Noen som vet noen steder der man kan fritt komme og bruke en airtrack, ikke noe organisert trening, men egentreing. Eller privattrening.
Noen som vet om noen kampsportklubber i oslo som bruker akrobatiske triks?
-Takk i advance!
Noen som vet noen steder der man kan fritt komme og bruke en airtrack, ikke noe organisert trening, men egentreing. Eller privattrening.
Noen som vet om noen kampsportklubber i oslo som bruker akrobatiske triks?
-Takk i advance!
Jeg har holdt på mye med dette selvFrem til korsbåndet i høyre kne røyk iallefall
Airtracker er sinnsykt dyre, og de turnklubbene som eier disse, lar ikke hvem som helst bare komme inn å bruke de.
Dessuten, så er turnklubben ansvarlig for skader som skulle forekomme i hallen deres, derfor brukes airtrack/trampoliner/trampett under oppsyn.
Bl.a så skal helst de som sikrer i trampett også ha kurs
Men det finnes turnklubber, som den jeg var i.. Som hadde "fritrening". Da var hallen til så og si fritt bruk, men med tilsyn av trenere.
Dette var noe jeg og en kamerat fikk i gang, da vi holdt på med akrobatiske triks selv. Ble populært tilbud dette, men tror ikke det er så veldig mange klubber som praktiserer dette, du får rett og slett bare ringe litt rundt/sende mailer.
Jeg kjenner et knippe personer som driver med akk det du søker etter i Oslo. Så kan sikkert få deg i kontakt med de.
Bl.a en gruppe som tidligere kalte seg Systrickz.
De og et par andre "tricke-crews" vet jeg at holder til i Oslo. De trenger bl.a på Norges idretts høyskole og Oslo turns lokaler på Hasle.
<3Fitnessfrøken<3
Tusen takk for raskt svar.
Har vært på Hasle, jævlig gøyalt sted. Synd at de har så utilpasset treningstider, stengt i alle ferier, bla. sommerferien, jævlig kjipt. Skal prøve å få kontakt med noen andre som driver med dette, men det som er problemet, er at jeg er nybegynner i dette. Skal prøve å få kontakt.
Takk for info, much appriciated!