+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: 5x5 Programmet

Kliss nytt medlem Bananen is on a distinguished road
    Ble medlem
    11-2010

5x5 Programmet

5x5 Programmet inneholder jo omtrent 3-4 baseøvelser alle 3 dagene, men etter disse øvelsene, er man da ferdig med økten? Eller skal man legge ved noen "hjelpeøvelser/isolasjonsøvelser"?

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    jeg trener 5x5.. Og da uten pynteøvelser. Men det kommer sikkert ann på hva som er målet med treningen din.
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Bronse Member BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert sin avatar
    Ble medlem
    10-2010
    Det "originale" SL 5x5 hadde vel noen støtteøvelser i tillegg til baseøvelsene.
    Nå er det vel bare 3 øvelser til hver økt?
    Mener å huske at det var 3xf dips de dagene man har benkpress og 3xf chin/pullups de dagene man har roing også var det planken 2x 30sec eller 2x8 reverse crunches til slutt hver økt...

Mehdi er en penis, aksepterer ikke flere forumdeltakere før neste annonsering....

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Finns like mange variasjoner av 5x5 som jeg har sokker.

Men hvis du tar en helt standard stripped down 5x5 versjon så kan du legge til de suppleringsøvelsene du måtte ønske. Enten om det er for økt styrke eller bygge opp dine svake kroppsdeler sånn rent utseendemessig.

Want bigger biceps? Use the hormone peak after leg training

Kliss nytt medlem Bananen is on a distinguished road
    Ble medlem
    11-2010
    Ja, for den versjonen jeg har sett på er 5x5 i knebøy,mark og millitær..så da legger jeg ved et par hjelpeøvelser på den.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Programmet ÂT (et) ??
    By NK in forum OT
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 14-02-05, 09:36
  2. programmet mitt:
    By Gordon in forum Trening
    Svar: 11
    Nyeste innlegg: 11-02-03, 14:44
  3. Feil i programmet?
    By Opex in forum Trening