+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 6 av 6

Tråd: 5 økter i uka?

Superior newbie -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- is a jewel in the rough -Makaveli- sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    27

5 økter i uka?

Leste såvidt igjennom sticky'en, men fant ikke noe direkte svar på det jeg lurer på så jeg spør: Er det mulig å kjøre DC 5 ganger i uka? altså fra man til fre?
    Norkost iz da shiznit foe shizzle mah nizzle!

Udefinert Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Om du har restitusjon i den absolutte toppklassen og stikker sprøyter, kan det selvfølgelig vere mulig.
    På hovedforumet til DC, IntenseMuscle blir det sagt at kun ett fåtall kan kjøre den vanlige to-spliten fire dager i uken.
    Hører oftere om folk som må trappe ned fra to-spliten tre dager i uken (1,5 x per kroppsdel i uken) til tre-spliten fire dager i uken (1,33 x per kroppsdel i uken). Det du snakker om er trening 2,5 x per kroppsdel i uken.. Sa noen overtrening?

Folk som kjører den vanlige to-spliten tre ganger i uken må cruise 1-2 uker for hver 6.-12. uke, for å unngå overtrening osv..
    184 cm
    91 kg
    20 år

Kliss nytt medlem woodbear is on a distinguished road
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    39
    hvorfor i helvete wil du trene DC 5 dager i uka, når folk på snitt 120kg ble sånn ved å trene 3 dager i uka?
    Jeg har gjort mye rart i mine 10 år med trening, men jeg har aldri gått opp noe med 5 økter i uka. Men fint for å forbrenne fett.
    kan naturligvis trene DC 3 dager, og de andre dagene kondis og evnt. mage..

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Tanken på 5 DC økter i uken får meg nesten til å gråte.

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Tanken på 5 DC økter i uken får meg nesten til å gråte.
    Signerer denne og Goliat sincoffee

TEAM BODYTECH

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Big Boy Vis post
    Signerer denne og Goliat sincoffee
    Jeg greide ikke tre engang... Hvis du tror du greier 5 DC økter i uka trener du ikke DC riktig!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.