+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 20 av 20

Tråd: 3x3 program

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

3x3 program

Jeg fant denne posten på et annet forum , er det noen her som kjører treningen slik ?

Hey guys I thought I would share the program Ive been doing for the last 3 months and see what you all think of it. I personaly love it and havent seen strength gains like this since I started working out.

-Mon.

Clean and Press 3x3

Bent Rows 3x3

Romanian deads 3x3

-Wed.

Incline Bench 3x3

Weighted Pull Ups 3x3

Dead lift 3x3

-Fri.

Squat 3x3

Seated Military Press 3x3

Weighted Dips 3x3

I lift at 90-95% for each lift with 3 minute rests in between sets. I am also doing Hign intensity cardio 3 times a week I.E. Sprints and running stairs.

I have never loved a routine so much. Im in and out of the gym in 30 minutes and am stronger and leaner than ever. Im thinking of switching to a 5x5 for a little with the same lifts to change it up for a while.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Tydeligvis tilrettelagt for olympisk løfting. Så nei, jeg har ikke brukt det øvelsesutvalget. Men 3x3 gjør jeg jevnlig.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Silver Member - III Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av
    Ble medlem
    03-2004
    som nevnt, er det retta mot spesifike mål foruten det og bygge er det sikkert ikke så mange her inne som har noe skikkelig erfaring med det.

men dette med oppsett av programmer og rutiner etc..hvor mye vektleger folk dette? har det SÅ mye og si om man kjører forskjellige rutiner? kan folk si at de vokser mer om de gjør det sånn og sånn i forhold til andre oppsett?

jeg personlig har egentlig variert veldig lite i dette med programmer..ligger som regel på 8-12 reps hele tiden og ikke så voldsomt varierende i antall sett. eneste formening er at jeg ikke kan kjøre 3 stt på bryst og se meg ferdig med det. må gi kroppen juling liksom.
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Jeg synes 3reps trening høres veldig lavt ut og har aldri testet å løfte så få reps (har aldri som jeg kan huske testet 1rm på noe heller).
    Er bare veldig skjelden man ser hele programmer som ikke kombinerer høyrere reps inn på noen måte.

Øvelsene er sikkert spesifikt for personens mål over her men om man gjør det litt om med andre øvelser og fortsatt holder seg til så ekstremt lave repetisjoner.

Kanskje jeg skulle presse MrMuscle til å ta 3måneder på dette opplegget til høsten , kanskje han får boostet inn en 180 i benk og 200 i bøy

Bronse Member BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy is a jewel in the rough BigDaddy sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    29
    3 reps er litt for lavt for meg også. Men det er mest fordi jeg trener alene.

Mulig jeg hadde prøvd det i en periode om jeg hadde hatt en spotter..
    Vekt:103,3 kg (10.04.08)
    Høyde: 1.90

Beste løft:
    Benkpress: 150kg, 5*125kg
    Markløft: 5x150kg

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    hmm, 3x3 er litt for lavt, spess på øvelser der man faktisk kan få vektene i huet/brøstet, da jeg for det meste trener aleine..
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Superior newbie -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    27
    Har faktisk kjørt lignende en god stund nå med variasjoner ettersom hva jeg prioriterer, denne runden ser det slik ut:

Man:
    -Knebøy 3x3
    -Powerclean --> press 3x3
    -Fr.bøyd roing 3x3

Ons:
    -Knebøy 3x3
    -Benkpress 3x3
    -Markløft 1x3

Fre:
    -Knebøy 3x3
    -Powerclean--> press 3x3
    -Fr.bøyd roing 3x3

Kjører 3 reps per sett med konstante vekter og når jeg føler at vekta begynner å bli litt for lett så kjører jeg hardt opp med 1-2 reps så det blir 5reps per sett i en ukes tid for så å legge på mer vekt og ned til 3 reps igjen neste uke.
    Norkost iz da shiznit foe shizzle mah nizzle!

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Kanskje jeg skulle presse MrMuscle til å ta 3måneder på dette opplegget til høsten , kanskje han får boostet inn en 180 i benk og 200 i bøy
    pfft, du skal søren meg øke lønningen bra for at du skal få meg til å bytte fra DC til det der.

Bronse Member IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Vet ikke helt om dette programmet er spesifikt for olympisk vektløfting, med mindre dette er 3 av de mange øktene de kjører i uka. Det eneste som tyder på det er jo clean and press, samt det lave repsantallet. Det er hverken inkludert noe støt, frontbøy, frivending, styrkevending, rykkbøy osv. Pluss at olympiske vektløftere pleier vel å trene flere øvelser og mye lengre økter, gjør de ikke?

Medlem tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Har positive erfaringer med 3x3, har gitt gode styrkeøkninger.

Bronse Member - III Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Funker sikkert bra for de som trener kampsport
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    3x3 funker knallbra det, dog ikke kjørt det oppsettet på øvelsene der.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Bronse Member surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere har mye å være stolt av surhetsregulere sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mr.Gluteus Vis post
    "When my muscles say fuck you, I say fuck you right back and hit another rep."
    Den dagen mine muskler begynner å prate da stikker jeg en tur til psykologen

Bronse Member Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    Stod det noen om belastningstid per rep og sett?
    3 reps kan være så mangt...
    Men med 90-95 % av 1RM så må denne formen for løfting tydeligvis være lagt opp for olympisk løfting som vio sier.
    Dette vil være et program som passer bra til de med stort overtall av type-II fibre, ingen vits for den gjennomsnittlige mann og holde på med noe sånt spør du meg, ihvertfall ikke over tid.

Og hvorfor vente så lenge som 3 minutter mellom hvert sett når ATP er "bygget" opp igjen lenge før det?
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stoneman Vis post
    Stod det noen om belastningstid per rep og sett?
    3 reps kan være så mangt...
    Men med 90-95 % av 1RM så må denne formen for løfting tydeligvis være lagt opp for olympisk løfting som vio sier.
    Dette vil være et program som passer bra til de med stort overtall av type-II fibre, ingen vits for den gjennomsnittlige mann og holde på med noe sånt spør du meg, ihvertfall ikke over tid.

Og hvorfor vente så lenge som 3 minutter mellom hvert sett når ATP er "bygget" opp igjen lenge før det?
    Du ahr tydeligvis ikke kjørt mye 3x3 Kjør 3x3 i mark, så skjønner du fort hvorfor man har 2-4 min pauser
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Bronse Member Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman is a jewel in the rough Stoneman sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    31
    Du ahr tydeligvis ikke kjørt mye 3x3 Kjør 3x3 i mark, så skjønner du fort hvorfor man har 2-4 min pauser
    Hva vet du om det egentlig??
    Går jo fint ann og påbegynne neste sett selv om pulsen fortsatt er høy.
    It is only within the context of having properly developed your mind, that you will be able to truly enjoy the achievement of your material values, including that of a more muscular body.
    - Mike Mentzer

http://www.mikementzer.com
    http://www.i-a-r-t.com

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stoneman Vis post
    Hva vet du om det egentlig??
    Går jo fint ann og påbegynne neste sett selv om pulsen fortsatt er høy.
    Nettopp pga denne uttalelsen. Start på 85-90% av din 1rm i Mark, dra 3x3 og øk med 5kg hver uke i 8 uker. PÅ de siste 4 ukene så skal du se pausene blir nødvendig å være fra 3 min og oppover
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    3x3 må være litt merkelig da.. Det er vanskelig å rekke å pumpe no særlig når man bare har 3 reps på seg.. Og man har litt mer press på seg når man bare skal ta 3 repetisjoner. Da må man ta 90-95 % av max, ja! Det kan fort bli lange pauser mellom settene da. Eller ?! Noen kommentarer.. ?

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    3x3 må være litt merkelig da.. Det er vanskelig å rekke å pumpe no særlig når man bare har 3 reps på seg.. Og man har litt mer press på seg når man bare skal ta 3 repetisjoner. Da må man ta 90-95 % av max, ja! Det kan fort bli lange pauser mellom settene da. Eller ?! Noen kommentarer.. ?
    Ehh... Tror ikke du forstår konseptet
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Ehh... Tror ikke du forstår konseptet
    beklager bare lurte jeg.. sorry..

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.