+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: 4 splitten?

Medlem -Thomas is on a distinguished road
    Ble medlem
    02-2003

4 splitten?

Hva synes dere om denne 4. splitten???

Tenkte på å kjøre:
    Dag1, Dag2, Fri, Dag3, Dag4, Fri. eller er: Dag1, Dag2, Fri, Dag3, Dag4, Fri, Fri. bedre?

Medlem Embraced is a jewel in the rough Embraced is a jewel in the rough Embraced is a jewel in the rough Embraced sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Veeel.. hadde aldri klart å kjøre rygg å bein på samme dag jeg iallefall. I mine øyne er programmet temmeligt overkill. Kjører du noenlunde hard intensitet, føler jeg det blir for mye. Bruker selv 6-8 sett på store muskelgrupper og 3-6 på små, men da er jo også intensiteten tilsvarende. Øvelseutvalget ser vel noenlunde greit ut. Men det var vel forresten splitten du spurrte om?

Mage hver dag? Ikke noen vits i det hele tatt spør du meg. Det er ingen forskning som viser at magen responderer annerledes enn andre muskler, ergo kjør den tungt med belastning. Cable crunches og liggende beinhev er geniale øvelser. Kjør mage 1, maks to gangar i uka.

En mye bedre splitt ville vært.
    1: kasse & mage
    2: bein & legger
    3: skuldre & triceps
    4: rygg & biceps
    Think Big!

Old man Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan er et navn kjent av alle Tarzan sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Eller:

Mandag: Bryst+skuldre
    Tirsdag: Rygg(+mage)
    Onsdag: Fri
    Torsdag: Bein
    Fredag: Armer+mage
    Helg: Fri

Ble medlem
    02-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Embraced
    Veeel.. hadde aldri klart å kjøre rygg å bein på samme dag jeg iallefall. I mine øyne er programmet temmeligt overkill. Kjører du noenlunde hard intensitet, føler jeg det blir for mye. Bruker selv 6-8 sett på store muskelgrupper og 3-6 på små, men da er jo også intensiteten tilsvarende. Øvelseutvalget ser vel noenlunde greit ut. Men det var vel forresten splitten du spurrte om?

Mage hver dag? Ikke noen vits i det hele tatt spør du meg. Det er ingen forskning som viser at magen responderer annerledes enn andre muskler, ergo kjør den tungt med belastning. Cable crunches og liggende beinhev er geniale øvelser. Kjør mage 1, maks to gangar i uka.

En mye bedre splitt ville vært.
    1: kasse & mage
    2: bein & legger
    3: skuldre & triceps
    4: rygg & biceps
    Har tenkt en del på akkurat de tingene du kommenterte der...
    Kjører rygg å bein på en 3 splitt nå som har funket meget bra for min del, ryggøvelsene sliter jo litt på biceps så derfor ville jeg ikke ha de på samme dag, har kjørt skuldre og triceps på samme dag på sist programm oxo, men skulderøvelsene tar jo litt på triceps så for og få tricepsøvelsene best mulig ville jeg ikke ha skuldre på den dagen. Magen har aldri vært så veltrimma som nå da jeg har kjørt den 4 ganger i uken nå oxo...
    Til sammen på dette programmet er det 32 øvelse på 4 splitt, på forige hadde jeg 30¨på 3 splitt da er alle mageøvelsene medregnet da...

Ble medlem
    02-2003
    Og ikke bare splitten for den del da, men også øvelsene og repsene kan være fint me litt tilbakemelding på...
    Slenger med det forigge programmet også slik at variasjonen kan kommenteres også:

+Mage hver dag

Medlem laban har slått av rykte laban sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    30
    Jeg kan anbefale denne:
    1:Bryst og Biceps
    2:Bein
    3:Fri
    4:Skuldre og nakke
    5:Rygg og Triceps

Mage trener jeg alltid!

Mvh laban :8)
    Mvh laban

Medlem Embraced is a jewel in the rough Embraced is a jewel in the rough Embraced is a jewel in the rough Embraced sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Fiks splitten hvordan du vil ha den! Men høres vanvittig ut å kjøre de to største muskelgruppene på en og samme dag. Jaja.

Mage hver dag er bullshit lang vei. Magen funker som andre muskler. Men jeg ville gjerne trent den med litt flere repetisjoner enn andre muskler ettersom jeg føler det er vanskelig å ta seg helt ut i 4-6 repetisjonsvidden på denne muskelen. Det at magen din er bra for øyeblikket skyldes nok lite kroppsfett (og konstant pump).

De fleste byggere som har noen års treningsbakgrunn pleier som regel ikke engang trene mage spesifikt. Magen får nok bank ved tunge basisøvelser som bøy og mark. Skal du ha fram rutene får du ned fettprosenten, det er ikke verre enn det.
    Think Big!

Pump-A-Holic Viper[o] is on a distinguished road Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    er så mange bra alternativer for 4-splits ute og går, atte...
    push harder - lift more

Kliss nytt medlem Taurus is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2003
    yes, det kan du si...
    -When nothing else works, use RAW Power!-

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    jeg bruker denne splitten og synes den er bra:

dag 1) bryst, skuldre og mage (6sett, 8sett)
    dag 2)bein og mage (13 sett)
    dag 3) fri
    dag 4) bryst ,triceps og mage (6 sett, 8sett)
    dag 5) rygg og biceps (11 sett, 6 sett)
    dag 6 og 7) fri
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

Bronse Member SkRomt har en flott utstråling
    Ble medlem
    10-2002
    Kjørte før,

Dag1 Bryst
    Dag2 Bein/Biceps
    Dag3 Skuldre/Triceps
    Dag4 Rygg

La inn de 3 fri dagene hvor enn de måtte passe, av og til skippet jeg en fri dag eller 2 og begynte med en gang på dag 1 igjen. Mage puttet jeg inn når jeg orket, cardio på en av hvile dagene, synes ikke det er nødvendig å trene underarmene for seg selv.

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    Skal over på 4-dagers splitt idag
    Tenker på denne her:

Søndag: Rygg, Biceps
    Mandag: Lager
    Tirsdag: Skuldre, Triceps
    Onsdag: Fri
    Torsdag: Bryst, mage
    Fredag: Beina / & evn. Lager
    Lørdag: Fri & evn. Lager

Lager= jobben min :P

Bronse Member Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Alt for mange sett meine no eg!
    Less is more
    "Går det så går det. Går det ikke, så går det over."

Kliss nytt medlem Byggmesterbob is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2003
    Bryst/triceps
    lår/legger
    fri
    skuldre/nakke
    Rygg/biceps

Har prøvd alle mulige splitter men syns at denne gir best restitusjon på de forskjellige muskelgruppene.
    Noen kaller det mage, jeg foretrekker off-season...

Ble medlem
    02-2003
    Slik ble resultatet mitt, skal prøve det en periode nå:

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.