+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: 4 gode benøvelser

Medlem mjepson har slått av rykte mjepson sin avatar
    Ble medlem
    02-2004

4 gode benøvelser

Jeg trener idag 4 øvelser på ben, hvor jeg kjører 3x8 av hver øvelse. Idag kjører jeg knebøy, markløft med strake bein, stående tåhev og utfall i smith maskin.

Er dette en bra sammensetning eller bør jeg bytte ut med noe annet?
    "Ikke alle som røyker er harry, men alle som er harry røyker..."

Consigliere - X diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste uberuberuber diste sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Mine favoritter er markløft, knebøy, sumo benpress og strake markløft.

Max
    Max er ikke aktiv
    Gold Member Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max har et berømt rykte Max sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    26
    Comboen min nå for tida er Knebøy, Frontbøy, Strake Markløft og Tåhev i Benpress.

Gold Member guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    bra øvelser det der, eneste jeg er usikker på er utfall...vet ikke om det er noen som har bra erfaringer med den her jeg?

Medlem mjepson har slått av rykte mjepson sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    er vel utfall med hantler som er litt bad øvelse ? I smith maskinen blir det veldig kontrollert
    "Ikke alle som røyker er harry, men alle som er harry røyker..."

Kliss nytt medlem OneKind is on a distinguished road OneKind sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    38
    Utfall er en 'Konge' øvelse som avsluttning på et bra beinpass - ikke nødvendigvis tungt men 'dyrisk' konsentrert.

Mitt beinprg:

Leg ext 5 x 10
    Knebøy 6 x 6-10
    Frontbøy eller hacklift 4 x 6-10

LegCurl 5 x 8-10
    strakemarkløft så mange sett jeg gidder x 10

(legger kjøres annenhver dag)

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Mitt benprogram (når jeg en sjelden gang trener ben) er soleis:

3 sett Knebøy eller Benpress
    3 sett Sittende Benspark i maskin (for fremre lår)
    3 sett Liggende Lårcurl i maskin (for bakre lår)
    3 sett Stående Tåhev i maskin

Funker som bare juling synes jeg, blir helt wasted etterpå
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Silver Member Gordon is a jewel in the rough Gordon is a jewel in the rough
    Ble medlem
    01-2003
    Knebøy e suveren, det rive

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av mjepson Vis post
    er vel utfall med hantler som er litt bad øvelse ? I smith maskinen blir det veldig kontrollert
    På hvilken måte er dette problematisk? Jeg kjører utfall med hantler rett etter knebøy, altså som øvelse nummert to på beina. Kan bli litt ustøtt noen ganger, men ikke noe som har påført meg smerter eller andre plager, ennå.
    You ran a marathon? That's cute …

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Knebøy, hacklift, strakmark og leg curls
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Superior newbie -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    27
    Når jeg trener splitt så kan beinprogrammet mitt se sånn circa slik ut:

Knebøy 5x5,1x3 [Sumo]
    Beinpress 5x5 [Sumo]
    Hack-Squat 3x15-20 [Vanlig]
    Sittende tåhev 3x15-20 (hvis jeg gidder)

Trener hovedsaklig kun med de store og tunge øvelsene, andre jåle-øvelser ala legcurls, beinspark osv.. gir meg absolutt ingenting i sammenligning.
    Norkost iz da shiznit foe shizzle mah nizzle!

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Oppskrifter
    By NK in forum Kosthold
    Svar: 95
    Nyeste innlegg: 07-02-05, 20:23
  2. ødeleggende
    By korny in forum Trening
    Svar: 15
    Nyeste innlegg: 02-04-04, 20:39
  3. 24-Week Bodybuilding Plan
    By NOFATZO in forum Trening