+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: 4-splitt.

Gold Member guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002

4-splitt.

Vil for første gang prøve en 4-splitt. Har kjørt 3 splitt noen år nå.

Jeg vil prioriere bryst og rygg. Leggene også forsåvidt.

Tenkte å kjøre 2-1-2 i utgangspunktet. Man, tirs, tors og fredag.

1. Rygg, bakside skuldre, biceps
    2. Legger, skuldre
    3. Bryst, triceps
    4. Bein

Mage et par dager i uka, og 20 min kardio etter styrka 2-3 dager i uka.

Ser det her ok ut ?

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    Ja men gi skuldre litt vile før du går løs på neste økt...

Gold Member guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen er et navn kjent av alle guggen sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    ja, det blir jo onsdag imellom

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    Ok høres bra ut, kjør på

Legg ut øvelser med sett hvis du ønsker kommentarer på det da det er nesten like viktig

Ble medlem
    12-2002
    tror jeg bytter på dag 3 og dag 4, slik at skuldrene får en dag til med hvile

Ble medlem
    03-2003
    Dette er en splitt jeg fikk fra Gunnar, regner med at det er okey for han at jeg legger den ut til deg også

Han har god erfaring og driver eget gym...

Søndag: bryst + biceps
    3 valgfri brystøvelser, 3 sett på hver, ca 10 reps per sett
    3 valgfri bicepsøvelser, 2 sett på hver, ca 10 reps per sett

Mandag: bein + legger
    Knebøy eller beinpress: 3 x 10
    Mark med strake bein: 3 x 10
    Hack squat 3 x 10
    Lårvurls 3 x 10
    Utfall i smith 2 x 10
    Stående tåhev 4 x 10

Onsdag: rygg
    Foroverbøyd roing med stang 3 x 10
    Nedtrekk foran m bredt grep 3 x 10
    Sittende kabelroing 3 x 10
    Shrugs 3 x 10
    Hyperextensions 3 x 10

Torsdag: skuldre + triceps
    Sidehev 3 x 10
    Militærpress 3 x 10
    Smal benkpress 2 x 10
    2 stk valgfri tricepsøvelser, 2 sett på hver, 10 reps per sett

Ble medlem
    12-2002
    tror jeg kjører slik jeg har satt opp selv
    Jeg vil ha ryggen tidlig i uka når jeg er utvhilt etter helga
    Jeg vil prioritere leggene, og da kan jeg ikke trene dem etter beina, da er jeg for sliten.
    Men jeg skal ta øvelsene og antall sett til etterretning

Kliss nytt medlem Dragon is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av forecloseradream
    Dette er en splitt jeg fikk fra Gunnar, regner med at det er okey for han at jeg legger den ut til deg også

Mandag: bein + legger
    Mark med strake bein: 3 x 10
    Lårvurls 3 x 10

Onsdag: rygg
    Foroverbøyd roing med stang 3 x 10
    Nedtrekk foran m bredt grep 3 x 10

Torsdag: skuldre + triceps
    Militærpress 3 x 10
    Bare tre kjappe spørsmål til Gunnar;

Strake mark og lårcurl; går ikke det på det samme ? Hvorfor da kjøre begge ?

Ditto stangroing og nedtrekk bredt grep ?

Militærpress; foran eller bak hodet ?

Takk for svar

Ble medlem
    12-2002
    jeg er ikke gunnar, men prøver å svare allikevel

det kan lønne seg og kjøre flere enn en øvelse pr muskelgruppe
    ro-øvelser og nedtrekk øvelser belaster ryggen på ulike måter. Det sies at ro øvelser bygger tykkelse, og nedtrekk øvelser bygger bredde. Dette er nok dog noe forenklet

Jeg tror militærpress er foran hodet. Press bak nakken er visstnok en øvelse man kan skade seg ved å gjøre. Er det kanskje nakken som er utsatt ?

Bronse Member Grizzly is a jewel in the rough Grizzly is a jewel in the rough Grizzly sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    24
    Jeg tror militærpress er foran hodet. Press bak nakken er visstnok en øvelse man kan skade seg ved å gjøre. Er det kanskje nakken som er utsatt ?
    tror der er skuldrene som blir utsatt hvis du tar skulderpress bak nakken, skulder leddet er ikek laget for å håndtere stor belastning i den bevegelses banen....
    Bedre med en god trekant, enn en ond sirkel

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.