+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 34 av 34

Tråd: 3. øvelse bakside lår

Medlem birdman is on a distinguished road
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    28

3. øvelse bakside lår

Synes strake markløft tar litt mye korsrygg. Mulig jeg gjør det litt feil da, men......
    tar fra før liggende leggcurl i maskin og stående 1-fots leggcurl i legg-extension maskin. trenger en tredje.....

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Liggende med manual.

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    28
    Kan du forklare litt mer?

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    opprinnelig skrevet av Bigboy: Ligger på en benk(på magen), kneerene utenfor benken, hantelen mellom føtene og curler i vei, koz

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou
    opprinnelig skrevet av Bigboy: Ligger på en benk(på magen), kneerene utenfor benken, hantelen mellom føtene og curler i vei, koz
    _Noe_ klønete?
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Tre-stjerners bruker Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Sittende lårcurl.

Strake mark er jo knall da, du kan jo bruke det som en 3.øvelse og heller øve teknikk til den sitter.

Eventuelt drit i en 3.øvelse på alt og bare roter mellom 2 øvelser på hver muskelgruppe

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz
    _Noe_ klønete?
    Skjønte den fint jeg. Det er jo vanlig liggende lårcurl, men du bruker en manual i stedet. Legger manual mellom skoene. Hvis ikke du mente at øvelsen er klønete?

Sid
    Sid er ikke aktiv
    Rødvinsflekken Sid is a jewel in the rough Sid is a jewel in the rough Sid sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Henger meg på Stripie her!

Skjønner egentlig ikke hva du skal med tre øvelser. Kan like godt øke volumet på de to du allerede har, eller bare ha et lavere volum.

Sometimes less is more

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    28
    Funker fint så langt med 3 øvelser per gruppe, så ser ingen grunn til å prøve noe annet akkurat nå ved å skifte til to på alle. Mulighet for å ha to på bare denne gruppen da, eller blir det rart?

Sid
    Sid er ikke aktiv
    Rødvinsflekken Sid is a jewel in the rough Sid is a jewel in the rough Sid sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av birdman
    Funker fint så langt med 3 øvelser per gruppe, så ser ingen grunn til å prøve noe annet akkurat nå ved å skifte til to på alle. Mulighet for å ha to på bare denne gruppen da, eller blir det rart?
    Kan aldri tenke meg at det har nevneverdig effekt.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Vet ikke om du har misforstått litt her Sid. Han snakker om et DC program. Der har du en rotasjon på 3 forskjellige øvelser. Han sier ikke at han tar alle 3 øvelsene på samme trening.

Sid
    Sid er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Ahh, da er det jo en annen sak Var ikke klar over at det var DC vi snakket om. Har gått meg hus forbi. Takk for at klarte opp i det

Ville tatt meg en titt her jeg i så fall:
    http://www.exrx.net/Lists/ExList/Thi...#anchor1942303

Edit: Såg nå at det låg i Dogg`s place. Såg det bare under "nye innlegg", beklager det.

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Skjønte den fint jeg. Det er jo vanlig liggende lårcurl, men du bruker en manual i stedet. Legger manual mellom skoene. Hvis ikke du mente at øvelsen er klønete?
    Joda, skjønte den jeg og, det bare virket veldig klønete synes jeg, å drive å holde hantelen mellom anklene, men godt mulig den er fin i praksis.

Strake mark får jeg ikke til å ta på bakside lår. Mulig jeg gjør det feil, er det en øvelse som må gjøres noen ganger for at man skal få den til ordentlig?
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    28
    grei skuring det ja, no stress. får det til å ta på baksiden av lårene men også mye på korsrygg, men på mitt program tar jeg markløft 2 dager etterpå. er jo ikke værre enn å bytte om litt på øvelsene så jeg får strake markløft 1 uke før markløft. er jo ikke så sykt mye korsryggtrening på de to treningsdagene rundt denne da, så skal ikke være så stress kanskje.

Superior newbie jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    ble du kalt en sel og en strandet hval når du tok den øvelsen i dag?
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

Ble medlem
    01-2006
    Alder
    28
    Jeg det? isåfall, har ikke tatt den. prøver meg på strake markløft litt til tror jeg, bare endrer litt rekkefølge på programmene. blir litt likt de to andre jeg kjører, kanskje greit med noe annet. får fokusere litt mer på bakside lår når jeg tar strake markløft.

Superior newbie jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    Sitat Opprinnelig skrevet av birdman
    Jeg det? isåfall, har ikke tatt den. prøver meg på strake markløft litt til tror jeg, bare endrer litt rekkefølge på programmene. blir litt likt de to andre jeg kjører, kanskje greit med noe annet. får fokusere litt mer på bakside lår når jeg tar strake markløft.
    nei bare lurte, for det var to stk på din alder som tok den øvelsen i dag. det så ut som det vare deres første gang og. Imens han ene holdt på å curle så kommer en ingeniør-type bort og begynner å le for han syntes at det så så morsomt ut
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

Kliss nytt medlem GlennW is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    34
    Rygghev med knekk i kne leddet, hold knekken under hele øvelsen.

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av GlennW
    Rygghev med knekk i kne leddet, hold knekken under hele øvelsen.
    Ikke godkjent DCøvelse etter hva jeg vet..

TEAM BODYTECH

Medlem Foreign Kid is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Om han klarer øke bra i det og har en svak korsrygg er jo ikke det noe hinder siden skadepotensialet er veldig lite

Kliss nytt medlem bruno1 is on a distinguished road
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    kan kjøre good morning da..

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av bruno1
    kan kjøre good morning da..
    Korsrygg øvelse til failure?

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Begynte med utfall i dag. Er dette en øvelse jeg skal ha for forside eller bakside, bigboy? Er usikker her.. Den er jo en rimelig tung øvelse også, så lurer på hvordan det blir å kjøre den før bøy og lignende.

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Begynte med utfall i dag. Er dette en øvelse jeg skal ha for forside eller bakside, bigboy? Er usikker her.. Den er jo en rimelig tung øvelse også, så lurer på hvordan det blir å kjøre den før bøy og lignende.
    Går som en forside, men drar bakside OPP så det holder

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Big Boy
    Korsrygg øvelse til failure?
    trodde da først og fremst gm var for bakside lår..
    står en tråd om gm i dc på intense muscle da..

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av bruno1
    trodde da først og fremst gm var for bakside lår..
    står en tråd om gm i dc på intense muscle da..
    Jeg er selv veldig skeptisk til å bruke good mornings som bakside lår øvelse, siden tekniken der må være 100% hele tiden for å være ufarlig, det er jo en ekstrem skaderisiko med tanke på tungevekter der.

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    du har så rett.. kanskje best å bruke en spotter når det begynner tungt eller bare drite i hele øvelsen. prøvd den litt på cruise nå og synes den tar så jævli bra, men da trener jeg jo ikke så tungt..

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    This one? http://www.intensemuscle.com/showthr...=good+mornings den er da egentlig litt negativ mot GM

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    forsåvidt, men egill utelukker det jo ikke, selvom han heller ville hatt starke markløft..
    derfor jeg skrev "kan ha gm"..

Kliss nytt medlem dunny har slått av rykte
    Ble medlem
    03-2006
    Alder
    24
    Jeg for min del synes du bør fokusere enda litt mer på strake markløft før du forkaster den. Selv kjente jeg den ikke skikkelig på bakside lår før jeg fikk litt skikkelig vekt på den. Sjelden jeg har vært stivere i bakside lår og rompe dagen etter.

Kliss nytt medlem GlennW is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    34
    Variasjon i treningen din er det beste..................

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av GlennW
    Variasjon i treningen din er det beste..................
    Aner du hvilket program er med i en diskusjon på nå?!?

TEAM BODYTECH

Udefinert Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Big Boy, kan ikke vi heller ta å kjøre en forskjellig øvelse for bakside lår hver uke i ett helt år da?! Tenk hvor store muskler vi hadde fått på bakside lår da!!!!

184 cm
    91 kg
    20 år

Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Wrp
    Big Boy, kan ikke vi heller ta å kjøre en forskjellig øvelse for bakside lår hver uke i ett helt år da?! Tenk hvor store muskler vi hadde fått på bakside lår da!!!!

TØS!

TEAM BODYTECH

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.