+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: 4 splitt?

Kliss nytt medlem vidar5000 is on a distinguished road
    Ble medlem
    09-2009
    Alder
    23

4 splitt?

Hvilken måte er best for bygging av muskelmasse?
    Om jeg trener 4 split, alså 1 muskelgruppe 1 ganger i uken til failure, eller 2 split der musklene får kjørt seg to ganger i uken? sliter veldig med og bestemme meg for hvilket program jeg skal velge...

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    så lenge du ikke spiser nok kan du egentlig trene akkurat som du vil..
    www.mthereseo.blogg.no

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Hvorfor ikke fullkroppsprogram?

Forøvrig tror jeg du kan få hentet noe ut av Optimized Volume Training om du leter etter 4-splitt.
    Selv har jeg trent i noen år, og har vokst bra på splitt, men har gått tilbake til fullkropps tre ganger i uken nå, nå vokser jeg som ugress og jeg blir sterkere for hver måned. Fullkropps er sterkt undervurdert.

Kliss nytt medlem vidar5000 is on a distinguished road
    Ble medlem
    09-2009
    Alder
    23
    Jeg spiser nok, det er helt sikkert.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine