+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: 5 dager

Registered User freddy87 is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2004

5 dager

Hallo!
    Jeg har ikke trent så mye i det siste, så nå tenkte jeg at jeg skulle begynne å trene 5 ganger i uken, mandag,tirsdag,onsdag,torsdag og fredag.
    Noen som kan hjelpe meg med et program, med øvelser og antall repitisjoner.??
    Målet mitt er og øke i muskelmasse

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    skal du trene så mye, så kan du prøve et spennende benkpress program, der du trener benkpress, knebøy og markløft, hver, 2 og 4 ganger i uken, samtidig mens du spiser og sover mye.
    RockyRock

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    HST-opplegg, Rock?
    Jeg kjører stort sett base-øvelser slavisk 3ganger i uken nå noe tilsvarende HST....

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    ja, men hvert sett er forskjellig, jeg bruker det når jeg stagnerer i benken
    RockyRock

Registered User freddy87 is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2004
    så hvis jeg på mandag trener triceps,mage og bryst. tirsdag:benkpress,knebøy og markløft. Onsdag:biceps,skuldre og mage Torsdag:benkpress knebøy og markløft. fredag:bein,rygg og mage.
    Er dette et greit program som vil gi resultater??

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Diett og trening
    By zealot in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 155
    Nyeste innlegg: 10-02-08, 19:32
  2. Oppskrifter
    By NK in forum Kosthold
    Svar: 95
    Nyeste innlegg: 07-02-05, 20:23
  3. To styrkeøkter om dagen
    By iphunk in forum Trening