Jaja, da var tiden kommet for å ikke lenger tenke på vektløftingen, men bare kroppsbyggingen og symetrien! I og med at brystøktene har gått så utrolig dårlig de siste 2-3 gangene, trenger jeg nå hjelp med et nytt treningsprogram og eventuelt noen nye øvelser for bryst.
Idag er situasjonen slik: Jeg har jobb Mandag, Onsdag og Fredag fra 15.15-22.00! Når jeg da kommer hjem, må jeg enten gjøre lekser eller så er jeg utslitt og må legge meg. Derfor har jeg hatt dette treningsprogrammet i det siste:
Tirsdag: Skuldre, nakke + biceps og mage når jeg kommer hjem.
Torsdag: Trening hjemme. Biceps + mage og eventuelt litt rygg og skuldre! Lørdag: Skuldre + triceps Søndag: Lår, legger og mage.
De dagene jeg har jobb, hender det av og til at jeg står opp litt tidlig og tar meg en morgentur på ca.40-45 min og trener litt mage før skolen.
Da ser det ut som at situasjonen er slik: Jeg har i løpet av uka 4 dager hvor jeg har helt fri fra jobb og kan trene skikkelig hardt på treningsstudiet! (Tirsdag, Torsdag, Lørdag og Søndag). På dager hvor jeg jobber, blir jeg enten nødt til å trene litt før skolen (06.00-07.50) eller sent på kvelden (22.20-00.00). Og jeg er ofte veldig sliten når jeg kommer hjem fra jobb etter 6 timer skole og 5-6 timer jobbing. Men det er for så vidt ikke noe farlig.
Det jeg trenger hjelp til fra dere her, er å sette opp et nytt fullkropps bygger- program som kan fungere bra for meg med såpass lite fritid om dagene. Nå tenker jeg BARE på bygging og størrelse! Vektløftingen er irrelevant nå. Det eneste jeg nå ønsker, er å bli stor og markert.
Kan noen her hjelpe meg med å sette opp et slikt program?
Skriv gjerne hvilke øvelser som må trenes innenfor de forskjellige muskelgruppene. (unntatt mage)
Kosthold tror jeg at jeg kan fikse selv. Jeg vet for så vidt hva som fungerer bra for meg om jeg vil legge på meg og bli større. I forhold til hva som ikke fungerer i det hele tatt!
Takker på forhånd så meget for alle svar og håper dere tar dette like seriøst som jeg tar det.
- Alexander

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

Haha, vi får se hvordan det går yeah