forrige dagen. De muskelbyggende er jo egentlig bare "signalstoffer", og det sier litt om kroppens egentlige kapasitet..

Kanskje muskelminne et år kan gi resultater langt utover hva som ellers ville vært naturlig ?
    No creative person ever felt their day job.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Jeg tror det er mulig å øke mange kilo muskler på kort tid, dvs at jeg tror at man kan øke till tilnærmet max av sitt muskelpotensial i løpet av 3-4 år og ikke at det er nødt til å ta 10-15 år.

Dette forutsetter et riktig konstruert treningsprogram og et fornuftig kosthold.

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av TheRat Vis post
    Eg vil tro at kroppen regulerer det der ganske bra selv. Du nevnte i en annen tråd at du hadde en BMI på 11-12? Da la vell kroppen på seg alt den maktet av muskler og fett for å i det hele tatt overleve. Hadde du hatt en BMI på 20-25 hadde du nok lagt på deg langt mindre med samme kosthold/aktivitetsnivå.
    di første 2 ukene gikk jeg faktisk bare enda mer ned i vekt, og fkk beskjed av legen at det var fordi forbrenningen gikk "amokk", og fordi kroppen ikke klarte ta til seg næringen. Så gikk veektøkningen enormt langsomt, og ikke før jeg begynte å trene begynte kiloene og komme tilbake, og har nå stabilisert seg slik BMI'en er på rett rundt 20 =)

men da er degt altså ikke helt slik at det KUN er mulig med 3 kg muskelmmase i året?

The blogg =)

Årets FPmedlem 2011 TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Det finnes vell nok av eksempler der ute på at 3kg ikkje er noen magisk grense nei.
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.