+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: 4 dager

Silver Member Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

4 dager

Hei hei.

Noen av dere som har kjørt DC en stund som kjører 4 økter i uka, eller kjører alle 3?
    Isåfall, hvordan gikk det? Energi, restitusjon, fremgang?
    Og hvordan var kostholdet, kcal, prot, karb osv??

Bare lurer, jeg har kjørt 4 økter i uken i 4 uker ca nå, og merker ikke noe til overtrening el vekttap el lignende, og økningen har vært formidabel på disse ukene, det meste av økningne er nok kun tilpassning og potensiale jeg allerede har sittet inne med, men jeg er bare nyskjerrig på om jeg kommer til å møte veggen snart..

Derfor lurer jeg på om det er noen av dere som har erfaring med dette??

Mvh
    Nyfrelst

PS: trenger ikke en link til DC Dante artikkel eller noe lignende, jeg vil høre fra en av dere, om dere har erfaring...
    Fair trade?

Medlem Foreign Kid is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Jeg trener annenhver dag. Går fint :>

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Jeg kjører den til tider, liker den best med tanke på økninger og treningsmengde.. Men har desverre bare tid til 3dager i uken til vanlig...

Men er egentlig avhengig av gener om en klarer å trene 4ganger i uken da

TEAM BODYTECH

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    3 ganger i uken holder i massevis for min del.

Silver Member Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Enig

Sitat Opprinnelig skrevet av Big Boy
    Jeg kjører den til tider, liker den best med tanke på økninger og treningsmengde.. Men har desverre bare tid til 3dager i uken til vanlig...

Men er egentlig avhengig av gener om en klarer å trene 4ganger i uken da
    Ja helt enig, så langt har det vært helt utrolig bra fremgang. Dessuten vanskelig å holde seg i nakken med tanke på å ikke skulle gå på trening såpass ofte

Foreign Kid Jeg trener annenhver dag. Går fint :>
    Trener du DC annenhver dag? Da blir det vel strengt tatt nesten ikke DC?
    Fair trade?

Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Ikke det?
    Vel, vet om flere av de store gutta som gjør det, og det eneste som blir er endret er en bittelitt høyere intensitet. Får vel to ekstra økter i måneden.
    Hvorfor skulle det ikke være DC?

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

..

Sitat Opprinnelig skrevet av Foreign Kid
    Ikke det?
    Vel, vet om flere av de store gutta som gjør det, og det eneste som blir er endret er en bittelitt høyere intensitet. Får vel to ekstra økter i måneden.
    Høyere intensitet? Fordi?
    Fair trade?

Udefinert Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Incline
    Høyere intensitet? Fordi?
    Høyere intensitet i forhold til tredagersvarianten, men lavere enn firedagersvarianten. Musklene blir trent 1,5 ggr. per uke med tredagersvarianten, og 2 ggr. per uke med firedagersvarianten. Når en kjører annenhver dag blir hver muskel trent 1,75 ggr. per uke.
    184 cm
    91 kg
    20 år

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Ja var det jeg mente

Sitat Opprinnelig skrevet av Wrp
    Høyere intensitet i forhold til tredagersvarianten, men lavere enn firedagersvarianten. Musklene blir trent 1,5 ggr. per uke med tredagersvarianten, og 2 ggr. per uke med firedagersvarianten. Når en kjører annenhver dag blir hver muskel trent 1,75 ggr. per uke.
    Jeg spurte jo utifra 4 dagers varianten, med andre ord lavere intensitet, ikke høyere som ble nevnt tidligere!
    Fair trade?

Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Høyere frekvens mente jeg selfølgelig.
    Trener jo to-splitten, bare at jeg kjører annenhver dag istedenfor å ha en to-dagers-pause i uken.
    To uker "vanlig":
    Trene
    Fri
    Trene
    Fri
    Trene
    Fri
    Fri
    (repeat)

To uker a la meg:
    Trene
    Fri
    Trene
    Fri
    Trene
    Fri
    Trene
    (uke to
    Fri
    Trene
    Fri
    Trene
    Fri
    Trene
    Fri

Nå får jeg jo to dager fri av og til uansett da, f eks om noe kommer i veien for trening en dag eller jeg er ute en dag (som i går).

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

eeeeeeeee

Høyere frekvens mente jeg selfølgelig.
    Trener jo to-splitten, bare at jeg kjører annenhver dag istedenfor å ha en to-dagers-pause i uken.
    To uker "vanlig":
    Trene
    Fri
    Trene
    Fri
    Trene
    Fri
    Fri
    (repeat)

To uker a la meg:
    Trene
    Fri
    Trene
    Fri
    Trene
    Fri
    Trene
    (uke to
    Fri
    Trene
    Fri
    Trene
    Fri
    Trene
    Fri

Nå får jeg jo to dager fri av og til uansett da, f eks om noe kommer i veien for trening en dag eller jeg er ute en dag (som i går).
    Jojo, greit det, men jeg spurte utifra min trening, DC med 4 økter i uka. Altså;
    trene
    trene
    fri
    trene
    trene
    fri
    fri
    osv

Da blir det lavere enn dette..... punktum
    Fair trade?

Udefinert Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Wrp
    Høyere intensitet i forhold til tredagersvarianten, men lavere enn firedagersvarianten..
    Da blir det lavere enn dette..... punktum
    Det er vel ingen som har sagt noe annet?
    184 cm
    91 kg
    20 år

Kliss nytt medlem bruno1 is on a distinguished road
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    Ikke det?

Kan du nevne noen av de store? Bare lurer, for har ikke hørt om noen som trener DC annenhver dag...

tilbake til topic: har nok med gener og med hvor mye du klarer av spisinga når det gjelder å trene 4 ggr istedet for 3.

Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Ok, "vet om flere av de store gutta som gjør det" var kanskje en overdrivelse, beklager det.
    Jeg lurte likevel på dette selv for lenge siden og spurte i loggen min(?) på tf.no om det var noen grunn til å ikke trene annenhver dag istedenfor å ha to-dagers-pause. Da svarte UAC meg at det ikke var noen grunn til det, og jeg tror han på den tiden ble trent av InHuman.
    I ettertid har jeg sett det blitt diskutert av folk som hvertfall har vist å besitte kunnskaper om det, selv om jeg ikke vet om spesifikke eksempler på "store gutter" som har brukt det.

Beklager igjen at jeg tok munnen (eller tastaturet ) litt full[t].
    Skal se om jeg finner sources fra UAC eller folk på IM eller noe.

-----
    (BTW: Spørsmålet om hva som skulle gjøre det ikke-DC står fortsatt :> )

Edit:
    Source til UAC-comment:
    http://www.treningsforum.no/forum/in...2500#msg332500

Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av bruno1
    tilbake til topic: har nok med gener og med hvor mye du klarer av spisinga når det gjelder å trene 4 ggr istedet for 3.
    Enig med du. Pluss optimal døgnrytme og levemåte.

Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Jaja

Så langt har det ikke kommet noe frem i posten som jeg ikke viste
    Jeg bare lurer på om det er noen som faktisk KLARER dette over lengre tid.
    Altså er det noen med så gode gener og restitusjon at de klarer dette her på forumet?

Jeg har kjørt 4 økter i en god mnd nå, men merker ikke noe til overtrening enda, så jeg bare lurte på om det var noen som hadde erfaring med dette.
    Og som nevnt i inledende post, så bryr jeg meg ikke om "noen" store som "noen" har hørt om osv....
    Fair trade?

Kliss nytt medlem bruno1 is on a distinguished road
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    Så langt har det ikke kommet noe frem i posten som jeg ikke viste
    Jeg bare lurer på om det er noen som faktisk KLARER dette over lengre tid.
    Altså er det noen med så gode gener og restitusjon at de klarer dette her på forumet?

Jeg har kjørt 4 økter i en god mnd nå, men merker ikke noe til overtrening enda, så jeg bare lurte på om det var noen som hadde erfaring med dette.
    Og som nevnt i inledende post, så bryr jeg meg ikke om "noen" store som "noen" har hørt om osv....

jeg klarte ikke mer enn tre mnd, men er fornøyd med det.. merka at økninga stagnerte litt og at det eneste jeg hadde energi til var treninga.. mener jeg spisste bra, men er jo aldri bra nok!
    så nå veit du no du ikke visste!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.