Æ har fortsatt 6-pack, og æ trur æ nærme mæ 8-pack, men æ vil ha 12-pack!
Kossn får æ 12-pack? Kossn ska æ træn magen?
![]()
![]()
Æ har fortsatt 6-pack, og æ trur æ nærme mæ 8-pack, men æ vil ha 12-pack!
Kossn får æ 12-pack? Kossn ska æ træn magen?
![]()
![]()
Makaveli Tha Don Killuminati
Eller....det fins kansje itj 12-pack lel? 8 pack som e d meste man får?![]()
Hvor mange ruter du har er bestemt av genene dine, og du kan vel ikke trene for å opprette flere/nye.
wat
Ny type humorinnslag dette her...hehe![]()
Syng, RakeMagic, Syng!
Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?
Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!
Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)
Jeg vil ha 7,5 pack!
Det bestemmes nok mest av fettprosenten, i og med at vi alle er født med samme muskelgrupper.
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Sixpack er best, 4,7 %.
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
og det er juks å si du har sixpack når du veier 50kgKjenner altfor mange som skryter over at de har sixpack men de er så syltynne at de småe musklene kommer til syne uansett.
Avean, støtter opp om den! Men synes ikke det er så stilig med Ronnie-mage heller..hehe
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
Opprinnelig skrevet av Avean
Ja hehe litt sant det der, har hatt 6-pack siden æ va 10 år æ![]()
Hvorfor ha en 6-pack når man kan ha hele tønnaha ha, så morsom jeg er i dag ^^ ...
Jeg hadde sixpack frem til jeg var 19, før jeg begynte å trene, veide 56kg og maxet på 32,5kg i benkpress.
Å, som jeg savner den storformen...
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Jeg og mine gener ble føtt med onepack, men har trent meg opp til at hvertfall fire ruter viser nesten uansett fettprosent jeg har! gleder meg til å få hele brettet frem (skjer trolig når jeg ligger noen meter under jorda og likmakkene går løst på fettet mitt)
It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!
kor tynn er du egentlig ? spist noe eller siden du vil ha 12 pack . nice fritid
Hukser ikke hvor, men har lest at 10pack er det meste som er mulig å få frem.. Flere ruter er vi ikke skapte med![]()
Jay Cutler as president
det ble påstått på young hercules dokumentaren at han hadde 12 pack, selv så klarte jeg ikke telle mere en 8 ruter på gutten.. Forøvrig så hadde jo ikke den karen spist ett eneste måltid fast føde i hele sitt liv omtrent. levd på proteinshakes og gullerotsaft. selv er jeg fornøyd når jeg klarer lure frem antydning til 4 ruter i sterk motvind og med kjøttkaker til middag

vet ikke helt med roidguts sånn som Ronnie har.....
det ser liksom ikke så elegant ut som det dexter har gående midtlivs...men faen så rått alikevel det ser ut![]()
I`m Fitnessfrosk, get used to it!