+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 26 av 26

Tråd: Aksmekanikk og NFL's hardest hits

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24

Aksmekanikk og NFL's hardest hits

Har ikke hatt så mye å gjøre idag, så jeg lagde en morsom video. :P

http://www.youtube.com/watch?v=7dBG_16iP7c
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Strålende produksjon, Ingar! NRK neste? Effekten der du gikk i oppløsning fungerte svær godt. Dette var den beste FP-videoen jeg har sett til nå.
    You ran a marathon? That's cute …

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Hvilken effekt?... Åhja, du mener når jeg virkelig løper.

GridIron Barbell

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Bra film. Det var mange taklinger der som såg ufine ut.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar Vis post
    Hvilken effekt?... Åhja, du mener når jeg virkelig løper.
    Ooops! Røpet jeg filmtrikset ditt?

PS! Du løp flott, så langt jeg er i stand til å vurdere. På forfot, til og med, og med høye knær!
    You ran a marathon? That's cute …

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Takk, takk. Jeg har blitt god til å holde teknikken selv når jeg akselererer (har hatt en problem med å stole blindt på frekvens og ikke kraft før), men det er masse rom for forbedring. Jeg har tross alt trent nesten null sprinteknikk på flere år.

GridIron Barbell

Bronse Member IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Må være mange som brekker nakken i den sporten der. Går jo rimelig hardt for seg, og beskyttelsen hjelper vel ikke mye når du lander så hardt på huet... Var sporten hardere før eller er det bare en tilfeldighet at det så ut som flesteparten av klippene var litt smågamle?

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Du er meg en Atlet. Det er du som trener på dragvoll ja?

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Du e faenmæ træg Ingar
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Medlem panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av IcaTunfisk Vis post
    Må være mange som brekker nakken i den sporten der. Går jo rimelig hardt for seg, og beskyttelsen hjelper vel ikke mye når du lander så hardt på huet... Var sporten hardere før eller er det bare en tilfeldighet at det så ut som flesteparten av klippene var litt smågamle?
    En film om nakkebrudd i am fotball. Ikke treff med kronen Ingar!!!

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Alle som driver med denne sporten gjør lurt i å trene nakkemuskulatur, jeg vet at jeg gjør det ihvertfall. Har hatt samtlige sammenstøt med hjelm i stor fart, men det har alltid gått bra. Det gjenstår å lande på hodet enda, men jeg tenker på å ta opp litt turn slik at jeg får god romorientering. Da stiller jeg sterkere om jeg er i lufta og på vei mot bakken med hodet først.

Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    Du er meg en Atlet. Det er du som trener på dragvoll ja?
    Jeg har vært på dragvoll og lekt meg noen ganger, men jeg trener ikke der fast forutenom footballtreningene på søndagskveldene.

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Du e faenmæ træg Ingar
    Æ e like træg som du e rippa, ditt valkvrak.

GridIron Barbell

Medlem panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar er et navn kjent av alle panzhar sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Alder
    33
    Problemet med å treffe med kronen er at nakkemusklene ikke absorberer treffet og nakken kollapser.

Nakkemuskler skader ikke uansett

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Ja, å treffe med kronen er jo uakseptabelt. Viktig å se opp før et sammenstøt, jeg spearer aldri noen ihvertfall.

GridIron Barbell

Ble medlem
    10-2004
    Alder
    33
    Du kan jo hinte lagkompisene dine om den filmen. En på storm ble 3 cm kortere etter å ha truffet med kronen og ødela en ryggvirvel. Etter kun 5-6 år er han nå tilbake på banen igjen

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Han er tilbake nå? Bør jeg forvente en hjelm i magen i sommer, eller har han lært?

GridIron Barbell

Ble medlem
    10-2004
    Alder
    33
    Du bør nok forvente en hjelm i magen, det pleier vel komme med en takling Men facemasken kommer vel først denne gangen....

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Jeg har vært på dragvoll og lekt meg noen ganger, men jeg trener ikke der fast forutenom footballtreningene på søndagskveldene.
    Ja, hender jeg og makkeren kikker litt på denne kuriøse sporten før/etter trening siden vi nermest går igjennom salen. Mente det var deg jeg såg der. Var forøvrig en amerikaner som mente vi burde bli med en gang, så vi fikk brukt oss til noe nyttig.

Superior newbie thegreatone is a jewel in the rough thegreatone is a jewel in the rough thegreatone is a jewel in the rough thegreatone sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Glimrende video.., men lurer på hva er navnet på sangen i videon? Og hvor på dragvoll trener dere am. fotball? Det har ikke jeg sett enda.

0,1 tonn pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils har mye å være stolt av pils sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    43
    Kul film, der du springer mellom punktene minner litt om denne

http://www.youtube.com/watch?v=pQvt1JFFHxg

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Hahaha, Jim Carrey er konge.

Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    Ja, hender jeg og makkeren kikker litt på denne kuriøse sporten før/etter trening siden vi nermest går igjennom salen. Mente det var deg jeg såg der. Var forøvrig en amerikaner som mente vi burde bli med en gang, så vi fikk brukt oss til noe nyttig.
    Ja, nr. 34 er meg ihvertfall. Du burde prøve det, tror definitivt du hadde likt det. :P

GridIron Barbell

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av thegreatone Vis post
    Glimrende video.., men lurer på hva er navnet på sangen i videon? Og hvor på dragvoll trener dere am. fotball? Det har ikke jeg sett enda.
    Sangen heter "Oh no" med Mos Def feat. Nas.
    Vi trener i idrettshallen på søndagskvelder 18:30. Ellers er vi på Gløs/ute.

GridIron Barbell

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    likte taklingen på rundt 2.13-2-15. han nr. 81 eier litt

Kliss nytt medlem toppdogg is on a distinguished road toppdogg sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    24
    Er du runnigback Ingar? Hvilket lag spiller du på?
    Fish!

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Sangen er Mos Def ft Nate Dogg, Pharoahe Monch - Oh No. Vi trener i idrettshallen på søndagskvelder 18:30. Ellers er vi på Gløs/ute.
    Ellers, kul film

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av toppdogg Vis post
    Er du runnigback Ingar? Hvilket lag spiller du på?
    Runningback/Safety for Nidaros Domers og landslaget.

GridIron Barbell

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.