Det går ann å bli stor uten AS, selv var jeg 105 kg før min første kur. Anlegg har selvfølgelig mye å si, men psyken betyr alt! Ha evne til å følge sundt kosthold hele tiden, ta seg ut 110% hver økt osv....
Kan vel ikke helt se vitsen med å "analysere" hvorvidt en person har brukt AS eller ikke. Det som derimot er helt sikkert er at det er mulig med bra genetikk å bli større enn det der uten AS. Tid tar det, men det finnes større folk som er rein.
Hvorvidt akkurat han har brukt AS aner jeg ikke. Erfaringsmessig er vel skuespillere ganske så rause med medikamenter, og navnet hans er jo ingen formildende omstendighet![]()
See me hustle, Feel my muscle,
Pumping Iron.
Stretching my bullworker,
I'm heaving on my weights.
See me flex my delts and pecs
- I'm Pumping Iron.
Vic skrev.. og navnet hans er jo ingen formildende omstendighet .
Ler meg i hjelLa ikke merke til navnet til å begynne med
![]()
![]()
![]()
Bolo er ditt forbilde innen kroppsbygging.
En usymetrisk lien kineser. Som er kampsport kille og ikke bygger. ??
Mitt friidretts forbilde er Nasser el sonbat
![]()
![]()
![]()
hahahahahahahaha
![]()
![]()
![]()
Sprinter han dere Nasser![]()
"Eat more women!! They are high in protein :) "
Ja jøss klart det. Har du ikke sett at han har fått sånn strømlinjeformet buk
Er d du eller dama B? (avataren altså)
Ehhhh Det er nok dama
Jeg må under 80x80 pixles for å få opp bilder i Avataren. hvordan fikk du ditt bilde inn som er større mr.Høyttårn
Bildet er ikke større, bare ser sånn ut pga karen som er på bildet![]()
haha
Brukte en eldgammel versjon av Graphic Workshop til å redusere størrelsen på bildet, bare prøvde meg frem til jeg havnet under 6kb.
Du finner GWS i shareware utgave hvis du søker på google.
Hvem faan er du som kan komme her og tro at vi tenker bare på den eller den. Jeg har da ikke noen forbilder innen kroppsbygging.Mitt forbilde her i verden er min kone og mine barn og mitt arbeide ....altså en gjennomsnitts normann![]()
hmmm PUST GJENNOM NESA IR BABOON så går detta greit!
hehe... luringen .. humm.. du er vel her for å få råd og vink etc.. umm.. lite smart å bitche til en av de få her det faktisk er verdt å høre på eller hva sier du ...Opprinnelig skrevet av I.R. Baboon
![]()
cyp
B spøkte, du tok ikke spøken og ble dødsfornærmet! Du var laaaangt i fra saklig, mer eller mindre latterlig vil jeg si. Hvor gammel er du IR B?
Så så kompis..Jeg Spøkte faktisk ja.
Lar meg ikke såre eller vippe av pinnen av en jeg ikke kjenner.
Mitt innlegg var til ildsinte IR Baboooooon....
Var ikke ment til deg Tower. Mitt innlegg var til Baboon