+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: .....?

Kliss nytt medlem kulest is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2004

.....?

Vel, jeg trener tre til fire ganger i uken, og når jeg først trener - så trener jeg alle muskelgruppene i fra beltet og opp. Noen sier jeg burde trene en til to muskelgruppe en dag i uka, og en til to andre muskelgrupper en annen dag i uka.. Trenger virkelig muskelen man trener en uke hvile? Jeg er godt fornøyd med slik jeg trener nå.. og ser helst at jeg fortsetter med det.. Men, vil høre med noen litt mer erfarne... Kan også tilføye at jeg har kjørt et slikt opplegg nå i over ett år..

Altså, treningsprogrammet mitt ser slik ut:

Mandag; triceps, biceps, rygg, mage, skuldre.
    Onsdag; triceps, biceps, rygg, mage, skuldre.
    Lørdag; triceps, biceps, rygg, mage, skuldre.

Svar ønskes

Medlem laserman is a jewel in the rough laserman is a jewel in the rough laserman is a jewel in the rough laserman is a jewel in the rough laserman sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    24
    Men hvor er BEINA?!

Jeg vet ikke så mye, men så lenge du ikke trener mange sett på hver muskelgruppe hver økt og i tillegg får nok hvile mellom øktene er det ikke noe problem å trene samme muskelgruppe flere ganger i uken. RYP er jo et program som baserer seg på disse prinsippene.

Kanskje en ide å slenge ut antall sett på treningsdagene?

Ble medlem
    10-2004
    3x10-15

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ser mye rart her, vi må katalogisere litt:

- For det første så kjører du små muskelgrupper foran store. Dette er feil. Fordi da vil de små muskelgruppene gi seg før de store og du vil ikke få brukt de store muskelgruppene skikkelig.

- Ser ikke bein på listen

- Ser ikke bryst på listen

Det er ingenting i veien med å trene fullkropps program tre ganger i uken. Det er knallbra, men det må gjøres riktig. her er mitt forslag.

Knebøy 3x12
    Rull opp rygg 3x12
    Chins 3x12
    Biceps curls 2x12
    Benkpress 3x12
    Franskpress 2x12
    Sidehev 3x12
    Crunch 3x12

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av kulest
    Vel, jeg trener tre til fire ganger i uken, og når jeg først trener - så trener jeg alle muskelgruppene i fra beltet og opp. Noen sier jeg burde trene en til to muskelgruppe en dag i uka, og en til to andre muskelgrupper en annen dag i uka.. Trenger virkelig muskelen man trener en uke hvile? Jeg er godt fornøyd med slik jeg trener nå.. og ser helst at jeg fortsetter med det.. Men, vil høre med noen litt mer erfarne... Kan også tilføye at jeg har kjørt et slikt opplegg nå i over ett år..

Altså, treningsprogrammet mitt ser slik ut:

Mandag; triceps, biceps, rygg, mage, skuldre.
    Onsdag; triceps, biceps, rygg, mage, skuldre.
    Lørdag; triceps, biceps, rygg, mage, skuldre.

Svar ønskes
    Tror det er lettere å hjelpe deg hvis du sier litt om hva du har lyst til å oppnå med treningen.

Vil du bli sterk? Vil du ha en kropp som ser bra ut? (disse går jo hånd i hånd, men det er litt forskjeller på styrketrening og bodybuilding)
    Vil du fortsette med 3 treninger i uka? Har du god fremgang nå? Åssen ser kostholdet ditt ut? Hvor hardt kjører du? Hvor mange reps og hvor mange sett pr muskelgruppe? Hvilke øvelser kjører du?

Personlig er det veldig mye jeg ville gjort annerledes, men alt kommer an på hva du har lyst til selv.
    Skriv litt mer.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Medlem bjarnebanan is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2003
    kan nok hende dette er et kødde-innlegg...

Ble medlem
    10-2004
    MrMuscle: det skal stå bryst der også, men hadde av en eller annen dum grunn glemt av å skrive det ned. Tar en del benkpress.. Bein trener jeg ikke, utenom å ta meg tre-fire jogge/løpe-turer i uka. Har ikke satt meg noe mål for å bygge muskler rundt beina. Bjarnebanan, dette er nok ikke et kødde-innlegg. AxMataz, ja jeg vil bli sterk og se større ut. Jeg vil fortsette med 3 ganger i uka, selv så føler jeg at jeg har en god framgang på det jeg har trent på til nå. Kostholdet er vel noe heller dårlig.. Noe anbefalninger? Kjører hardt hver gang jeg trener, 60-75min styrketrening + oppvarming og uttøying for hver gang jeg trener.

Et til spm til mrmuscle; så du mener jeg burde begynne å trene bryst, mage, skuldre og rygg før jeg går løs på triceps og biceps?...

Takker for svar sålangt.

Spiser mye egg og lever fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler uberuberuber fowler sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    11
    Hvis du har kjørt fullkroppsprogram en stund, kan du jo også bytte til en split.
    Mandag: Bryst og skuldre.
    Onsdag: Rygg, biceps, triceps.
    Fredag. Bein, underarmer.
    F.eks.
    Properly, we should read for power. Man reading should be man intensely alive. The book should be a ball of light in one's hand.—Ezra Pound

-This is my purple wand and hairy sack of magic!

Bronse Member Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av kulest
    MrMuscle: det skal stå bryst der også, men hadde av en eller annen dum grunn glemt av å skrive det ned. Tar en del benkpress.. Bein trener jeg ikke, utenom å ta meg tre-fire jogge/løpe-turer i uka. Har ikke satt meg noe mål for å bygge muskler rundt beina. Bjarnebanan, dette er nok ikke et kødde-innlegg. AxMataz, ja jeg vil bli sterk og se større ut. Jeg vil fortsette med 3 ganger i uka, selv så føler jeg at jeg har en god framgang på det jeg har trent på til nå. Kostholdet er vel noe heller dårlig.. Noe anbefalninger? Kjører hardt hver gang jeg trener, 60-75min styrketrening + oppvarming og uttøying for hver gang jeg trener.

Et til spm til mrmuscle; så du mener jeg burde begynne å trene bryst, mage, skuldre og rygg før jeg går løs på triceps og biceps?...

Takker for svar sålangt.
    Kor lenge har du trent?

Kjør forslaget til MrM ei stund du... Være nøye med utførelse og et godt... So skjønner du nok teikninga etterkvart, og då er det kjekt

Glede meg til den dagen eg skjønne teikninga

Ble medlem
    10-2004
    Har trent i litt over ett år, men med en lang pause det siste halvåret grunnet muskelstrekk i venstre bryst.. Så har akkurat begynt igjen med andre ord..

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.