+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 41 av 41

Tråd: Advarsel! SATS lar deg ikke avslutte medlemskapet.

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Advarsel! SATS lar deg ikke avslutte medlemskapet.

To jenter i klassen som meldte seg inn i Sats i august 2006. De trente der for lite til at de ville forsette medlemskapet. Så når bindingen gikk ut i august i 2007 så prøvde de å melde seg ut. De har meldt seg ut skriftlig pr mail og brev. Pr telefon og gjentatte ganger i resepsjonen på det lokale senteret. Regningene forsetter å komme. Det lokale senteret sa de ikke trengte betale, men da kom det inkasso. Utmeldingen ble til slutt regisrert 21. november. Siden det er 1 mnd oppsigelse så vil SATS ha penger for desember også. Dvs for 4 mnd mer en de har trent der og etter de første gang meldte seg ut.

Skulle tro at store kjeder som SATS hadde bedre rutiner en dette, men det har de altså ikke.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Nøyaktid det samme har skjedd med en kompis av meg. Møkkakjede. SATS Storo var dette ..
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    To jenter i klassen som meldte seg inn i Sats i august 2006. De trente der for lite til at de ville forsette medlemskapet. Så når bindingen gikk ut i august i 2007 så prøvde de å melde seg ut. De har meldt seg ut skriftlig pr mail og brev. Pr telefon og gjentatte ganger i resepsjonen på det lokale senteret. Regningene forsetter å komme. Det lokale senteret sa de ikke trengte betale, men da kom det inkasso. Utmeldingen ble til slutt regisrert 21. november. Siden det er 1 mnd oppsigelse så vil SATS ha penger for desember også. Dvs for 4 mnd mer en de har trent der og etter de første gang meldte seg ut.

Skulle tro at store kjeder som SATS hadde bedre rutiner en dette, men det har de altså ikke.
    jo SATS har bra rutiner på dette, å påstå noe annet er tull.
    Hva hver enkelte ansatt/senterleder/sjef etc derimot gjør er en helt annen sak.

At det har oppstått en feil betyr ikke at SATS som bedrift ikke har faste rutiner på ting. Og som du sa : "det LOKALE senteret...".

Det har jo tydeligvis skjedd en glippe for etter utløpt bindingstid skal det ikke være noe problem å melde seg ut.

Synd at slikt skjer selvfølgelig, men det er en feil fra det lokale senteret sin side og ikke rutinene innad i SATS.

Men når det uansett har blitt sendt brev og personen har hatt personlig oppmøte på stedet burde det jo være dokumentasjon i massevis som beviser at man har meldt seg ut på det gitte tidspunktet. Det burde jo da være en grei sak og slippe unna x antall betalinger hvis man setter hardt mot hardt.

Når man melder seg ut printes det automatisk ut 2 kvitteringer som kunden skal skrive under på. En går til kunden som bevis og en til senteret. Er dette gjort i rett tid er det jo ingenting som tilsier at det skal betales 4 unødvendig mndr.

Mulig dette ble litt mye babling, og eventuelt missforståelser men.
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Det er jo ikke bare det lokale senteret som har håpløs kundeservice. De har jo ringt SATS sentralt mange ganger, men sentralt vil de ikke innse at det lokale senteret kan ha gjort feil, og legger all skyld på kundene. Det er forøvrig snakk om to forskjellige saker,men samme skjedde begge to.

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Det er jo ikke bare det lokale senteret som har håpløs kundeservice. De har jo ringt SATS sentralt mange ganger, men sentralt vil de ikke innse at det lokale senteret kan ha gjort feil, og legger all skyld på kundene. Det er forøvrig snakk om to forskjellige saker,men samme skjedde begge to.
    Men har de ikke selv kvitteringer fra oppsigelsen og brev som bekrefter at de sa opp på et tidligere tidspunkt ?

Hakuna Matata

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Men har de ikke selv kvitteringer fra oppsigelsen og brev som bekrefter at de sa opp på et tidligere tidspunkt ?
    På det lokale senteret tar de papirarbeid en gang i uken, så de samler det opp. Ergo har de ikke fått noen kvitering da de ikke kunne stå en uke i resepsjonen å vente.

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    På det lokale senteret tar de papirarbeid en gang i uken, så de samler det opp. Ergo har de ikke fått noen kvitering da de ikke kunne stå en uke i resepsjonen å vente.
    Så de sitter ikke selv med noen som helst skriftelig bekreftelse fra sats om at de sa opp på det tidligere tidspunktet?

Hakuna Matata

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baliba Vis post
    Så de sitter ikke selv med noen som helst skriftelig bekreftelse fra sats om at de sa opp på det tidligere tidspunktet?
    De har kopier av de første klagemailene fra september, ikke noe mer. Når gubben i resepsjonen sier de er utmeldt og alt er greit, hvordan skal de vite de må ha skriftlig kopi?

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Meldte meg ut av stats for en uke siden. Da fikk jeg en kvittering på dette..
    De har en mnd oppsigelsestid og den går fra den dagen jeg meldte meg inn. så for min del blir siste faktura å betale 20 januar og da kan jeg trene der frem til 31 januar.
    Syns det gikk ganske greit jeg da men....

Rart ikke jentene fikk utmeldingskvittering???
    Noen tenker sikkert ikke så mye over det, men jeg ber alkltid om en skriflig kvittering på bestillinger/avbestillinger jeg gjør...

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    De har kopier av de første klagemailene fra september, ikke noe mer. Når gubben i resepsjonen sier de er utmeldt og alt er greit, hvordan skal de vite de må ha skriftlig kopi?
    Enig i det siste at det er dårlig, men er det noe jeg har lært i livet så langt så er det å sørge for å ha skriftelig. Ivertfal når det er snakk om viktig ting som penger etc.

Hakuna Matata

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    SATS er egentlig bare en dårlig forkortelse for satan.

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    I work for SATAN

Hakuna Matata

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Haha, jeg skal avvende deg!

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Men jeg er jo ikke beruset....

Hakuna Matata

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Tenkte mest på djeveldyrka du driver med når du jobber

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av AndreasIr Vis post
    Tenkte mest på djeveldyrka du driver med når du jobber
    Bedre enn å tilbe "gud" ivertfal

Hakuna Matata

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Den tok jeg ikke, men tror vi gir oss her :P

(kul smilie)

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    moralen er ikke meld deg inn i spenst/sats
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    10 poeng til Lean&Fin

Klok men svak Qompis is a jewel in the rough Qompis is a jewel in the rough Qompis is a jewel in the rough Qompis is a jewel in the rough Qompis sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    28
    Var mye rart innenfor trneingsenterbransjen i en periode, men har vel inntrykk av av at det er mer ordnede forhold nå. For 5-6 år siden trente jeg med en kompis på sats spektrum. Kompisen min tryna på sykkel og ødela hånda. Han fikk vite av lege at opptrening ville ta minst ett år, og ønsker å melde seg ut fra sats. Sats var fast bestemt på at han kunne trene bein fantastisk. Han kom seg ut fra driten etter litt om og men.
    "In the days when science was weak and religion was strong, man mistook magic for medicine. Now that science is strong and religion weak, man mistakes medicine for magic."

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Jeg forstår at SATS _mente_ at han kunne trene bein, men det er noe det fleste kan finne ut selv, og ikke noe treningssenteret trenger å prakke på stakkarer som tryner og ødelegger hånda..

Bronse Member mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth is a jewel in the rough mYth sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    29

:)

Da jeg studerte på stord var jeg oppi noe av det samme. Trente på Sports-Treff. Jeg var nødt å avbryte studiene og flytte hjem i en fei.

Jeg ringte og forklarte meg, muntlig oppsigelse dette var greit. Regningene kom fortsatt.

Jeg ringte og spurde hva de drev med, da var ikke en muntlig oppsigelse gyldig selv om en som jobbet der sa det var greit. Gret nok. Jeg fakset en skriftlig oppsigelse med underskrift.

Regningene fortsatte og komme, jeg ringte igjen. Da var ikke dette heller gyldig, jeg måtte personlig komme med en skriftlig oppsigelse med underskrift. Jeg bodde jo ikke der lengre. Forklarte saken, sa at for meg ville det bli 2 timer kjøretur og 200kr i bompenger for å si opp. Alikvell var det dette som motte til. På dette tidspunkt var det sendt ut inkasso.

Jeg kjørte i sinne til stord forlangte å prate med daglige lederen og etter 30 min kjefting på møterommet hennes ble hele "gjelda" slettet samt inkassoen dekket pluss bompengene jeg brukte for å komme meg dit. Denne prosessen tok sikkert 4 mnder. Fyfaen for et styr!
    Its not about the car you drive, its about the size of the arm that hangs out of it :cool:

Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    La meg poengtere det jeg prøvde å si i det første innlegget. De ansatte på et senter kan gjøre feil og har ikke noe med sats sine rutiner innad å gjøre. Så overskriften er jo vg propaganda i beste stil.
    Men skjønner at folk blir forbanna, det hadde jeg garantert blitt selv.

Hakuna Matata

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Sitat Opprinnelig skrevet av Yvonne Vis post
    Meldte meg ut av stats for en uke siden. Da fikk jeg en kvittering på dette..
    De har en mnd oppsigelsestid og den går fra den dagen jeg meldte meg inn. så for min del blir siste faktura å betale 20 januar og da kan jeg trene der frem til 31 januar.
    Syns det gikk ganske greit jeg da men....

Rart ikke jentene fikk utmeldingskvittering???
    Noen tenker sikkert ikke så mye over det, men jeg ber alkltid om en skriflig kvittering på bestillinger/avbestillinger jeg gjør...
    Er det ikke 31 februar du kan trene til da? Mener det var slik med meg.. Hvor skal du trene nå'a? Akk ett år siden jeg meldte meg ut nå da..
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    En kompis av meg hadde kjøpt klippekort på sats som var gyldig i et år,han fikk ikke brukt de 2 siste klippene selv om året ikke var gått, fordi sentret hadde sluttet med klippekort.
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

PG*
    PG* er aktiv nå
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Freshh Vis post
    Er det ikke 31 februar du kan trene til da? Mener det var slik med meg.. Hvor skal du trene nå'a? Akk ett år siden jeg meldte meg ut nå da..
    Haha.. 31. februar ja.. Er jo en stund til det

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av ANARKI 99 Vis post
    En kompis av meg hadde kjøpt klippekort på sats som var gyldig i et år,han fikk ikke brukt de 2 siste klippene selv om året ikke var gått, fordi sentret hadde sluttet med klippekort.
    Hva står det i kontrakten da?
    wat

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Sorry, Baliba!

Litt mer SATS-galle: Til og med kondisjonsutøvere kan få problemer om de blir for seriøse. Sykler man ikke rolig nok når spinninginstruktøren sier man skal sykle rolig, blir man fortalt at man ikke er ønsket i spinningsalen. Helt utrolig! Dette er en voksen seriøs løper som grunnet skade ikke kan løpe, og derfor øsker å beholde kondisjonen ved hjelp av spinning.

Er SATS redde for slitasje på syklene sine? I tillegg til å holde tempoet oppe i pausene, møtte han opp tidlig og tar gjerne dobbel- eller trippeltimer. Ikke rart andre medlemmer klager på slikt. De ønsker vel heller ikke slitasje på syklene. Eller kan de ha et annet motiv?

PS! Medlemet er nå i ferd med å si opp medlemskapet sitt.
    Sist endret av tombody; 28-01-08 kl 22:51 Begrunnelse: PS!
    You ran a marathon? That's cute …

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    godt å høre det ikke bare er blåserne som får pes
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Medlem mari84 is on a distinguished road
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Sorry, Baliba!
    Litt mer SATS-galle: Til og med kondisjonsutøvere kan få problemer om de blir for seriøse. Sykler man ikke rolig nok når spinninginstruktøren sier man skal sykle rolig, blir man fortalt at man ikke er ønsket i spinningsalen.
    Er nok ikke pga slitasje, men heller pga det er ganske "forstyrrende" (både for instruktør og andre kunder) om en person hele tiden sitter å trår i sitt eget tempo. Men ingen grunn til å nekte han adgang pga det, han kan jo sette seg bakerst om han vil kjøre sitt eget løp...

Silver Member Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne har mye å være stolt av Yvonne sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Haha.. 31. februar ja.. Er jo en stund til det
    Nei! 31 januar! (februar har bare 29 dager)

De fleste steder som innvolverer et medlemskap opererer med oppsigelsestid... Ikke noe spesielt for SATS dette...
    Helt ærlig så er ikke SATS så ille...På noen områder er de helt ubrukelige, men jeg har hatt en del bra trening på SATS også!. Bare fordi dine venniner var "dumme" nok til ikke å få en en kvittering på oppsigelsen sin så lager du det baluba rundt at "SATS ikke lar folk si opp"... Ehh... ?? Her har man truffet på en idiot ansatt, men vi vet vel bedre enn å la han/hun sette standarden for for hele konsernet??

Ble medlem
    09-2006
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody
    [QUOTE
    Sykler man ikke rolig nok når spinninginstruktøren sier man skal sykle rolig, blir man fortalt at man ikke er ønsket i spinningsalen.
    Nå må du jammen gi deg

Jeg har spinna på SATS i snart 4 år, noen ganger så ofte som 4 ganger i uka... Og har ALDRI hør instruktøren si noe som helst i nærheten av noe sånt... Det hender de kommenterer teknikken til folk, hvis den er helt på tryne.. Men det er da bare på sin plass

Medlem stallion is a jewel in the rough stallion is a jewel in the rough stallion is a jewel in the rough stallion is a jewel in the rough stallion is a jewel in the rough
    Ble medlem
    09-2004
    Mine to øre. Jeg har jobbet i både Sats og Elixia. De offisielle rutinene, og uttalelser dere vil få offisielt fra ansatte i disse kjedene vil samsvare med de offisielle rutinene.

Det er dog forskjell mellom hva de offisielt sett skal gjøre og hva som blir gjort. Jeg har også erfaring fra private sentre. Det er helt normalt med uthalingstaktikk. At man "glemmer" utmeldelser som kommer på e-post, eller i brevs form er helt normalt.

Stol ALDRI på den du snakker med i respesjonen eller på telefon. Krev absolutt alt SKRIFTLIG. Da har du ditt på det tørre. Tenke etter selv. Dersom man haler ut oppsigelsen på 200 kunder, og de betaler i snitt 2 mnd ekstra, det er veldig mye penger. 200 kunder som man haler ut oppsigelsen på er 200*450 (nå satte jeg avgiften så lavt som 450), men reelt sett er den høgere og dette blir omtrent 100.000kr. Det er klart at oppsigelser/beskjed om sykemeldinger hales ut! Null risiko for senteret, og masse bry for kunden. Mange orker ikke å krangle, og betaler til slutt inkasso osv.

Et annet spørsmål som er mer interessant er: Hvorfor skal det være bindingstid i bransjen? Hvorfor skal man binde seg i 12-24 mnd for å kunne trene et sted? Hvem fant på dette, og er det virkelig nødvendig?

Måten dette systemet fungerer på er at det er MEGET lønnsomt for sentre å pushe inn kunder. Da vet de at de har de i minst 12 mnd, selv om de ikke trener. Sett fra et helsemessig og servicesynspunkt ville det vært langt bedre å tilbudt et så bra produkt at kundene kom igjen og igjen, uten bindingstid. Kanskje hadde man tjent litt mindre penger, men pokker heller, er pengene alt som betyr noe her i verden ? Jeg er sikker på de hadde klart seg bra uansett.

Men saken er folkens at det er storkapital som står bak, eiere som KREVER resultater på bunnlinjen, og da må man legge opp taktikken etter det.

Tenk om man måtte kjøpe 12mnd medlemskap for å gå på kino ! Eller 12mnd medlemskap for å sitte på en kaffebar !

Jeg lurer på om bindingstid på et senter i det hele tatt har livets rett !

Jeg var på et senter i england. Der hadde de 3 typer medemskap.

1 - dagspass
    2 - ukeskort
    3 - månedskort

dette var for et par år siden, og prisene var den gangen henholdsvis 1,5 og 10 pund. Meget rimelig med andre ord. Men de hadde fult opp med folk, konstant.

Hvorfor ? Jo, fordi de var hyggelige og hjelpsomme de som jobbet der.

Dersom bindingstiden ble borte ville vi se et skifte fra aggressiv markedsføring for å få inn nye kunder til mer fokus på service og oppfølging.

Det er der fokuset burde ligge etter min mening, på service mot kunder og oppfølging.

På grunn av at bransjen er tvers igjennom kommers og det viktigste er å tjene penger har jeg forlatt bransjen etter syv år og tar en ny utdannelse.

Hvis noen ønsker mer info, eller ønsker å diskutere, så skriv gjerne i denne tråden, men jeg ønsker selvfølgelig ikke å være så veldig negativ på en offentlig diskusjon, men ønsker å få frem sannheten slik jeg opplever den.
    Min treningslogg

Hundre eiti kilås!

Medlem stallion is a jewel in the rough stallion is a jewel in the rough stallion is a jewel in the rough stallion is a jewel in the rough stallion is a jewel in the rough
    Ble medlem
    09-2004
    Sorry, Baliba!

Litt mer SATS-galle: Til og med kondisjonsutøvere kan få problemer om de blir for seriøse. Sykler man ikke rolig nok når spinninginstruktøren sier man skal sykle rolig, blir man fortalt at man ikke er ønsket i spinningsalen. Helt utrolig! Dette er en voksen seriøs løper som grunnet skade ikke kan løpe, og derfor øsker å beholde kondisjonen ved hjelp av spinning.

Er SATS redde for slitasje på syklene sine? I tillegg til å holde tempoet oppe i pausene, møtte han opp tidlig og tar gjerne dobbel- eller trippeltimer. Ikke rart andre medlemmer klager på slikt. De ønsker vel heller ikke slitasje på syklene. Eller kan de ha et annet motiv?

PS! Medlemet er nå i ferd med å si opp medlemskapet sitt.

Dette er en problemkunde, og ikke en kunde senteret tjener penger på, ergo er han ikke ønsket. Du skal pent holde deg innenfor majoriteten som trener pent og pyntelig uten spesielle ambisjoner. Men det er de menneskene de tjener penger på, så det er forståelig. Denne ivrige utøveren bør heller kjøpe seg utstyr til å ha hjemme, eller trene et sted hvor hans behov kan dekkes.
    Min treningslogg

Hundre eiti kilås!

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Vedkommende har fyllt opp kjelleren med kvalitetsutstyr.

Lederen fot SATS-Norge inviterte vedkommende tilbake til SATS. Men da var allerede tredemølle og spinningsykkel installert i kjelleren.
    You ran a marathon? That's cute …

Ble medlem
    09-2004
    Vedkommende har fyllt opp kjelleren med kvalitetsutstyr.

Lederen fot SATS-Norge inviterte vedkommende tilbake til SATS. Men da var allerede tredemølle og spinningsykkel installert i kjelleren.
    Høres veldig bra ut! Hils han fra meg og si at han må stå på!
    Min treningslogg

Hundre eiti kilås!

No pain, no gain Xspen is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2008
    hadde problemer med å melde meg ut av Sats i Haugesund for noen år siden. De likte vel ikke at jeg skulle bytte til nytt treningsstudio

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg hadde ingen problem. Eg gikk inn og sa at de hadde ikkje bra nok utstyr, Damen i skranken maste litt og spurte: Er du styrkeløfter? Eg svarte ja på det spørsmålet og stod uten mer mas med kvitering på at eg ikkje lenger var medlem.
    'Feo, Fuerte y Formal'

No pain, no gain Xspen is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2008
    Det er vel sånn at hvis du løfter mer enn 30 kg hantler så er de glad for at du slutter

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Jepp, det ser ut til å vere korrekt.
    'Feo, Fuerte y Formal'

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Jeg hadde litt mas når jeg skulle melde meg ut av Elexia når jeg fikk kyssesyken og leverte legemelding, jeg svarte med å sende en faktura for hvergang de brukte av min tid via min fars firma som jeg da var ansatt i hehe.
    RockyRock

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.