+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: 500m roing - hva er din beste tid?

Tre-stjerners bruker Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28

500m roing - hva er din beste tid?

Se topic....

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Jeg mener å huske at jeg klarte 2000m på 6.47 eller noe! Kan det stemme? Husker at jeg var helt knekt etterpå!

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Når jeg varmer opp ror jeg ca 1200 meter på 5 min. Har aldri teste max på 5 min og kommer neppe til å gjøre det. Høres slitsomt ut.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.