Pga problemer med en skulder kan jeg ikke kjøre noen pressøvelser bak nakken. Altså sitter jeg nå med militærpress og handtelpress som øvelse 1 og 2, men mangler nr 3??....hva faen!??.....har dere noen tips??..
Pga problemer med en skulder kan jeg ikke kjøre noen pressøvelser bak nakken. Altså sitter jeg nå med militærpress og handtelpress som øvelse 1 og 2, men mangler nr 3??....hva faen!??.....har dere noen tips??..
"In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."

Arnoldpress
http://www.exrx.net/WeightExercises/...prightRow.html
den synes jeg er bra ;D
Smith-øvelser og maskiner
Skuldepress i Smith-maskin eller annen maskin helst ja. I verste, verste, verste fall sidehev med hantler. (EMG-undersøkelser har faktisk vist at denne aktiverer midtre delts bedre enn militærpress, men er ingen compound-øvelse og jeg kan ikke tro at den induserer like mye mikrotrauma).
H
Tror ikke DC ville blitt glad om du sa du brukte lat-raises som skulderøvelse, nej ;P
Finn en maskin eller finn på noe annet smart :> Stå på hender og press deg opp? (noen som har prøvd?)

Liten bevegelsesbaneOpprinnelig skrevet av Foreign Kid
Sant :/Opprinnelig skrevet av Stripie
Det hørtes kult ut da, men mye blod til hodet ville sikkert vært et annet problem.
Klarer sikkert ikke så mange at det blir det største problemetOpprinnelig skrevet av Foreign Kid
![]()
Go hard or go home !
:gull: