Noen som har erfaring med denne? Virker den?
Mamma kjøpte denne for å forhåpentligvis bli kvitt litt fett på kroppen. Jeg har prøvd den en gang og merker at muskelene jobber, men tviler på at den virkerlig virker.
Fjerner den bilringer og fett?
Noen som har erfaring med denne? Virker den?
Mamma kjøpte denne for å forhåpentligvis bli kvitt litt fett på kroppen. Jeg har prøvd den en gang og merker at muskelene jobber, men tviler på at den virkerlig virker.
Fjerner den bilringer og fett?
Hvor fikk dere den fra? TV-shop? Isåfall neppe.
Den hjelper ikke mot fett, men stimulerer nok musklene på mindre eller mer nyttig vis. Du kan kanskje teste den over litt tid og si noe om den fører til noen endringer.
Her på forumet er vi nok litt skeptiske til nytten av disse greiene. Det eneste som hjelper mot fett er at man spiser mindre enn man bruker - her er det mye mer nyttig å gå tur enn å sitte i sofaen og se på at magen rister nesten helt av seg selv.
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Bilringer og fett fjernes når antall kalorier du tar inn er mindre enn det du forbrenner, enkelt og greit. Punktslankning over magen med slike anordninger som Abtronic, eller en grillion situps, vil ikke fjerne fettet på magen. Siden maskinen stimulerer magemusklene virker den i forhold til å trimme disse.
Edit: tjeh kom meg visst i forkjøpet.
Tren kardio på studio istedet. Eller hvor du måtte ønske å gjøre det.
Hva driver du med av aktiviteter nå?
Trener fotball 5 ganger i uken så er i ganske god form generelt sett.
Spiser litt for lite sunt. Blir mye sjokolade og brus så det merkes jo litt på fettet på magen.
Hvis jeg går for et sunnere kosthold i noen uker vil jeg merke forskjell?
Har så og si blitt hekta på sjokolade og brus og det er jo ikke bra når jeg trener såpass mye.
Tenkte kanskje jeg kunne bruke denne abtronic hver dag for å kunne bli kvitt litt fett, men da må vel kostholdet også endres...
Du blir ikke kvitt fett med abtronicen, det er kostholdet som må endres. Når du trener såpass mye som du gjør og likevel har for mye fett over magen da er det kostholdet som primært må endres. Antakelig kommer du langt ved bare å redusere mengden, eller aller helst helt slutte å spise, sjokolade og sukkerholdig brus.
Om du skriver ned hva du spiser så får du sikkert noen gode råd her på formumet. Du kan også søke litt rund så vil du finne mange gode kostholdstråder.
Blir vanskelig å slutte å spise og drikke noe jeg er avhengig av, men skal prøve hardt!
Denne abronicen er vel ikke helt uten effekt? Jeg har godt trent mage, men fettet legger seg på sidene og da er det bare kostholdet som må endres?
Hvis du kutter brus og sjokkis, og heller bruker abtronic'en når du ellers ville kastet deg over søtsakene, vil du garantert se resultater. Magemusklene får nok bedre trening hvis de stresses i lengderetningen (situps el.l. og vridning), enn om de blir puffet innover mot magesekken. Men det er detaljer.
--tjeh
Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.
Jeg tar situps hver dag, men det er jo forskjellige måter å utføre situps på.
Vil sånne vridninger gjøre at jeg får mindre midje? Er litt usikker på hvordan de skal gjøres. Har lissom aldri gjort det sånn ordentlig.
jeg er overasket at denne produktet klarer å selge seg selv etter alle disse åra siden det ble avslørt som en stor bløff for vel over ti år siden til dags dato
Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:
Det jeg pleier å spise i løpet av en dag:
Frokost: En skive med leverpostei eller gulost. Så et eple og en banan og kanskje en yoghurt.
Middag: Veldig variert
Kveldsmat: Går mye i sjokolade og brus. Burde skamme meg! Haha
Ellers prøver jeg å spise en del nøtter og rosiner (turmix!).
Spiser lite med vitaminer sånn generelt. Tar 200 mg bio-magnesium og sånn omega 3 kapsel hver dag.
Trener fotball nesten hver dag. Styrketrening ca 1 gang i uken.
Forslag til sunnere kosthold, vitaminer og eventuelt bedre treningsopplegg? Setter stor pris på det..