+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: 4 - split

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26

4 - split

Jeg sitter og mekker litt på et treningsprogram jeg har tenkt å begynne på om noen uker, og jeg lurer på hva dere syns. Har tatt utgangspunkt i powerbuilding-programmet på iForm for jeg føler at det er på tide å øke litt i styrke i de store øvelsene.

Mandag

Chins: 3 sett x maks
    Markøft 5 x 5
    Kabelroing 1 x 10 - 15, 1 x 6 - 10
    Panatta, nedtrekk 1 x 10 – 15, 1 x 6 - 10
    Hantelcurls: 1 x 10 – 15, 1 x 6 - 10

Tirsdag

Benkpress 5 x 5
    Decline benkpress 1 x 10 – 15, 1 x 6 - 10
    Pullovers 2 x 10 – 15
    Pushdown med tau 1 x 10 – 15, 1 x 6 - 10
    Shrugs 1 x 10 – 15, 1 x 6 - 10

Onsdag

Frei

Torsdag

Knebøy 5 x 5
    Beinpress med lav stance 1 x 10 – 15, 1 x 6 - 10
    Sittende lårcurlz 1 x 10 – 15, 1 x 6 - 10
    Stående tåhev 1 x 10 – 15, 1 x 6 - 10
    Sittende tåhev 1 x 10 – 15, 1 x 6 - 10

Fredag

Stående millitærpress 5 x 5
    Press bak nakken 1 x 10 – 15, 1 x 6 – 10
    Omvendt peck deck flies: 1 x 10 – 15, 1 x 6 - 10
    Benkdips 1 x 10 – 15, 1 x 6 – 10
    Preacher, panatta: 1 x 10 – 15, 1 x 6 - 10
    Statisk holding i smithmaskin: 1 x maks

Jeg gjør chins før markøft for jeg føler at jeg desperat trenger litt mer styrke i chins enn det jeg har nå; klarer bare 3 stykker.

Deler opp armene i to forskjellige dager, og håper de vil vokse litt ekstra på det.

Hva trur dere?

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ser ikke så dumt ut i mine øyne.
    Hva gjør shrugsen på bryst/triceps dagen?

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Ser ikke så dumt ut i mine øyne.
    Hva gjør shrugsen på bryst/triceps dagen?
    Følte at det passte best å legge den til den minst slitsomme økta i uka, men det er kanskje dumt da traps blir trent indirekte både på skulder og ryggdagen i tillegg. Hmmm...

Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Shrugs på tirsdag og benkdips på fredag får bytte plass.

Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Den høyre skuldra mi er en del lavere enn den venstre, og jeg lurer på om det kan være derfor høyre lats er litt større enn venstre og venstre pec er litt større enn den høyre. Merker også i millitærpress at på den siste repen som jeg bruker lang tid på å få opp så løfter den venstre skuldra en del mer av vekta enn høyre og legger ubebevisst stanga på skrå. Derfor har jeg i perioder unngått spesielt benkpress, og heller trent med hantler, men det virker ikke som det har hjelpt noe særlig. Når det kommer til bryst kan det jo være at muskelfestene er forskjellige, og høyden på skuldrenen ikke har noe å si, jeg veit ikke. Synes dere jeg bør velge andre øvelser der jeg trener hver arm uavhengig av den andre?

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Deviant Vis post
    Den høyre skuldra mi er en del lavere enn den venstre, og jeg lurer på om det kan være derfor høyre lats er litt større enn venstre og venstre pec er litt større enn den høyre. Merker også i millitærpress at på den siste repen som jeg bruker lang tid på å få opp så løfter den venstre skuldra en del mer av vekta enn høyre og legger ubebevisst stanga på skrå. Derfor har jeg i perioder unngått spesielt benkpress, og heller trent med hantler, men det virker ikke som det har hjelpt noe særlig. Når det kommer til bryst kan det jo være at muskelfestene er forskjellige, og høyden på skuldrenen ikke har noe å si, jeg veit ikke. Synes dere jeg bør velge andre øvelser der jeg trener hver arm uavhengig av den andre?
    Har nøyaktig samme problemet! Løfter jeg benkpress i noen uker er høyreskuldra mi helt fucked. Bruker kun hantler og maskiner til brysttreningen og stort sett til skuldertreningen. Da går det helt fint. En øvelse som har hjulpet veldig på skulderproblemene er en øvelse DC annbefaler. Skal se om jeg finner link. Har man litt vondt i skuldra kjører man den et par dager og da er jeg helt fin igjen. Det beste er å kjøre den 2-3 ganger i uken uansett.

Edit: Hvordan kurere skulderproblemer
    http://intensemuscle.com/showthread.php?t=6997

Kjør den i noen uker så vedder jeg på at det hjelper mot skulderproblemene!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.