Leste såvidt igjennom sticky'en, men fant ikke noe direkte svar på det jeg lurer på så jeg spør: Er det mulig å kjøre DC 5 ganger i uka? altså fra man til fre?
Leste såvidt igjennom sticky'en, men fant ikke noe direkte svar på det jeg lurer på så jeg spør: Er det mulig å kjøre DC 5 ganger i uka? altså fra man til fre?
Norkost iz da shiznit foe shizzle mah nizzle!
Om du har restitusjon i den absolutte toppklassen og stikker sprøyter, kan det selvfølgelig vere mulig.
På hovedforumet til DC, IntenseMuscle blir det sagt at kun ett fåtall kan kjøre den vanlige to-spliten fire dager i uken.
Hører oftere om folk som må trappe ned fra to-spliten tre dager i uken (1,5 x per kroppsdel i uken) til tre-spliten fire dager i uken (1,33 x per kroppsdel i uken). Det du snakker om er trening 2,5 x per kroppsdel i uken.. Sa noen overtrening?
Folk som kjører den vanlige to-spliten tre ganger i uken må cruise 1-2 uker for hver 6.-12. uke, for å unngå overtrening osv..
184 cm
91 kg
20 år
hvorfor i helvete wil du trene DC 5 dager i uka, når folk på snitt 120kg ble sånn ved å trene 3 dager i uka?
Jeg har gjort mye rart i mine 10 år med trening, men jeg har aldri gått opp noe med 5 økter i uka. Men fint for å forbrenne fett.
kan naturligvis trene DC 3 dager, og de andre dagene kondis og evnt. mage..
Tanken på 5 DC økter i uken får meg nesten til å gråte.