trening av overarmer
Bare lurer på om det er meningen og kjøre triceps og biceps samme dag på dette programmet?![]()
trening av overarmer
Bare lurer på om det er meningen og kjøre triceps og biceps samme dag på dette programmet?![]()
<3Fitnessfrøken<3
Det må vel gå greit å gjøre det? Har lært at man fint kan kjøre både biceps og triceps på samme dag. Er jo ikke samme muskelen![]()
Og om jeg tar overarmene på mandager, bein tirsdag, så bryst,&skuldre fredag og rygg lørdag?
Siden jeg skulle kjøre bryst, rygg sånt no, med gode pause dager imellom..?!
<3Fitnessfrøken<3
Om du går etter RYP, hvorfor skal du isolere armer?
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
joda.. går fint å ta bi og triceps på samme dag.. jeg personlig har gjort det en stund..
det er også som han sier, ikke de samme musklene..
så spør du meg, så er det ingen problemer![]()
Ready, Set, GROW!
RYP? hva er det? er ikke helt sikker på hva du mener her..Opprinnelig skrevet av QuizMaster
![]()
<3Fitnessfrøken<3
RYP = Release your potential = Treningsprogram som jeg trodde du fulgte, noe du da tydeligvis ikke gjør.
Uansett mener jeg det er sløsing med tid å bruke så mye tid på ett "arm-program". Tenk baseøvelser!
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
jeg tror Greg Valentino har noen fine armprogram om det er det du liker...![]()
Jeg vet ikke hva jeg liker:P hehe.. Har egentlig stort sett trent "etter huet" hittil.. Så vil bare ha et program som kan hjelpe meg å øke volum på armer..
<3Fitnessfrøken<3
Baseøvelser!Opprinnelig skrevet av wankstarr
Syng, RakeMagic, Syng!
Kan du gi meg noen hint om hva du mener? er ganske noob på uttrykk og navn for ting... Driver febrilsk å setter meg inn i div. nå:POpprinnelig skrevet av QuizMaster
<3Fitnessfrøken<3
Benkpress
Markløft
Knebøy
Militærpress
Generelt øvelser som bruker flere ledd samtidig.
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvis du virkelig vil bli stor og svær så kanskje jeg vil anbefale 5x5 powerbuilding programmet? eller kjøre hardt DC ? Vet ikke helt...
Riktig det han sier med baseøvelser, kjør de... Vil liksom ikke anbefale å bare kjøre hardt og konsentrere på armer.. kjør alt like fokusert og konsentrert så kommer detIKKE slutt med baseøvelsene.
The only thing we have to fear is fear itself
Hvis du virkelig vil bli stor og svær så kanskje jeg vil anbefale 5x5 powerbuilding programmet? eller kjøre hardt DC ? Vet ikke helt...
Riktig det han sier med baseøvelser, kjør de... Vil liksom ikke anbefale å bare kjøre hardt og konsentrere på armer.. kjør alt like fokusert og konsentrert så kommer detIKKE slutt med baseøvelsene.
IKKE kjør DC.Opprinnelig skrevet av SuperMan!
Syng, RakeMagic, Syng!
Opprinnelig skrevet av QuizMaster
Hehe okda kjører du ikke DC, regner med at Quiz har mer erfaring en meg..
Men hvorfor ikke DC?
Hva er militærpress igjen?
Jeg har vært litt av benk, pga. håndleddet.. men har begynt på igjen nå![]()
<3Fitnessfrøken<3
Fordi at det er langt ifra ett nybegynner program, og denne karen vet ikke så mye om trening enda.Opprinnelig skrevet av SuperMan!
Han burde lett kjøre ett fullkroppsprogram 3 ganger i uken istedenfor.
Militærpress = Skulderpress med stang.
Syng, RakeMagic, Syng!
Håndleddsbeskyttere. (sjelden unnskyldninger som dette funker om du vil ha fremgang i treningenOpprinnelig skrevet av wankstarr
)
Syng, RakeMagic, Syng!
Opprinnelig skrevet av QuizMaster
Sorry fikk ikke med meg det... Etter bildet av kroppen hans så det ut som han har trent litt, og da kom jeg med forslaget 5x5 & DC![]()
Men hold deg unna det om du er ny, helt klartbra du sa ifra Quiz
![]()
Jeg prøvde beskyttere da det var som verst, men gjor så sinnsykt vondt alikevel.. Og jeg kutta det ut, så jeg var sikra på at jeg fortsatt skulle kunne ta flikk flakker i framtida:P heehOpprinnelig skrevet av QuizMaster
Jeg har trent en god del, og har jo fått et resultat jeg begynner å bli noen lunde fornøyd med-- Men uttrykk o.l. vet jeg veldig lite om. Har ikke satt meg inn noe særlig om programmer heller. Jeg har fått tips o.l. av andre jeg trener sammen med, og bare prøvd meg fram med ulike ting..
<3Fitnessfrøken<3
Her er et bra nybegynner program http://www.tn.no/assets/media/ReleaseYOURpotential.pdf