Vis resultat av spørreundersøkelsen: Hva passer deg best

Antall stemmer
53. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen
  • Bitchslapping og brøling

8 15,09%
  • En som står og roper eeeeen til kom igjeeeeen i øret på deg

20 37,74%
  • Tuuung musikk

26 49,06%
  • Techno musikk og trene alene

10 18,87%
  • Trene utenom åpningstiden , helst uten musikk

6 11,32%
  • Testosteron

16 30,19%
  • Bjørn Eidsvåg på spellern

3 5,66%
Flervalgsundersøkelse.
+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 26 av 26

Tråd: Aggresiv eller stille på trening ?

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18

Aggresiv eller stille på trening ?

Hva må til for at du løfter maksimal bra ?

Årets FPmedlem 2011 TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat har et berømt rykte TheRat sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    26
    Trener helst utenom åpningstider, med min egen treningsmix av diverse heavy (iron maiden, etc) + motiverende (rocky, karate kid, etc) på ipoden. Blir ikkje mye lyd ut av meg, bortsett fra sist maks-forsøk på markløft da det kom et ukontrolert brøl
    Of all the things I've lost I miss my mind the most.

Now with added cuteness Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    None of the above. Bare jeg har en spotter og jeg kan gjøre akkurat hva faen jeg vil så går det fint. Kanskje musikk, men ikke noe skriking
    Har blitt faen så positiv at det er kvalmt

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    En spotter og tung techno passer meg bra.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

ara
    ara er ikke aktiv
    Flittig pike ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Trener som regel tidlig i 11-13 tiden slik at gymmet er tomt. Kjekt å ha en som roper ''2 til'' og gjør meg forbanna slik at jeg roper''5 til''. Ankrer fort energi til musikk, så får ofte super kick av riktig musikk, så egentlig liker jeg å trene alene med musikk kan man si
    Dont dream it - Be it!
    Smiling is optional, finishing's not!

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa Vis post
    En spotter og tung techno passer meg bra.
    Anbefal meg noe god tung techno!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Aller helst bør jeg trene med en som er marginalt sterkere enn meg. Konkurranseinstinkt er en fin bil
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Now with added cuteness Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    ^Godt poeng^
    Har blitt faen så positiv at det er kvalmt

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Har nå blitt ganske flink til å trene hardt uavhengig av omkringliggende faktorer etter å ha trent i x antall år alene på sats og med de omgivelsene som er å finne der.

Det avhenger mye av hva som skal trenes, alt over 15 rep, hvis det er snakk om virkelig maksing så er det greit å ha noen som skriker litt.
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Lager ikke mye lyd, men et sensuelt stønn i ny og ne kan nok forekomme. Holder fokuset på arbeidsoppgaven, og stenger alle andre ute fra min bevissthet.

Dette er nesten en passende tråd for å fortelle om en som trener der jeg holder til. Han trente alene, og snakket høyt til seg selv. Fortalte seg selv hva han skulle fokusere på og kom med positiv oppbakking til seg selv når han gjorde en god jobb. Mulig han har to personligheter, og at den ene er motivator for den andre. Den gang jeg hørt dette var det vrient å konsentrere seg om egen trening.
    You ran a marathon? That's cute …

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Må være spesielt våken ved hjelp av koffeinpiller og whatnot. Deretter må jeg peppe meg selv ved å visualisere løftet og så irritere meg over at alle andre på senteret tar opp plass og er pingler. Deretter enten isbiter på magen eller hornsalt i nesen, bitchslapping i trynet til jeg blir svimmel eller blør neseblod, bjeffing og oppramsing av paroler, og innslag av dødsmetall. Løfter aldri noe viktig før hårene står på armer og rygg.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    En boks powerking og spotter.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Kommer helt ann på formålet med dagen. Jeg er som regel veldig stille og fokusert med mindre jeg skal opp på blodtunge vekter, da blir det bitchslapping, beinhard metal, roping, skriking og generellt et reint helvete for alle mosjonister.

I tilegg må jeg trene med likesinnede folk som er sterke, gjerne også noen jeg ikke tåler trynet på, da er motivasjonen til å løfte tungt på topp.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Mulig han har to personligheter, og at den ene er motivator for den andre. Den gang jeg hørt dette var det vrient å konsentrere seg om egen trening.
    Det har vi alle. 1.Den som sier at vi kan 2.Den som sier at vi ikke kan.

Tre-stjerners bruker Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    For de som har sett Layne Norton:

Jeg madstomper hehe
    Sist endret av Stripie; 12-12-08 kl 21:16

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    techno og aleine på gymmet
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det har vi alle. 1.Den som sier at vi kan 2.Den som sier at vi ikke kan.
    Godt det er han «kan» som er dominerende, etter hans størrelse å bedømme.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stripie Vis post
    For de som har sett Layne Norton:

Jeg madstomper hehe
    HAha fy faen så jævlig nerd
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Akkurat som om det har noe å si...
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Skal jeg trene hardt kommer det mye snøfting og grynting og noen "stille" brøl. Metall på stereoen øker aggresjonen og psyker meg ytterligere opp.

Husker en halveis tilbakestående fyr som trente hos Svend Karlsen før i tida. Han driver faktisk og bøyer litt jernstenger o.l. for publikum da Torkel Ravndal er den store helten. Han skreik plutselig til i noen tunge løft og brølte utover hele gymmet: "nå lukter det power!!!" når han slapp vektene i bakken etter endt løft
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Bronse Member Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Så lenge jeg har spotter så jeg kan føle meg trygg på failure så er det greit. Bruker å fyre meg opp litt, omtrent slik som når du gå på matta i kampsport, tøffer meg litt for meg selv rett og slett.

Av og til kan jeg til og med fyre løs en regle for meg selv som går som følger:

"KOM IGJEN ROY, STOR OG STERK, STOOOOR OG STEEERK!" haha

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Lager ikke mye lyd, men et sensuelt stønn i ny og ne kan nok forekomme. Holder fokuset på arbeidsoppgaven, og stenger alle andre ute fra min bevissthet.

Dette er nesten en passende tråd for å fortelle om en som trener der jeg holder til. Han trente alene, og snakket høyt til seg selv. Fortalte seg selv hva han skulle fokusere på og kom med positiv oppbakking til seg selv når han gjorde en god jobb. Mulig han har to personligheter, og at den ene er motivator for den andre. Den gang jeg hørt dette var det vrient å konsentrere seg om egen trening.
    Hva heter den andre personligheten din da?
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Haha, nå skjønner jeg det. Tombody snakket hele tiden om seg selv! Han virket så overbevist om at det var en annen person at jeg trodde på han.

Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Beate heter hun …

Medlem Motorsagmannen is on a distinguished road Motorsagmannen sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    20
    heavy metal med en spotter, eller stille og rolig utenom åpningstidene med fritt tanke og sinn, uten en gjeng med idioter på gymmen, gjør somregel susen på konsentrasjonen og viljen min til å løfte mer og tyngre.
    Han kom, han sågs och han segrade

loolloll Xenophon is a jewel in the rough Xenophon is a jewel in the rough Xenophon is a jewel in the rough Xenophon is a jewel in the rough Xenophon is a jewel in the rough Xenophon sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Jeg puster ofte temmelig tungt på siste reps, vertfall slik at de i 10 m omkrets hører meg, det hører jo med om man gir alt. Jeg har jo lært av å se på prz at slikt er lov:P. Jeg ser forøvrig for meg at det er ganske provoserende å treffe på meg på trening, ivertfall med tanke på at jeg eksempelvis for noen treninger siden på gløshaugen, med min vekt i underkant av 70 kg, skubbet til en fyr som sikkert var nærmere 90, men med lite muskler. Vi småkranglet om en skråbenk. Jeg håper forøvrig på at jeg aldri i livet treffer noen fitnessprat.no folk, for her er jo alle som logger pissesvære og virker litt småsinte.

Edit: På gløshaugen er det også slik at jo mindre man er jo sintere ser man ut når man venter i kø, jeg tror dette har med kompansering å gjøre.
    Nonne emori per virtutem praestat quam vitam miseram atque inhonestam, ubi alienae superbiae ludibrio fueris, per dedecus amittere?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.