+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 22 av 22

Tråd: ADN inntar Tønsberg

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

ADN inntar Tønsberg

http://tb.no/apps/pbcs.dll/article?A...111220266/1003

VALLØ: Da Bjørn Tore Nilsen overtok Sjøsenteret Trim på Vallø i 1997 var han sjokkert over enkelte av medlemmenes oppførsel. Den lå på steinaldernivå, og Nilsen begynte på arbeidet med å snu negativ trend,

Les videre på linken

Superior newbie Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin er et navn kjent av alle Sorin sin avatar
    Ble medlem
    05-2005

Hmm...

"Det er medisinsk påvist at bruk av anabole steroider gir hjerneskader."

Hmm, dette har jeg ikke hørt noe om.. Er det noen her som vet om dette stemmer? Det virker som han er meget sikker i sin sak ut ifra måten han ordlegger seg på

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Dette er jo både fint og flott og TOTALT ULOVLIG oppførsel fra senteret side. Hvis noen her trener der, bør de melde dette til Datatilsynet. Samtykke er ikke samtykke hvis valget ikke er 100% frivillig.

Nå er det en stund siden AntidopingNorge var innom her. Kanskje noen som kjenner dem kan be dem stikke innom og kommentere?
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

AKA Gullfisken Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av tjeh
    Dette er jo både fint og flott og TOTALT ULOVLIG oppførsel fra senteret side. Hvis noen her trener der, bør de melde dette til Datatilsynet. Samtykke er ikke samtykke hvis valget ikke er 100% frivillig.

Nå er det en stund siden AntidopingNorge var innom her. Kanskje noen som kjenner dem kan be dem stikke innom og kommentere?
    Hm.. så det du sier er at ett treningssenter ikke kan pålegge alle medlemmene å skrive under på en avtale om la seg dopingteste?

på SiS Sportssenter i Stavanger ble jeg pent fremlagt en kontrakt hvor jeg godkjente at jeg kunne bli testet av antidopig norge. Fikk beskjed om at denne måtte underskrives for at jeg skulle kunne bli medlem der..

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gullfisken
    Hm.. så det du sier er at ett treningssenter ikke kan pålegge alle medlemmene å skrive under på en avtale om la seg dopingteste?

på SiS Sportssenter i Stavanger ble jeg pent fremlagt en kontrakt hvor jeg godkjente at jeg kunne bli testet av antidopig norge. Fikk beskjed om at denne måtte underskrives for at jeg skulle kunne bli medlem der..
    Da påtvinger de deg noe de ikke har rettslig hold for å kreve.

For å si det veldig enkelt.

Ingen butikk/gym har noen slags rettighet til å avvise kunder på grunn av at de ikke liker hudfargen , religionen eller hva personen velger å putte i seg sålenge dette er 100% lovlig i følge norsk Lov

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    alle sports club senterene gjør jo akkuratt dette...

har du litt størrelese blir du bedt om pisse prøve før du i det hele får melde deg inn
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Medlem DanielP er et navn kjent av alle DanielP er et navn kjent av alle DanielP er et navn kjent av alle DanielP er et navn kjent av alle DanielP er et navn kjent av alle DanielP er et navn kjent av alle DanielP sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
    alle sports club senterene gjør jo akkuratt dette...

har du litt størrelese blir du bedt om pisse prøve før du i det hele får melde deg inn

Tror du overdriver litt der Gremlings

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av DanielP
    Tror du overdriver litt der Gremlings
    hehe der var rette mannen! var den beskjeden jeg fikk PÅ GYMMET du jobber
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Bronse Member - III Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex er et navn kjent av alle Artifex sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Håvard har mest tro på et proteinprodukt som heter Whay Isolate og tar noe kroatin-pulver i tillegg, mens Ole Jakob synes Sellmax, som i tillegg til protein også har karbohydrater og kreatin iblandet, er det beste.
    jeg synes det var noen morsomme skrivefeil her
    GUN SHOW

I am the stiff nipple scissor man
    Tonight you can kiss your nipples goodbye

dr. fatkins tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh elefantastiskuber tjeh sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    41
    Edit
    --tjeh
    Confirmation Bias - Hvis du mener du ser ting klart, har du ikke sett godt nok etter.

NK
    NK er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Superior newbie treningsnarkis har en flott utstråling treningsnarkis sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Alder
    28
    jeg trener på Nautilus oslo/furuset der får man også en slik kontrakt..at en må skrive under på det før en får bli medlem!

Men for min del så spiller det jo ingen rolle!!! engelen

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Synes virkelig synd på han Bjørn Tore.Alle som tidligere har trent hos han vet at han er en avdanket fyllik som desverre mangler kompetanse om både ernæring og trening generellt.
    Han har nok mistet mye kunder den seinere tida og må se seg nødt til å bruke media på denne måten for å beholde kundene sine og få nye.
    Jeg utfordrer folk til å ta en tur innom Vallø og ta en prat med han Bjørn Tore om feks ernæring,fysiologi og AAS,så skjønner dere hva jeg mener med at mannen er inkompetent.Han står fram i media som en ekspert på området,og ja kanskje han bør vite litt om AAS siden gymet hans er den plassen i Tønsberg det til dags dato brukes og selges mest AAS.
    Han fremstår som en skolert ernæringsekspert,men sannheten er at han engang i tiden tok et to ukers grunnleggende kurs og på den måten dro på seg ekspert stempel.
    Han snakker om å gå fra steinalderen til nåtid?????Går du inn i gymet på en vanlig kveld,skjønner man fort at dette er en plass man helst ikke vil bruke sin fritid på.

Det er jo flott at han har journalist kompiser som kan få han ut i avisa,for all del, det kan være smart å kjøpe seg slike venner i desperate tider.Gratis trening kanskje?
    Jeg håper han går tilbake til å pleie skrumplevra si istedet for å drite seg slik ut i Tønsberg Blad.

Og ja,jeg regner med at han kommer seg inn på dette forumet og leser denne tråden,og håper da at han kan være voksen nok til å svare for seg.Regner ikke med det,men etter en halv kasse med Carlsberg så tar han nok til mot.

Hvis noen skulle mene at denne posten min er direkte trakkassering av en person,så regner jeg med at Admin bruker delite knappen sin.
    Sist endret av cb; 23-11-05 kl 13:53

Medlem DanielP er et navn kjent av alle DanielP er et navn kjent av alle DanielP er et navn kjent av alle DanielP er et navn kjent av alle DanielP er et navn kjent av alle DanielP er et navn kjent av alle DanielP sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS
    hehe der var rette mannen! var den beskjeden jeg fikk PÅ GYMMET du jobber

Åja, Hehe, tror de overdrev litt der når de sa det.. De ber deg om å skrive under en erklæring som tillater oss å dopingteste deg, EN eller annen gang i tiden..

Skal du begynne på SC? trenger litt folk som kan trene skikkelig der nede

Supermod Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber Tivoli-kroppen elefantastiskuber
    Ble medlem
    07-2002
    Åja, Hehe, tror de overdrev litt der når de sa det.. De ber deg om å skrive under en erklæring som tillater oss å dopingteste deg, EN eller annen gang i tiden..

Den kontrakten er uansett ulovlig. Jeg trener på SC og trives forsåvidt godt med det, men hadde de kommet for å dopingteste meg (as if ) så hadde jeg nok (etter at en forundret latter hadde stilnet) kommet med en anmeldelse, eller rapportert firmaet til de rette myndigheter.
    Dvs hvis de truet med utkastelse, hvis jeg ikke kuet meg så hadde jeg reagert slik. Hadde de spurt høflig, og latt det være med det, så kunne jeg kanskje godt vært med på det, hvis jeg var i humør til slikt tull.

Nå er jo jeg ren som vesle Bromlemann, etter en omgang med klut, kost og såpevann. Men hadde likevel blitt kraftig provosert når en institusjon tar seg friheter og tar loven i egne hender. Men det er kanskje bare meg

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

klarte mase meg til en prøve time uten å pisse på glass til slutt hehe...

jeg trener på city nå å går enda og venter på det nye gymmet på sola (topform)

jeg likte ikke sc i det hele tatt da det var for mye folk å for lette vekter om man vill trene tungt....
    men er jo et veldig flott gym...

men trives bedre på city eller lifestyle da det er mer "miljø" for bygging der... spessielt på city i sandnes...

kom deg over til city gym heller der hadde du STOR trivst

Bronse Member Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox er et navn kjent av alle Zenox sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27
    trenger litt folk som kan trene skikkelig der nede
    hehe, det er jo ikke plass til flere folk på mandag, tirsdag og onsdager, da er det stappfullt av alle "hobbymosjonister" som har dårlig samvittighet etter helga, hehe mens fra torsdag til søndag så er det jo helt ok å trene på SC om man ikke behøver høyere enn 44kg's manualer. Da er "hobbymosjonistene" klar for helg og bruker ikke særlig tid på trening...

jeg trives der fra torsdag til søndag, mens fra mandag til onsdag er det ikke like kjekt å gå der..

men jeg må si det hadde vært greit med noen flere som "kan" trene der
    Zenox

What doesn't kill you makes you stronger

Superior newbie Spare is a jewel in the rough Spare is a jewel in the rough Spare sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    35
    se hva det står i en av artikklene til TB....

Det er ikke vanskelig å se. Hvis en person øker med 20 kilo i muskler på noen uker, er det ikke tvil om hva han driver med, sier Wiik Johansen.

Bestitter trolig masse kunnskap den mannen der...

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Kroppsbygging dreier seg ikke kun om bol for helvete!!
    Hvorfor i helvete kan ikke media fremstille denne idretten som noe positivt istedet for noe kriminellt.Ja,noen ganger kan man føle seg kriminell når man forklarer at man er kroppsbygger.

Jeg savner innspill fra guruen nede på Vallø.......

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Spare
    se hva det står i en av artikklene til TB....

Det er ikke vanskelig å se. Hvis en person øker med 20 kilo i muskler på noen uker, er det ikke tvil om hva han driver med, sier Wiik Johansen.

Bestitter trolig masse kunnskap den mannen der...
    Sinnsykt bra bol, og gener i Tønsberg....

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. ADN er ute på larveføtter igjen
    By NK in forum Trening
    Svar: 54
    Nyeste innlegg: 11-12-05, 16:08
  2. Når inntar dere fettsyrer
    By Platon73 in forum Kosttilskudd
    Svar: 35
    Nyeste innlegg: 22-07-04, 07:36

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder