+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 14 av 14

Tråd: Advanced trening og kosthold

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002

Advanced trening og kosthold

Er det noen her som har lyst til å påta seg oppgaven som min internett trener? hehe vet jo at det er mange her som kan veldig mye. I det siste har jeg begynt å innse at jeg ikke kan mye om trening.

Basically gi meg det treingsprogrammet og det kostholdet du mener jeg vil gro best på?
    RockyRock

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Hvordan trener du nå da? Kunnskap eller ikke, det du har gjort sålangt har jo åpenbart fungert, så hvorfor forandre på det?
    http://www.dingsekongen.no

Gold Member Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    24
    Du har en evne til å presse deg helt ut, ikke sant? Tror du hadde gjort det bra med DC treningsprogram.

Bare et tips.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    begynn på bodypump

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    lureper, jeg har egentlig aldri hatt noe fast oppsett, jeg har aldri spist mer enn 3-4ganger om dagen, og spiser ofte ikke før 2 timer etter jeg står opp, dette må jeg forandre på, alt er for sløvt og for dårlig.

på treningen bare gjør jeg noe tull, løfter litt her og der også går jeg hjem, ingenting er noe program eller rutine om du forstår.

så trenger hjelp av dere!
    RockyRock

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Prøv Doggcrap, du
    http://www.dingsekongen.no

Silver Member HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. elefantastiskuber HITman. sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock
    Er det noen her som har lyst til å påta seg oppgaven som min internett trener? hehe
    Kommer an på hva du betaler, hehe.

Doggcrapp kan absolutt anbefales - eneste programmet så langt jeg ikke har nådd noe platå på.

H
    Erfaring er den talentløses trøst.

Ble medlem
    10-2002
    hehe

Men doggcrapp virker helt umulig alene, har ingen å trene med heller, faen jeg savner oslo.
    RockyRock

Silver Member SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT har mye å være stolt av SparcoT sin avatar
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    25
    Tren et vanlig program, med hovedfokus på baseøvelser.

Og spis masse, syns du snakte om at du iallefall hadde 600gram gryn til dagen og 6 bokser tunfisk? Eller var d bare lyg?

Du trenger vell ikke noe advanced hardcore livin!

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Test et DC-program (Direct compensation)

Dett er ikke et DoggCrapp program.

Det kan se slikt ut:

Dag 1: Bryst og rygg
    Skråbenk (30/20/10)
    Dorian row (30/20/10)
    Pec dec (NTF)
    Pullover (NTF)

Dag 2: Lår og legger
    Knebøy eller beinpress (30/20/10)
    Stiff-leg-deadlift (30/20/10)
    Tåhev (30/20/10)
    Leg extension (NTF)
    Leg curl (NTF)

Dag 3: Armer og skuldre
    Ez-bar curl (30/20/10)
    Ez-bar smalbenk (30/20/10)
    Hantelpress eller militærpress (30/20/10)

* (30/20/10) betyr at du skal gjøre de repetisjonene til failure, klarer du mer enn 30 på første settet så stopper du der og øker vekten neste gang. De siste settet (10) tar du så mange som du klarer, men prøv å finne en vekt som gjør at du når failure ca. på 10'ende rep'en.

* Tempoet på (30/20/10)- settene er 1/2 (1 sekund positivt og 2 sekunder på den negative)

* (NTF) er Not To Failure og det betyr at man kan legge til 1 eller to øvelser ekstra hvis man ønsker det, men disse skal ikke tas til failure.

* Hvil 5-6 minutter mellom hvert sett i samme øvelse. For å kutte ned ventetiden så supersetter man to øvelser, da ser det slik ut:

Skråbenk 30reps
    hvile 3 minutter
    Dorian row 30reps
    hvile 3 minutter
    Skråbenk 20reps
    hvile 3 minutter
    Dorian row 20reps
    Skråbenk 10reps
    hvile 3 minutter
    Dorian row 10 reps

så kan man gjøre litt NTF-trening!

Gold Member Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie er et navn kjent av alle Yngwie sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock
    hehe

Men doggcrapp virker helt umulig alene, har ingen å trene med heller, faen jeg savner oslo.

Ikke helt umulig, nei. Det er enkelte øvelser som er håpløs alene, men det går stort sett helt greit. Den siste negativen klarer jeg meg delvis uten. Kjører bare opp vekta til failure, og slipper den sakte ned igjen fra det punktet jeg stoppet (istedenfor at en kamerat løfter opp vekta helt opp før negativen).

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    DC går fint alene, litt mer slit, men det går fint.
    er bare å ta tak i en for å spotte deg visst det bli for gale.

Shakespeare Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough
    Ble medlem
    06-2003
    RYP er jo et greit progra å følge. Lese litt info, taste inn noen verdier. Så har du jo et program å følge.

www.tn.no
    I know I was born and I know that I’ll die.
    The in between is mine. I am mine.

anus slikkeren PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM har et berømt rykte PeterSQRM sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    rock.

du må selv lage programmet ditt.
    1. tenk litt på hvordan du liker å trene.
    2. ta den tanken og strukturer den.
    3. gjør det samme med maten din.
    4. bruk viljen din..

det jeg mener. du har trent siden du var 17 år. med andre ord så har du noen år under beltet. du burde derfor ha en formening om hvordan du liker å trene. mange sett, få sett, mange repp, få repp, maskiner, stenger, situps hver dag, markløft. whatever liksom. sett ideene dine i system og følg det.

jeg kan godt sette opp et program som ser bra ut for meg, men når alt kommer til alt så liker jeg å ta to sett en base øvelse og kanskje en annen tung øvelse eller to. f.eks. markløft, benkpress og sittende roing. så gå over på de lette øvelsene. f.eks. flies, situps, triceps extension og rotere på de som et giga giga stort supersett eller hva det heter. fly i fra manual til manual til benk til benk..

det er min greie liksom, nå skal det sises jeg er for lat til å gidde å sette det i system. da jeg uansett ikke ville komme til å følge det. en du rock. DU. har viljen til å være en rock hard testicle!

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Informasjon om Tungmetaller
    By wannabeROCKY in forum Artikler
    Svar: 0
    Nyeste innlegg: 03-10-05, 17:43
  2. Svar: 0
    Nyeste innlegg: 15-07-05, 10:15
  3. Virkningen av alkohol på kroppen
    By Hardway in forum Artikler
    Svar: 4
    Nyeste innlegg: 17-05-05, 15:36