+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Ååå. Gud hjelpe!

Bronse Member Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27

Ååå. Gud hjelpe!

Er no nesten ferdig med min tredje dag med 40 i feber. Eller dvs. trur eg hadde litt meir søndagen, klarte akkurat å slite meg opp trappa for å dette sammen i senga. Svimmel og jævlig! Steike så forferdelig... I tillegg har eg ein hals som eg ikkje unne min verste fiende eingang. Nei no har egdet hardt..

I løpet av desse dagene har eg klart å ete 1 yoghurt og ein halvporsjon ris Men slo til med to shaker...

Men når eg nett såg meg i speilet såg eg ut som eg tok 70kg i benken igjen. Såg skikkelig veik ut... Ahhh.

kva pleie deke å gjere med treninga etter sjukdom?
    Eg skal begynne opp igjen ekstremt rolig... Viss eg overleve dette først
    "Går det så går det. Går det ikke, så går det over."

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    huff og huff, synes du er sjuk hele tiden jeg? vakke såå lenge siden sist nå?

opptrapping etter sjukdommen ja,

get well fast!!

x
    :)

Medlem Thunder is on a distinguished road
    Ble medlem
    05-2002
    veit ikke om det jeg gjør personlig er det smarteste,men det funker hvertfall for meg:
    Jeg pleier å la være å trene til jeg helt 100% frisk og når jeg er det så kjører jeg like hardt på som til vanlig.Husk vis du er i tvil om du er helt frisk så er en dag for mye hvile bedre enn en dag for lite.Drikk mye vann,prøv å trøkk i deg mat,få i deg mye c-vitaminer og rød solhatt.Det burde gjøre susen.

-=Thunder=-
    "Time flows like a river.In Tolaria we practice the art of building dams"

-Barrin,master wizard

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Kommer an på hvor mye du har gått ned i kroppsvekt.
    Kjør et par uker rolig med fullkroppsprogram tre ganger i uken, og så gå tilbake til ditt vanlige program

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Tobb, jeg var nettopp borte fra skolen i 2uker pga dette, spis så mye du kan hele tiden, du kommer ikke til å miste noe styrke eller muskler, bare få i deg nok væske og spis!.
    RockyRock

Bronse Member Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb is a jewel in the rough Tobb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    27
    X: Nei så sant så sant. Har vel vore sjuk no tre ganger på "rappen". Før det var det vel 4-5år sia eg var sjuk.

Rock: Ja eg er veldig nøye på å drikke... Men er ikkje like lett å ete bestandig. Men har jo nett ete middag no og er svulten igejn Så matlysten er på vei tilbake!!

Syns det ser ut som om bilringen har blitt vekke Men har berre mista 2kg. Og der er det jo masse forhold som spele inn
    "Går det så går det. Går det ikke, så går det over."

Pump-A-Holic Viper[o] is on a distinguished road Viper[o] sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Thunder, den kjører jeg og
    push harder - lift more

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder