+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: 4 eller 5 splitt

Silver Member Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

4 eller 5 splitt

Heisann..

Har erfaringer både med 4 og 5 og 6 splitt.
    Da jeg trente styrkeløft kjørte jeg 6 splitt, men nå da jeg har bygging som pri 1 er det 5 splitt jeg sattser på.

Andre som trener bygging som har erfaring med 4 splitt og om dere synes det blir for lange økter?
    Personlig er det nok 5 splitt som passer best men har en tendens til å gå tom på dag 5..

Ps bildene mine ligger ute på profil. skuldre og biceps.. litt dårlig kvalitet men,,,......
    Fair trade?

ofl
    ofl er ikke aktiv
    Medlem ofl is a jewel in the rough ofl is a jewel in the rough ofl sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Alder
    27
    hei

Jeg har trent 4 splitt i lengre tid nå, det har funka utmerket på meg, syns jeg selv i hvertfall, øktene lå da på en 1time til 1 1/2time, blir litt mye med 1 1/2 time syns jeg, mister den høye intensiteten. Men nå skal jeg bli med deg på 5 splitt`en en periode å teste ut den, ser frem til og prøve det ut, har aldri før trent 5 splitt, så blir spennende Så skal jeg komme tilbake med tilbakemeldinger på 4splitt kontra 5 splitt om en stund...

Silver Member Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline uberuberuber Incline sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    29

Gud

GOE TENG OLE, det blir bra. se hvor grove vi blir
    Fair trade?

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Ørsting på vei...
    By Ørsting in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 2226