+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 16 av 16

Tråd: 3000kr og Svinesund

Bronse Member Grizzly is a jewel in the rough Grizzly is a jewel in the rough Grizzly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24

3000kr og Svinesund

reiser i morgen til svinesund.. hva er verdt å plukke med se gnår jeg er der? har spurt tidligere tror jeg med ukare svar...

har tenkt foreløpig:

Kylling filet
    B5
    Kasein/Whey Pulver
    ?????
    Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    texmex løvbiffer ( euroshop ) NAMMNAMM!
    store ris poser
    sauser kan være litt billigere
    indrefilet svin
    schnitzler ( kotelett smurt med karbo) prot,karb only
    100% whey.. digg!!
    hjemmelaget ZMA

hmm. kommer ikke på mer i farten,, ha en fin handletur

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    100% whey er samme pris i norgen som sverige om jeg ikke tar feil.

Skal du ha bilig pulver så burde du titte på fitnesspharma på bodypower.

Ellers så er det jo mye fint i kalkunfillet,kyllingfillet,biff osv billig mat er altid flott å få med seg

Bronse Member D.O.G. er et navn kjent av alle D.O.G. er et navn kjent av alle D.O.G. er et navn kjent av alle D.O.G. er et navn kjent av alle D.O.G. er et navn kjent av alle D.O.G. er et navn kjent av alle D.O.G. er et navn kjent av alle D.O.G. sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Eg ekje arabårr, eg e fra Haugesund.... så an sa sailer boy'en..
    Alder
    30
    På budo fitness solgte de hvertfall 4kg dalblads gainer + 0.5kg kreatin for 400 sek tidligere. c-vit for 10 sek røret.. kanskje verdt å hamstre inn litt..
    På prottis er det egentlig skuffende lite å hente. Men du kan jo fort spare noen hundrelapper om du handler litt..

Myntsamler G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    37
    ris? får du for under 200,- for 20kg i byen.
    kylling og ytrefilet!!!
    Clausthaler....

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    det stemmer kanskje som NK sier.. tror du sparer minimalt på 100%'en.. men kjekkt å raske med seg en om lommeboka tilsier det.. da slipper du evnt. å bestille på nett.. dette er den ultimate proteinbøtte synes jeg blander seg utrolig lett, skummer ikke, bruker 70g pulver, 1dl vann lissom

risen bare rasker jeg med meg da jeg først er på handletur ...
    byen er stress ..
    slår heller to fluer i en smekk

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    PROEINER (fisk, rødkjøtt, fugl, pulver)

trenger ikke mer (-;

Bronse Member Grizzly is a jewel in the rough Grizzly is a jewel in the rough Grizzly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    så alt som har levd, og er nå dødt er verdt å raske med seg?

Medlem Xena is a jewel in the rough Xena is a jewel in the rough Xena sin avatar
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    33
    du får frossen kalkun-stek med div. marinader/krydringer (hvitløk ++) som er sinnsykt gode. Bakes i ovnen og du har prot for 2-3 dager. Ikke skinn eller bein! og IKKE dyre!
    Go hard or go home !
    :gull:

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Multivitamin kan du få billigere.
    Hvis du er heldig og finner dalblads sin alcar vil du spare mye penger på å kjøpe den!

Edit: hvis du er skikkelig Grov kjøper du noen bokser grovsnus!
    Sist endret av Stålballa; 15-04-04 kl 20:57

Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    hva heter de kalkun stekene??? hvor får jeg tak i de??

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av forecloseradream
    det stemmer kanskje som NK sier.. tror du sparer minimalt på 100%'en.. men kjekkt å raske med seg en om lommeboka tilsier det.. da slipper du evnt. å bestille på nett.. dette er den ultimate proteinbøtte synes jeg blander seg utrolig lett, skummer ikke, bruker 70g pulver, 1dl vann lissom

risen bare rasker jeg med meg da jeg først er på handletur ...
    byen er stress ..
    slår heller to fluer i en smekk
    70g whey og 1dl... Du liker den litt "smothie" du da forclose!

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36
    Hva med ting man ikke får fatt på i Norge da ?
    Stack eller Hydroxycut
    Lipoderm
    Glucosamin
    30 mg Zink tbl
    Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Jeg har aldri sett lipoderm når jeg har vært i Sverige, har de den på bodyppower?

ts
    ts er ikke aktiv
    Bronse Member ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle ts er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    36
    Så Lipoderm på Budo fitness mener jeg
    Gi 110% eller gi faen og dra hjem.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Tror neppe de har lipoderm i butikken i sverige , det er nok ikke lov det vettu

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Ørsting på vei...
    By Ørsting in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 2226
    Nyeste innlegg: 08-11-10, 21:36
  2. Viktigheten med proteiner i dietten din!
    By admin in forum Hall of Fame
    Svar: 25
    Nyeste innlegg: 11-11-07, 08:49
  3. Bygge muskler og brenne fett samtidig?
    By Guardian in forum Kosthold
    Svar: 34
    Nyeste innlegg: 13-05-05, 13:01
  4. Blodtype diett
    By MrMuscle in forum Kosthold
    Svar: 15
    Nyeste innlegg: 11-11-02, 20:57

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine