+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 38 av 38

Tråd: 6pack - definere

Medlem Newbie2k is on a distinguished road Newbie2k sin avatar
    Ble medlem
    06-2004

6pack - definere

Hei, jeg er en gutt på 18, ca 183/4 høy, og veier 82-83 kg, har ikke noe spesielt mye fett på kroppen, bortsett fra litt i mageregionen. Jeg lurte på hvordan jeg letteste skal få 6pack? Og hva er crunches?

Takk på forhånd

HK
    HK er ikke aktiv
    Medlem HK har en flott utstråling HK sin avatar
    Ble medlem
    04-2002
    45 min gå/sykling middels intensitet før frokost. Kan også gjøre 20 min i tillegg etter vekttrening. Kutt karbohydrater etter 18:00 så er du der på no time

crunches: --------> http://www.freedomfly.net/musclegroups/abdominals.htm

Ble medlem
    06-2004
    Hm, før frokost, og ikke etter?

Silver Member korny er et navn kjent av alle korny er et navn kjent av alle korny er et navn kjent av alle korny er et navn kjent av alle korny er et navn kjent av alle korny er et navn kjent av alle korny sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Før frokost for da er det best effekt på fettforbrenninga. Kroppen bruker mer lagret fett som energi og du vil over tid oppnå resultater. Få i deg en god frokost etterpå. Husk at ingenting er gjort på en uke. Less litt rundt om på forumet ved å bruke søke metoden, er VEEEELDIG mange lignende poster.

Ble medlem
    06-2004
    hehe, tror ikke det tar så lang tid, ikke snakk om mange kiloene, men har en her som hevder at klokkeslett ikke har noe å si? Men antall kalorier du får i deg til sammen på en dag. Han mener også at man forbrenner like mye fett hele tida. hvorfor er fettforbrenninga best før frokost?

BK
    BK er ikke aktiv
    Bronse Member BK har slått av rykte
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    22
    fettforbrenninga er best før frokost p.g.a da har IKKE kroppen fått noe næring enda,
    og tvinges til å bruke fettlaget ditt som energi for å klare kardio-treningen.

Sykler/løper du rett etter du har spist, bruker kroppen maten du har spist som energi
    istedet for fettet dit. Da blir du nødt til å forbrenne først maten, og når den er tom så går
    den løs på fettlageret. Men da må du jogge rimelig lenge for å klare det, for å si det mildt..

big kay

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    den går jo løs på fett lagrene mye raskere, fordi den har brukt op maten du spiste før du gikk løs på kardioen.

noen som glemmer at kroppen bruker ganske mye energi, sånn utenom trening og kardio!

kalorier is everything!

Ble medlem
    06-2004
    hehe, hvor mange kalorier skal man ca ha i seg på en dag?

Medlem Afehn is on a distinguished road Afehn sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    Det er jo veldig individuelt...
    Kommer helt ann på alder, størrelse og mål med treninga..

Medlem Afehn is on a distinguished road Afehn sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    Og kjønn ikke minst..

Ble medlem
    06-2004
    No shit? Men et ca tall for en G 18, OG som av tråden, skal gå ned litt.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    2950
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Fint tall...
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Ble medlem
    06-2004
    finnes det noen bra midler for å øke forbrenningen? En som påsto at han begynte å drite mye pga kreatin.

nit
    nit er ikke aktiv
    Bronse Member nit har slått av rykte
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    8
    Abs are made in the kitchen - not the gym

Ble medlem
    06-2004
    hehe, ja, men det svarer fortsatt ikke på spmet, om det finnes noen bra midler for å øke forbrenningen :-P Jeg spiser ganske lite om dagen, er så helvetes varmt, par brødskiver til frokost, kanskje noe frukt, og et par brødskiver til kvelds. Det blir det knapt med Kcal ut av

nit
    nit er ikke aktiv
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    8
    Hvis du prøver å slanke deg er det ABSOLUTT FEIL måte!

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    hallelulja for nit!!!!! (jeg er enig)

om du vil ned i vekt. sjekk profilen til toxichicha! så finner du ut hvordan! (-;

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Newbie2k
    hehe, ja, men det svarer fortsatt ikke på spmet, om det finnes noen bra midler for å øke forbrenningen :-P Jeg spiser ganske lite om dagen, er så helvetes varmt, par brødskiver til frokost, kanskje noe frukt, og et par brødskiver til kvelds. Det blir det knapt med Kcal ut av
    Med den kosten der kan du heller regne med å gå opp i vekt, heh.

Ble medlem
    06-2004
    toxichicha, hehe så hennes, nå er jo ikke jeg i den klassen, veide 90 før ferien, nå veier jeg 82.
    nit: fortell meg riktig måte, jeg sitter med spørsmålet ikke svaret

Går nå 45 min før frokost 4 ganger i Uka, hva annet kan jeg gjøre?

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Du er nødt for å spise oftere. Da vil forbrenningen din øke. Hva er mailen din? Så skal jeg sende deg basic-kunnskapen som er -lettlest- (fordi jeg har skrevet det så jeg skal forstå det selv, hehe)

Ble medlem
    06-2004
    h4mpton@hotmail.com hehe ;o) hehe

Ble medlem
    10-2003
    Jupp. Da var det sendt.

Ble medlem
    06-2004
    hehe, tusen takk, lurte på en siste ting. Kan man kutte ut en kveldsmåltid og et mellommåltid? for å få det ned til 6 måltider? evt kutte ned på mengden pr måltid. syntes det så ut som mye mat

Ble medlem
    10-2003
    Det er mye mat, men det er lett mat. Men klarer du seks måltider, så er det bra nok det. Så sant du ikke står opp 0700 og legger det 2400 da, hehe.

Ble medlem
    06-2004
    hehe, begynner på skole igjen nå, får se hvordan det blir med å holde det
    Men dager man ikke trener, da er det vle unødvendig med så mye?

Medlem toxicchica is on a distinguished road toxicchica sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    32
    newbie.... det spiller ikke så stor rolle om vi er i samme klasse eller ei... jeg gjør jo NOE riktig, så du kunne sikkert dra noe nytte ut av det jeg hadde skrevet!!! :-))

om du har begynt med morgentur 4 ganger pr.uke, da er du på god vei vettø!!! lykke til iallefall!!

Ble medlem
    10-2003
    hehe, begynner på skole igjen nå, får se hvordan det blir med å holde det
    Men dager man ikke trener, da er det vle unødvendig med så mye?
    De dagene jeg ikke trener, så spiser jeg veldig lite karbohydrater, men sørger for å få i meg nok proteiner.

Ble medlem
    06-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av MBT_Fjell
    De dagene jeg ikke trener, så spiser jeg veldig lite karbohydrater, men sørger for å få i meg nok proteiner.

hehe, høres lurt ut
    Takker for opplegget

Kliss nytt medlem psycho_des is on a distinguished road
    Ble medlem
    08-2004
    tipper på at du gjør det for en jente jeg:P gjorde ihvertfall jeg... ta en haug med it-ups øk med 3 hverdag

Superior newbie Rogern is a jewel in the rough Rogern is a jewel in the rough Rogern sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    31
    Jeg har fått bra resultater med å situps med hantler, slik at det blir tyngre og jeg ikke klarer så mange rep, da blir musklene større og synes bedre.

Er mer markert, nå selvom jeg har gått opp i fett prosent.

Trener magen 3-4 ganger i uken, kjører crunches med vekter, 6-10 reps 3-4 sett, mellom crunch settene, kjører jeg nedre del av magen.

Funker som bare det.

Bronse Member steven87 is a jewel in the rough steven87 is a jewel in the rough steven87 sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    jeg gikk så sinnsykt ned i vekt etter att jeg begynte med kreatin. fløy ned i fett prosent med en gang. har bare brukt det i 1-2 uker men faen så fort fette forsvant. men jeg trener jo og hver dag da men etter jeg begynte på kreatin så var det mye større effekt

Ble medlem
    06-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av steven87
    jeg gikk så sinnsykt ned i vekt etter att jeg begynte med kreatin. fløy ned i fett prosent med en gang. har bare brukt det i 1-2 uker men faen så fort fette forsvant. men jeg trener jo og hver dag da men etter jeg begynte på kreatin så var det mye større effekt

Det fucker leveren om du overdriver, så jeg tror du skal følge anvisningen :-P

Ble medlem
    06-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av psycho_des
    tipper på at du gjør det for en jente jeg:P gjorde ihvertfall jeg... ta en haug med it-ups øk med 3 hverdag

Gjøre det for EI jente, har jeg ikke noe tru, det er heller ikke vært det.
    Gjør det for dem ALLE

nit
    nit er ikke aktiv
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    8
    Sitat Opprinnelig skrevet av steven87

:

Det har nok neppe noe med kreatinen å gjøre men...

Bronse Member steven87 is a jewel in the rough steven87 is a jewel in the rough steven87 sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    ikke vet jeg. men det virker som forbrenningen øker når jeg tar kreatin. kan hende att det er treningen som virkelig gjør seg gjeldene da men men vet ikke jeg

Tre-stjerners bruker Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Kreatin er faktisk ikke gunstig å bruke på deff, så det er andre grunner til resultatene dine.

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    Det fucker leveren om du overdriver, så jeg tror du skal følge anvisningen :-P
    jeg bruker faktisk mindre en det står på anvisningen. synnst det virket så jævlig mye det som sto på anvisningen. det sto att jeg skulle ta 4 ts de 5 første dagene og att jeg skulle gå over til en halv ts en halv time før trening og en halv ts etter, jeg holdt ikke det de sa jeg skulle ta de 5 første dagene. det synnst jeg virket så in for jævlig mye. men holder det med en halv før og en halv etter

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.