+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 41 av 41

Tråd: Aaaah grepet glipper!

Silver Member Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27

Aaaah grepet glipper!

Har store problemer med å holde siste repsa i markløften!
    Bruker drareiemer, høyre hånda går fint pga der har jeg underhåndsgrep, men venstrehånden glipper pga jeg har overhåndsgrep.

Finnest det noen tips på hvordan jeg kan forhindre at jeg glipper den jævla stanga?
    Det er i motbakke det går oppover.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Hvorfor bruker du under/over grep ner du bruker drareimer ?
    Du trenger ikke utsette kroppen for skjev belastning når du bruker drareimer , holder ikke reimene så kjøper du nye ordentlige reimer

Silver Member Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Hva skal jeg ellers bruke?

Over/over? Under/under?

Vurderer å bruke håndballklister. hehe

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    over/over når du bruker reimer.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    over over.
    bruk drareimer eller magnesium.

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Over/over asso, det er det ingen som har fortalt meg

Hva er magnesium?

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    det hvite pulveret man tar i henda for å forbedre grepet.
    du har sikkert sett det på studioer eller på styrke konkurranser.

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Jepp!
    Det har jeg desverre ikke tilgang til.
    Får prøve med over/over da.

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    apropo drareimer. jeg har nettopp fått meg et par drareimer fra Ac, men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg bruker de. de kan ikke tas rundt håndleddet sånn som coleman gjør i filmen. det "hølet" eller hva jeg skal kalle det er ikke stort nok. får bare plass til et par fingre inni der. ingen andre på gymet mitt som trener ordentlig så jeg har litt problemer med det her.

noen som hadde giddi å gitt meg ei kjapp bruksanvisning?

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Er ikke meningen at du skal ha handa gjennom det lille hullet.

Men du tar ganske enkelt enden på reimen og trer den gjennom det lille hullet slik at du danner en løkke. Deretter tar du den rundt håndleddet og strammer til.

Så "surrer" du den rundt stangen, mens du vrir på stangen så båndet blir stramt. Volia, så har du bedre tak.

AKA Gullfisken Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lillegutt*
    Vurderer å bruke håndballklister. hehe
    Glad jeg ikke skal trene etter deg

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lillegutt*
    Er ikke meningen at du skal ha handa gjennom det lille hullet.

Men du tar ganske enkelt enden på reimen og trer den gjennom det lille hullet slik at du danner en løkke. Deretter tar du den rundt håndleddet og strammer til.

Så "surrer" du den rundt stangen, mens du vrir på stangen så båndet blir stramt. Volia, så har du bedre tak.
    så det er sånn den funker! takk skal du ha!

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Hehe, tenkte ikke før jeg snakket!

Såklart kan jeg ikke bruke håndballklister
    Stakkars fyr som kommer etter meg da.

Bronse Member Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    Du kan jo ta med egen stang :ide: :ide: :ide: :ide: :ide: :bb:
    ...I simply am not there.

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Ja, for jeg har 4-5 olympiastenger stående å henge i garasja
    Ingen problem.

Bronse Member Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden er et navn kjent av alle Tyler Durden sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    Ja og så er det jo lett match å stappe de inn i bilen, kjøre til gymmet med de ut av ruta. Iiiiingen problem.

Silver Member xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray is a jewel in the rough xray sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    71
    Stanga slipper ikke før den glipper, du kan kjøre noen ekstra reps ved bare å holde den i fingertuppene nærmest.. prøv så ser du... selv bruker jeg overtak på høyre og undertak på venstre.. omvendt blir helt fjernt her hehe.. vil egentlig si at ryggen din kanskje ikke er klar for noe mer enn hva du kan holde i klypa..

egentlig litt problemer med underarmer jeg.. et helvette med biceps etter mark og roing etc, vil helst unngå bruk av drareimer og utstyr foruten belte da seff...

x
    :)

Kliss nytt medlem Bamse Bjørn is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2003
    Bruk magnesium da holder du taket!

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    Hvor får man tak i magnesium ?

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av forecloseradream
    Hvor får man tak i magnesium ?
    Ja hvor får en det???

TEAM BODYTECH

Bedreviteren Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    På kalibergym ligger det ei bøtte tilgjengelig for alle du får høre med Gunnar
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    Bestefar hadde visst noen gamle kontakter fra krigens dager, så det løste seg bra

Ble medlem
    10-2003
    Magnesium selges i dei fleste serøse sportsforretninger. Du kan også kjøpe eskevis fra styrkeløftforbundet eller vektløfterforbundet.

Kliss nytt medlem giona is on a distinguished road giona sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Du kan kjøpe magnesium i blokker på apoteket! Koster ca kr. 30 eller noe.
    Da jeg drev med styrkeløft holdt alle over/under så vidt jeg kan huske..
    Du trenger ikke drareimer. Dette er ikke noe utstyrssport!

Medlem FiXXXer is a jewel in the rough FiXXXer is a jewel in the rough FiXXXer is a jewel in the rough FiXXXer sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Eller i sportsbutikker som fører klatreutstyr. Klatrerne er ivrige magnesiumbrukere.

Kliss nytt medlem [icebreaker] is on a distinguished road [icebreaker] sin avatar
    Ble medlem
    01-2003
    Jeg bruker kritt, d er helt hundre!
    Eat BIG Train BIG Sleep BIG

Sett opp intensiteten et par hakk til!!!

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    jeg fortrekker å holde begge hendene på en side av stangen for å ikke dra skjevt.
    Smak og behag men jeg klarer å dra på meg strekk i nakken om ikke jeg holder helt likt på begge sidene.
    Drareimer er glimrende å bruke for å koble ut en del av grepet , jeg anser det som et must å bruke drareimer på markløft om du ikke lefler rundt med mikkemusvekter

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Noen apotek har de hendige "posene" fyllt meg magnesium, bare å pudre hendene
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Superior newbie Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    Hvorfor bruker du under/over grep ner du bruker drareimer ?
    Du trenger ikke utsette kroppen for skjev belastning når du bruker drareimer , holder ikke reimene så kjøper du nye ordentlige reimer
    Jeg løfter med over og under grep når jeg bruker drareimer. Jeg løfter mye bedre da, har prøvd over og over, men funker ikke for meg.
    It`s time to put some hussle behind this muscle.

Kliss nytt medlem Simon is on a distinguished road Simon sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Talkum funker vel på samme måte som magnesium?
    Det får man vel skaffet på apotek/jærnvare-butikker

Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    Er ikke talkum slik du har i ræva på spedbarn før man tar på de bleie?

Keep Going! futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29
    Noe som er veldig effektivt å BILLIG, som jeg også bruker selv på HVER trening er sykkelslange!!

Du kjøper deg en sykkel slange og kapper opp 2 stykker på som er like lange som bredden på hånda di og splitter dem opp i "bunnen" slik at du kan legge dem rundt stanga.

Skikkelig godt og fast grep, ANBEFALES. (fikk tipset av treningsintruktøren hvor jeg trener)
    Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    morsom variant...
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Ble medlem
    09-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dorian
    Er ikke talkum slik du har i ræva på spedbarn før man tar på de bleie?
    Jo

Superior newbie Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus er et navn kjent av alle Flexus sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Skjønner det, ikke god å holde den monster hantelen der, hehe.
    It`s time to put some hussle behind this muscle.

Ble medlem
    09-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Flexus
    Skjønner det, ikke god å holde den monster hantelen der, hehe.
    Hehe, den var jo gedigen!

Ble medlem
    10-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK
    jeg fortrekker å holde begge hendene på en side av stangen for å ikke dra skjevt.
    Smak og behag men jeg klarer å dra på meg strekk i nakken om ikke jeg holder helt likt på begge sidene.
    Drareimer er glimrende å bruke for å koble ut en del av grepet , jeg anser det som et must å bruke drareimer på markløft om du ikke lefler rundt med mikkemusvekter
    Vi styrkeløftere klarer jo å løfte mange hundre kg i markløft uten drareimer

Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    Det er fordi dere styrkeløftere har grep som tilsvarer kursen på plutonium.

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    rofl Dorian

Hva er en kurs?

Ble medlem
    08-2002
    Alder
    26
    En kurs kan defineres på mange måter.

Å ha stø kurs: Altså 1) Å være edru
    2) Å kjøre rett frem/seile/fly
    3) Vite hva du gjør

Så har vi aksjekurs: Altså den kursen jeg mente. Plutonium er dyrt ikkesant? Altså høy kurs på børsen. Da kan du trekke paraleller mellom høy kurs og godt grep fordi begge er ting som peker tilbake på mye/masse/en del, altså betyr det jeg sa at styrkeløftere har godt grep.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    så var vi igang da.....
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.