reiser i morgen til svinesund.. hva er verdt å plukke med se gnår jeg er der? har spurt tidligere tror jeg med ukare svar...
har tenkt foreløpig:
Kylling filet
B5
Kasein/Whey Pulver
?????
reiser i morgen til svinesund.. hva er verdt å plukke med se gnår jeg er der? har spurt tidligere tror jeg med ukare svar...
har tenkt foreløpig:
Kylling filet
B5
Kasein/Whey Pulver
?????
Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel

texmex løvbiffer ( euroshop ) NAMMNAMM!
store ris poser
sauser kan være litt billigere
indrefilet svin
schnitzler ( kotelett smurt med karbo) prot,karb only
100% whey.. digg!!
hjemmelaget ZMA
hmm. kommer ikke på mer i farten,, ha en fin handletur![]()
100% whey er samme pris i norgen som sverige om jeg ikke tar feil.
Skal du ha bilig pulver så burde du titte på fitnesspharma på bodypower.
Ellers så er det jo mye fint i kalkunfillet,kyllingfillet,biff osv billig mat er altid flott å få med seg
På budo fitness solgte de hvertfall 4kg dalblads gainer + 0.5kg kreatin for 400 sek tidligere. c-vit for 10 sek røret.. kanskje verdt å hamstre inn litt..
På prottis er det egentlig skuffende lite å hente. Men du kan jo fort spare noen hundrelapper om du handler litt..
ris? får du for under 200,- for 20kg i byen.
kylling og ytrefilet!!!
Clausthaler....

det stemmer kanskje som NK sier.. tror du sparer minimalt på 100%'en.. men kjekkt å raske med seg en om lommeboka tilsier det.. da slipper du evnt. å bestille på nett.. dette er den ultimate proteinbøtte synes jegblander seg utrolig lett, skummer ikke, bruker 70g pulver, 1dl vann lissom
risen bare rasker jeg med meg da jeg først er på handletur ...
byen er stress ..
slår heller to fluer i en smekk![]()
PROEINER (fisk, rødkjøtt, fugl, pulver)
trenger ikke mer (-;
så alt som har levd, og er nå dødt er verdt å raske med seg?
du får frossen kalkun-stek med div. marinader/krydringer (hvitløk ++) som er sinnsykt gode. Bakes i ovnen og du har prot for 2-3 dager. Ikke skinn eller bein! og IKKE dyre!
Go hard or go home !
:gull:
Multivitamin kan du få billigere.
Hvis du er heldig og finner dalblads sin alcar vil du spare mye penger på å kjøpe den!
Edit: hvis du er skikkelig Grov kjøper du noen bokser grovsnus!
Sist endret av Stålballa; 15-04-04 kl 20:57
hva heter de kalkun stekene??? hvor får jeg tak i de??
70g whey og 1dl... Du liker den litt "smothie" du da forclose!Opprinnelig skrevet av forecloseradream
Hva med ting man ikke får fatt på i Norge da ?
Stack eller Hydroxycut
Lipoderm
Glucosamin
30 mg Zink tbl
Gi 110% eller gi faen og dra hjem.
Jeg har aldri sett lipoderm når jeg har vært i Sverige, har de den på bodyppower?
Så Lipoderm på Budo fitness mener jeg
Gi 110% eller gi faen og dra hjem.
Tror neppe de har lipoderm i butikken i sverige , det er nok ikke lov det vettu![]()