+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: 300 Treningsprogram

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32

300 Treningsprogram

Etter en god stund med FST-7 ble jeg lei og ville finne på noe annet!

Fant dette treningsprogrammet på iform :

http://www.iform.no/pub/art.php?id=1208

Har testet det ut 3 økter nå, og kan vell sammenlignes litt med cross fit!
    Noen som har testet noe ala samme?

I tillegg blir det litt floorpress, frontbøy, dragcurl og smalbenk de dagene jeg ikke følger dette programmet.
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Supsup jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Såvidt jeg veit så var aldri dette treningsprogrammet deres, det var vel heller en test de gjorde underveis for å se forbedringene de hadde gjort gjennom den andre treningen sin. Det ser veldig gøy ut å gjøre da Poenget er vel å utføre det på kortest mulig tid.

Hva er din tid?

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Har ikke tatt tiden men brukte iallefall under 25 min, da tok jeg ca 15 sek pause på øvelser jeg manglet reps på(chins, mark og floor w),
    i tillegg pause for av og pålessing av vekter, da man ikke kan være helt meta amf på et sivilisert gym, hehe
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Supsup jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    ikke værst det meta amf, lol.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.