veit noen om en bra 3 splitt?vært veldig takknemlig hvis noen hadde kommet med noen..
veit noen om en bra 3 splitt?vært veldig takknemlig hvis noen hadde kommet med noen..
Hvorfor ikke 4 eller 5? Mener du at du ikke har tid?
EDIT: så du bare var 14, følg forslaget til MRM du.
ja kan ikke kjøre 4 eller 5.. vil helst trene på mandag-onsdag-fredag... men hvis dere ahr noe program eller noen forslag å er det bare å komme med det!!
Siden du er 14 så ville jeg helst ha anbefalt et fullkroppsprogram 3 ganger i uken. Men visst du ikke vil høre på det så kjører jeg selv en fin 3-splitt. Du finner den i treningsdagboken min.
Dag1: Bryst/skuldre/triceps
Dag2: Quadriceps/hamstring/legger/mage
Dag3: Rygg/biceps
tusen takk for kommentarer.. skal se på programmet ditt MrMuscle...
holder på med RYP nå .. men har lyst på en 3- splitt etter på ... takker for svar og kom gjerne med flere forslag!!
--------
rygg/biceps
bryst/triceps
skuldre/bein
hør heller på meg. jeg er større enn MrMuscle
Bedre å være liten og skjønn en stor og stygg!
heey.. nå har jeg lagd meg et eget 3-splitt program, som jeg gjerene ville få noen kommentarer om..jeg har lest en god del om det.. men ville først se hva dere syntes om dette programmet!!(vil ha mest masse)
Trenings program
Mandag
Bryst: hantelpress skråbenk 3x12
cable crossovers3 x10
benkpress 2x12
Triceps: smal-benk eller franskpress 3x12
nedpress 3x10
Onsdag:
Bein: Knebøy 3x10
beinpress 2x8
lår curl 3x10
Legg: legghev 3x12
Skuldre: militærpress 3x12
sidehev 2x10
fronthev 3x 10
Fredag:
Rygg: Markløft 2x8
Nedtrekk bredt grep 3x12
sittende roing smalt grep 2x12
stang roing 2x12
Bicep: Hammercurl 3x 10
Preachercurl 3x10
No one?
Du glemte knebøy onsdagen.
'Feo, Fuerte y Formal'
Du trenger ikke så mye. Jeg ville foreslått noe heeelt annet![]()
Mandag
Knebøy 3x10 med lette vekter. Tenkt teknikk i mange uker først.
Benkpress 3x10
Omvendt roing 3x10
Sidehev 2x12-15
Biceps->triceps supersett 2-3x10
45 grader rygg hev3x10 ( rett rygg)
Planke varianter
Onsdag
Markløft 3x5 ( ett tungt hovedsett) teknikk trening i mange uker først
Knebøy på ett bein kroppsvekt 2x5-10 ( øk kg med hantler når du klarer 2x10)
Skulderpress 3x10
Nedtrekk/ chinups 3x10 ( håndflater mot deg )
Push ups 3 x maks ( gjerne med større range of motion- bevegelse)
Planke øvelser
Fredag
Samme økt som dag 1
Du trenger ikke cable crossover, Beinpress, mange øvelser på en muskelgruppe per økt osv. Du har så UTROLIG mye og hente på og bare trene de faste gode baseøvelsene, bade på styrke og masse. Jeg personlig trener ikke biceps eller triceps direkte en eneste dag i uken, men vokser alikevell rundt armen. På min profil kan du lese litt mer om meg og hvordan jeg liker trening. Husk at mer er ikke alltid bedre når du kommer til trening. Bli god i benkpress- skulderpress-chinups/pullups- knebøy og markløft. Konsentrer deg om de. Tidlig i treningskariæren kommer du UTROLIG langt med å bare trene disse. I tilegg bør du trene kroppen mye hyppigere. Du er på ett tidlig stadie og klarer ikke ta deg ut på samme måte som en som drar 200 kg i markløft. Du trenger ikke mer hvile en 24 timer. Hva tror du er best, vokse og bli sterkere 3 ganger i uken eller 1?