+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 18 av 18

Tråd: Æ vil ha 12-PACK!!

Kliss nytt medlem Makaveli har en flott utstråling Makaveli sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26

Æ vil ha 12-PACK!!

Æ har fortsatt 6-pack, og æ trur æ nærme mæ 8-pack, men æ vil ha 12-pack!
    Kossn får æ 12-pack? Kossn ska æ træn magen?

Makaveli Tha Don Killuminati

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Eller....det fins kansje itj 12-pack lel? 8 pack som e d meste man får?

Gold Member worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid uberuberuber worbid sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Hvor mange ruter du har er bestemt av genene dine, og du kan vel ikke trene for å opprette flere/nye.
    wat

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Ny type humorinnslag dette her...hehe
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg vil ha 7,5 pack!
    Det bestemmes nok mest av fettprosenten, i og med at vi alle er født med samme muskelgrupper.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Silver Member - III Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sixpack er best, 4,7 %.
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Medlem Avean har en flott utstråling Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29
    og det er juks å si du har sixpack når du veier 50kg Kjenner altfor mange som skryter over at de har sixpack men de er så syltynne at de småe musklene kommer til syne uansett.

Silver Member - III Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp er et navn kjent av alle Mitlømp sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Avean, støtter opp om den! Men synes ikke det er så stilig med Ronnie-mage heller..hehe
    In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Avean
    og det er juks å si du har sixpack når du veier 50kg Kjenner altfor mange som skryter over at de har sixpack men de er så syltynne at de småe musklene kommer til syne uansett.

Ja hehe litt sant det der, har hatt 6-pack siden æ va 10 år æ

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Ronnie-mage > 50kg med sixpack

Medlem seggvart is on a distinguished road
    Ble medlem
    08-2005
    Hvorfor ha en 6-pack når man kan ha hele tønna ha ha, så morsom jeg er i dag ^^ ...

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg hadde sixpack frem til jeg var 19, før jeg begynte å trene, veide 56kg og maxet på 32,5kg i benkpress.

Å, som jeg savner den storformen...
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio
    Jeg hadde sixpack frem til jeg var 19, før jeg begynte å trene, veide 56kg og maxet på 32,5kg i benkpress.

Å, som jeg savner den storformen...
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Jeg og mine gener ble f&#248;tt med onepack, men har trent meg opp til at hvertfall fire ruter viser nesten uansett fettprosent jeg har! gleder meg til &#229; f&#229; hele brettet frem (skjer trolig n&#229;r jeg ligger noen meter under jorda og likmakkene g&#229;r l&#248;st p&#229; fettet mitt)
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Medlem malvin har slått av rykte malvin sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    kor tynn er du egentlig ? spist noe eller siden du vil ha 12 pack . nice fritid

Medlem Avsluttet konto har en flott utstråling Avsluttet konto sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Alder
    25

Exclamation

Hukser ikke hvor, men har lest at 10pack er det meste som er mulig å få frem.. Flere ruter er vi ikke skapte med
    Jay Cutler as president

PG*
    PG* er aktiv nå
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    det ble p&#229;st&#229;tt p&#229; young hercules dokumentaren at han hadde 12 pack, selv s&#229; klarte jeg ikke telle mere en 8 ruter p&#229; gutten.. For&#248;vrig s&#229; hadde jo ikke den karen spist ett eneste m&#229;ltid fast f&#248;de i hele sitt liv omtrent. levd p&#229; proteinshakes og gullerotsaft. selv er jeg forn&#248;yd n&#229;r jeg klarer lure frem antydning til 4 ruter i sterk motvind og med kj&#248;ttkaker til middag

Silver Member - III Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av Fitnessfrosk har mye å være stolt av
    Ble medlem
    03-2004
    vet ikke helt med roidguts sånn som Ronnie har.....

det ser liksom ikke så elegant ut som det dexter har gående midtlivs...men faen så rått alikevel det ser ut
    I`m Fitnessfrosk, get used to it!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.