+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 72

Tråd: Alexander går 100% inn for bygging. Trenger hjelp med nytt treningsprogram.

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007

Alexander går 100% inn for bygging. Trenger hjelp med nytt treningsprogram.

Jaja, da var tiden kommet for å ikke lenger tenke på vektløftingen, men bare kroppsbyggingen og symetrien! I og med at brystøktene har gått så utrolig dårlig de siste 2-3 gangene, trenger jeg nå hjelp med et nytt treningsprogram og eventuelt noen nye øvelser for bryst.

Idag er situasjonen slik: Jeg har jobb Mandag, Onsdag og Fredag fra 15.15-22.00! Når jeg da kommer hjem, må jeg enten gjøre lekser eller så er jeg utslitt og må legge meg. Derfor har jeg hatt dette treningsprogrammet i det siste:
    Tirsdag: Skuldre, nakke + biceps og mage når jeg kommer hjem.
    Torsdag: Trening hjemme. Biceps + mage og eventuelt litt rygg og skuldre! Lørdag: Skuldre + triceps Søndag: Lår, legger og mage.
    De dagene jeg har jobb, hender det av og til at jeg står opp litt tidlig og tar meg en morgentur på ca.40-45 min og trener litt mage før skolen.

Da ser det ut som at situasjonen er slik: Jeg har i løpet av uka 4 dager hvor jeg har helt fri fra jobb og kan trene skikkelig hardt på treningsstudiet! (Tirsdag, Torsdag, Lørdag og Søndag). På dager hvor jeg jobber, blir jeg enten nødt til å trene litt før skolen (06.00-07.50) eller sent på kvelden (22.20-00.00). Og jeg er ofte veldig sliten når jeg kommer hjem fra jobb etter 6 timer skole og 5-6 timer jobbing. Men det er for så vidt ikke noe farlig.

Det jeg trenger hjelp til fra dere her, er å sette opp et nytt fullkropps bygger- program som kan fungere bra for meg med såpass lite fritid om dagene. Nå tenker jeg BARE på bygging og størrelse! Vektløftingen er irrelevant nå. Det eneste jeg nå ønsker, er å bli stor og markert.
    Kan noen her hjelpe meg med å sette opp et slikt program?
    Skriv gjerne hvilke øvelser som må trenes innenfor de forskjellige muskelgruppene. (unntatt mage)

Kosthold tror jeg at jeg kan fikse selv. Jeg vet for så vidt hva som fungerer bra for meg om jeg vil legge på meg og bli større. I forhold til hva som ikke fungerer i det hele tatt!

Takker på forhånd så meget for alle svar og håper dere tar dette like seriøst som jeg tar det.

- Alexander

Medlem NelsonMandela is a jewel in the rough NelsonMandela is a jewel in the rough NelsonMandela is a jewel in the rough NelsonMandela sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    23
    Hvorfor trener du biceps og skuldre på tirsdag og torsdag? Og er det virkelig nødvendig og trene mage alle treningsdager?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baldrick Vis post
    Hmm.. Jeg fikk min første ereksjon i 12års alderen.

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av NelsonMandela Vis post
    Hvorfor trener du biceps og skuldre på tirsdag og torsdag?

Og er det virkelig nødvendig og trene mage alle treningsdager?
    1. Min nåværende treningsplan er så dårlig at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Derfor ber jeg dere her på FP om hjelp. Du trenger ikke å spørre om hvorfor jeg trener/trente det jeg gjorde med dette treningsprogrammet her når jeg tilstår at det er så sinnsykt elendig som det er og at jeg trenger et nytt. Kan du hjelpe meg med å få i stand et nytt, så gjør heller det

2. Hvis jeg vil beholde absa, så... Ja. Da er mage nødvendig minst 3 ganger i uka for meg hvis jeg gainer samtidig!

Bronse Member Sarge is a jewel in the rough Sarge is a jewel in the rough Sarge is a jewel in the rough Sarge is a jewel in the rough Sarge is a jewel in the rough
    Ble medlem
    12-2005
    hjelper ikke å sette opp ett treningsprogram til deg.. du selv må jo finne ut hva som passer for deg. Hvilke øvelser du liker osv.. les mer og holdt kjeft... og ikke overanalyser hver eneste liten ting du ser i ett treningsprogram.. tilpass det til deg selv
    =)

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av russern Vis post
    hjelper ikke å sette opp ett treningsprogram til deg.. du selv må jo finne ut hva som passer for deg. Hvilke øvelser du liker osv.. les mer og holdt kjeft... og ikke overanalyser hver eneste liten ting du ser i ett treningsprogram.. tilpass det til deg selv
    Jojo. Men liksom om noen bare kunne satt opp en ny treningsplan for meg.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få til å trene hele kroppen i løpet av 4-5 dager, for eksempel. Jeg har alltid hatt hele uka på meg med treningen og ikke hatt noe ved siden av!

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Har ikke du en personlig trener? (eller blander jeg med anders?)
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    2. Hvis jeg vil beholde absa, så... Ja. Da er mage nødvendig minst 3 ganger i uka for meg hvis jeg gainer samtidig!
    PS det der er bare tull.
    .......................................R.I.P..........................................

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Har ikke du en personlig trener? (eller blander jeg med anders?)
    Joda, hadde en som hjalp meg med å skaffe meg alle tingene og å sette opp kosthold osv. Men klarer ikke å få kontakt med han lenger. Det er lenge siden sist nå! Derfor jeg har skaffet meg jobb nå. Så jeg kan kjøpe meg mine egne kosttilskudd og mitt eget treningsutstyr uten å være avhengig av han.
    Vil jo selvfølgelig bruke forumet her så mye som mulig til hjelp med treningsplan o.l da! Mange her som kan utrolig mye om slikt.

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Du kan vel bare bruke noen av disse standard treningssplittene
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Joda, hadde en som hjalp meg med å skaffe meg alle tingene og å sette opp kosthold osv. Men klarer ikke å få kontakt med han lenger. Det er lenge siden sist nå! Derfor jeg har skaffet meg jobb nå. Så jeg kan kjøpe meg mine egne kosttilskudd og mitt eget treningsutstyr uten å være avhengig av han.
    Vil jo selvfølgelig bruke forumet her så mye som mulig til hjelp med treningsplan o.l da! Mange her som kan utrolig mye om slikt.
    Slutt mellom han og mora di?

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av voids Vis post
    Du kan vel bare bruke noen av disse standard treningssplittene
    Kom med dem!!! Jeg vet IKKE NO.

Hva som helst hjelper omtrent!

Bare jeg får et fullkroppsprogram delt på 4-5 dager. NB: Dette er bare midlertidig. Skal ikke jobbe når jeg er ferdig med 10.klasse! Men må få spart opp litt penger så jeg kan få kjøpt meg treningsutstyr, kosttilskudd o.l. Alt egentlig! Sund mat hver dag. Gleder meg så sinnsykt til jeg får lønning og kan begynne å sette opp skikkelig kosthold på egenhånd Haha, vi får se hvordan det går yeah

Ble medlem
    05-2007
    Slutt mellom han og mora di?
    Om det er det du velger å tro, så... Vil heller si at jeg har blitt "dumpa" hahaha Neida! Tenker han snart tar kontakt igjen. Men det er jo klart at jeg ikke kan være avhengig av noen. Må klare meg selv. Tough buisness

Men du kan jo mye om dette her. Du er jo en svær mann du, har jeg hørt!

Har ikke du noe å komme med for meg? 4-5 dagers fullkropps treningsplan? Vedder på at du har hundrevis av disse i bakhodet som du bare ikke gidder å nevne nå!?

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Om det er det du velger å tro, så... Vil heller si at jeg har blitt "dumpa" hahaha Neida! Tenker han snart tar kontakt igjen. Men det er jo klart at jeg ikke kan være avhengig av noen. Må klare meg selv. Tough buisness

Men du kan jo mye om dette her. Du er jo en svær mann du, har jeg hørt!

Har ikke du noe å komme med for meg? 4-5 dagers fullkropps treningsplan? Vedder på at du har hundrevis av disse i bakhodet som du bare ikke gidder å nevne nå!?
    hahahahaha, hvor har du hørt det???

Ble medlem
    05-2007
    hahahahaha, hvor har du hørt det???
    Nei, du vet... Vi smågutta leser jo mye Men stemmer det ikke da? Litt lav og veeeldig mange kg tror jeg at jeg hørte!? Svær jævel

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Nei, du vet... Vi smågutta leser jo mye Men stemmer det ikke da? Litt lav og veeeldig mange kg tror jeg at jeg hørte!? Svær jævel
    Tror du blander mellom meg og polarman. jeg er det stikk motsatte

Udefinert Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat is a jewel in the rough Goliat sin avatar
    Ble medlem
    11-2005
    Så du har tenkt å tjene så mye penger frem til du er ferdig med 10. klasse at du kan slutte å jobbe da, og bruke pengene du har tjent på mat, treningsutstyr og kosttilskudd i årene etterpå? Jøss. Hva jobber du med da?

--

Du har tenkt å kjøre en 5-split? Du som er så ung og ny får mye mer ut av å kjøre lavere volum og høyere frekvens. Del kroppen i to, og tren hele kroppen to ganger i uken.
    184 cm
    91 kg
    20 år

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Goliat Vis post
    Så du har tenkt å tjene så mye penger frem til du er ferdig med 10. klasse at du kan slutte å jobbe da, og bruke pengene du har tjent på mat, treningsutstyr og kosttilskudd i årene etterpå? Jøss. Hva jobber du med da?

--

Du har tenkt å kjøre en 5-split? Du som er så ung og ny får mye mer ut av å kjøre lavere volum og høyere frekvens. Del kroppen i to, og tren hele kroppen to ganger i uken.
    Jobber hos Tele 2. Selger deres produkter over Tlf. Selger bra der og tjener helt greit der. Tror jeg får rundt 13-17 i måneden avhengig av hvor bra jeg selger! De første 2 månedene har jeg en garantilønn på 110,- pr.time hvis jeg ikke selger. Så det er jo helt OK i seg selv, men jeg selger så det er ikke noe problem.

Til saken: Ja, jeg er ung. Men jeg har faktisk holdt på i et år seriøst nå. Tror jeg fikk manualer i en alder av 11, men da visste jeg jo ingenting, så det teller jeg ikke med.
    Hmm, 4 eller 5 splitt... Det eneste jeg vil er å trene fullkropps bygging. Nytter ikke å være mye bedre bedre på en kroppsdel, enn en annen. Akkurat nå er det for så vidt bryst som er den beste siden min fysisk, tror jeg. Du kan jo se på bildeprofilen min og eventuelt vurdere det selv.

Men har du noen gode forslag/treningsprogrammer til meg etter det jeg har fortalt deg nå?

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Kan ikke skjønne hvorfor du skal trene 5 dager i uken. 3 holder i massevis, hvertfall med en så stressende hverdag. 5 dager med tung trening bryter deg nok bare ned.

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Kan ikke skjønne hvorfor du skal trene 5 dager i uken. 3 holder i massevis, hvertfall med en så stressende hverdag. 5 dager med tung trening bryter deg nok bare ned.
    5 med mage og morgentur en dag i uka kan man si. Med bein blir det bare 3 tunge dager for overkroppen i uka. Disse dagene har jeg pleid å dele opp slik:

Skuldre, nakk + biceps
    Bryst + triceps
    Rygg, lats

Den siste dagen er naturligvis lår, legger.

Men det finnes da bedre program enn dette her?! Jeg føler at jeg ikke får nok hvile fra Skuldre til Rygg av og til. Hvis jeg trener Skuldre på en Tirsdag. Så må jeg trene Rygg igjen på Torsdagen. Også Bryst igjen på lørdagen! En dag imellom er da ikke nok ?! Eller?

Ble medlem
    05-2007
    Eller jeg har pleid å bytte om da! Slik at jeg har bein på lørdagen og bryst på Søndagen. Slik at jeg får to dager imellom fra Rygg til Bryst. Men da er jeg ikke helt tipp-topp på Tirsdagen igjen når jeg skal trene Skuldre! Også har vi svømming på Mandagen med skolen. Det er jo ikke så gunstig når jeg har bryst på søndager.

I NEED HELP.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Bemerker meg et overveldende volum på forside skuldre, og redundans i øvelser. Du tok incline benk på bryst 16.9, og om igjen på skuldre 18.9. Med tanke på at du tar 6s x 7rep på skuldre til failure på bortimot hvert sett 2 ganger i uken regner jeg det for sannsynlig at du er i ferd med å bli overtrent enten i forside skuldre eller øvre brystmuskelen.
    Ville forsøkt å senke volumet på incline benk og sløyfe det en av dagene og sett om du tar deg inn igjen i løpet av et par uker. Du kan med fordel spre bryst og skulderdagen mer.. Med en ukedag til rådighet ville jeg hatt bryst, fri, rygg, fri, skulder, fri, fri.

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Bemerker meg et overveldende volum på forside skuldre, og redundans i øvelser. Du tok incline benk på bryst 16.9, og om igjen på skuldre 18.9. Med tanke på at du tar 6s x 7rep på skuldre til failure på bortimot hvert sett 2 ganger i uken regner jeg det for sannsynlig at du er i ferd med å bli overtrent enten i forside skuldre eller øvre brystmuskelen.
    Ville forsøkt å senke volumet på incline benk og sløyfe det en av dagene og sett om du tar deg inn igjen i løpet av et par uker. Du kan med fordel spre bryst og skulderdagen mer.. Med en ukedag til rådighet ville jeg hatt bryst, fri, rygg, fri, skulder, fri, fri.
    Mhm! Men jeg tar ikke samme incline benk på bryst og skuldre da. På skuldre har jeg den såpass høyt oppe at den går på forside av skuldre + oversiden av bryst. Mens på brystøktene har jeg den helt normalt skrått opp. Så jeg tar omtrent like mye på skråbenken som benkpressen under brystøktene mine.
    Ser helt greit ut det! bryst, fri, rygg, fri, skulder, fri, fri. Men jeg har jo andre muskler jeg kjører med dem da. Nakke med skuldre, triceps med bryst og biceps med skuldre også. Også må jeg jo få trent bein. Tenker jeg legger den inn etter ryggøkten. Eller hva mener du høres fornuftig ut her?

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Kom med dem!!! Jeg vet IKKE NO.

Hva som helst hjelper omtrent!

Bare jeg får et fullkroppsprogram delt på 4-5 dager. NB: Dette er bare midlertidig. Skal ikke jobbe når jeg er ferdig med 10.klasse! Men må få spart opp litt penger så jeg kan få kjøpt meg treningsutstyr, kosttilskudd o.l. Alt egentlig! Sund mat hver dag. Gleder meg så sinnsykt til jeg får lønning og kan begynne å sette opp skikkelig kosthold på egenhånd Haha, vi får se hvordan det går yeah
    Rygg/bicep
    Chins
    Markløft
    Smalt nedtrekk
    Roing
    Preacher curl (strengt tatt ikke nødvendig med isolasjons øvelse for bicep)

Skulde/tricep
    Skulderpress Manualer
    Sidehevninger
    Franskpress
    Nedpress

Bein
    Knebøy
    Utfall
    Beinpress
    Leg extention
    Leg curl
    Stående tåhev

Bryst
    Benkpress
    Skråbenk Manualer
    Flyes
    Pech Deck
    Push-ups

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    noe som blei smelt opp kjapt til en kamerat..

du kan sikkert bruke det du også.
    (sikkert no skriveleifer osv men ikke heng deg opp i det)

Dag 1: Bryst , skuldre, nakke, triceps.
    Ø1: Benkpress, 3 sett a 6-8 repetisjoner.
    Ø2: Skråbenk med hantler, 3 sett a 8-12 repetisjoner.
    Ø3: Skulderpress i smith-maskin, 3 sett a 8-12 repetisjoner.
    Ø4: Sidehev med hantler, 3 sett a 10-14 repetisjoner.
    Ø5: Franskpress, 3 sett a 8-12 repetisjoner.

Dag 2: Rygg, biceps.
    Ø1: Markløft, 3 sett a 6-8 repetisjoner.
    Ø2: Nedtrekk, 3 sett a 8-12 repetisjoner.
    Ø3: Bicepscurl med ez stang, 3 sett a 8-12 repetisjoner.
    Ø4: Hammercurl, 3 sett a 8-12 repetisjoner.

Dag 3: Bein, mage.
    Ø1: Knebøy, 3 sett a 6-8 repetisjoner.
    Ø2: Lårcurl, 3 sett a 8-12 repetisjoner.
    Ø3: Tåhev i beinpress, 3 sett a 8-12 repetisjoner.
    Ø4: Mage sånn du trener den. Veit ikke hva du har av utstyr eller hvordan du pleier kjøre den..
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av voids Vis post
    Rygg/bicep
    Skulde/tricep
    Bein
    Bryst
    Joa, har jo noe liknende nå. Men Skuldre + triceps vil jeg heller bytte om med rygg + biceps. For mine triceps bruker så lang tid på komme seg igjen at jeg trenger så mye hvile som mulig fra tricepsøkten til brystøkten. Derfor vil jeg heller bare ta triceps sammen med bryst og biceps sammen med skuldre. Men du gav meg en god idè med dette programmet. Skal se hva jeg får til her nå ... ;-)

Sitat Opprinnelig skrevet av adda Vis post
    noe som blei smelt opp kjapt til en kamerat..

du kan sikkert bruke det du også.
    (sikkert no skriveleifer osv men ikke heng deg opp i det)

Dag 1: Bryst , skuldre, nakke, triceps.
    Ø3: Skulderpress i smith-maskin, 3 sett a 8-12 repetisjoner.
    Ø4: Sidehev med hantler, 3 sett a 10-14 repetisjoner.
    Ø5: Franskpress, 3 sett a 8-12 repetisjoner.

Dag 3: Bein, mage.
    Ø4: Mage sånn du trener den. Veit ikke hva du har av utstyr eller hvordan du pleier kjøre den..
    Ser jo interessant ut dette. Men tror ikke jeg vil ha skuldre, nakke, bryst og triceps på samme dagen. Det blir alt for mye for meg!

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    veit ikke hvorfor jeg gidder

Dag 1: Bryst.
    Ø3: Flyes m/hantler /eller i cabler, 3 sett a 8-12 repetisjoner.

Dag 3: Skuldre, triceps.
    Ø1: Skulderpress i smith-maskin, 3 sett a 8-12 repetisjoner.
    Ø2: Arnoldpress, 3 sett a 8-12 repetisjoner.
    Ø3: Sidehev med hantler, 3 sett a 10-14 repetisjoner.
    Ø4: Franskpress, 3 sett a 8-12 repetisjoner.

Dag 4: Bein, mage.

så tar du to dager hvile etter bein økta så er tilogmed din tricep klar for brystdagen

sier du takk og prøver før du blåser det til side ok? det der er veldi likt noe jeg kjører og fungere veldi bra
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    05-2007

så tar du to dager hvile etter bein økta så er tilogmed din tricep klar for brystdagen

sier du takk og prøver før du blåser det til side ok? det der er veldi likt noe jeg kjører og fungere veldi bra
    Ja, takk! Finner nok ut av noe tenker jeg

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26

9 sett på skuldre, bare tre sett på lats, tre sett åp framside lår? Beklager, men jeg synes ikke dette ser så bra ut.

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Deviant Vis post
    9 sett på skuldre, bare tre sett på lats, tre sett åp framside lår? Beklager, men jeg synes ikke dette ser så bra ut.
    Kommer ikke til å følge dette uansett. Blir nok nakke + biceps sammen med skuldre, triceps sammen med bryst og ellers bein, legger sammen og rygg alene. Problemet er bare å sette opp når jeg skal trene disse muskelgruppene i løpet av uka. Også må jeg gjøre om noe på skuldre og bryst slik at jeg ikke blir overtrent.

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Mhm! Men jeg tar ikke samme incline benk på bryst og skuldre da. På skuldre har jeg den såpass høyt oppe at den går på forside av skuldre + oversiden av bryst. Mens på brystøktene har jeg den helt normalt skrått opp. Så jeg tar omtrent like mye på skråbenken som benkpressen under brystøktene mine.
    Ser helt greit ut det! bryst, fri, rygg, fri, skulder, fri, fri. Men jeg har jo andre muskler jeg kjører med dem da. Nakke med skuldre, triceps med bryst og biceps med skuldre også. Også må jeg jo få trent bein. Tenker jeg legger den inn etter ryggøkten. Eller hva mener du høres fornuftig ut her?
    Hva du gjør med bein og biceps osv er hipp som happ for meg . Jeg presiserte kun spredningen av bryst og skulder siden du dropper i benk.

1: Bryst + triceps + biceps
    2:
    3: Rygg + bein (en god anledning til å legge inn markløft dette..)
    4:
    5: Skuldre + nakke
    6:
    7:

Var det sånn du tenkte?
    Ser helt fint ut. Bare pass på så du ikke overlapper for tungt på skuldre/rygg. Men - I can think of no downside!
    Anbefaler deg å lese t-nation.com sin guide til hvordan-lage-et-perfekt-treningsprogram. Øvelsesutvalget får du vel stå for selv.
    Hvis jeg skulle bygget kjøtt ville jeg nok gjort noe á la dette:

1: Bryst + triceps:
    Benk 4x5RM + droppsett 10RM, dips 2x10RM, flyes 2x15RM+rp, franskpress 2x15RM+rp

2: Rygg + bein (en god anledning til å legge inn markløft dette..):
    Chins 5x5->7x7, knebøy halve 3x3, knebøy a2g 4x10RM, strake markløft 4x4, stående roing 2x5RM, lårcurlhelvete 2x15RM+rp.

3: Skuldre + nakke + biceps:
    Skulderpress 3x5RM, sidehev 3-4x10RM, shrugs (egentlig meningsløst pga mark mener nå jeg), rotatorøvelser, cheatcurl 3x3, dragcurl 2x10+rp.

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Tren 3 dager i uken.

Dag1.

Rygghev 2-3sett max reps med kroppsvekt
    Mave crunch 2-3sett max reps med kroppsvekt.
    Markløft 4-5 sett 10-15reps

Dag2.
    Skulderpress med hantler 3-4sett 10reps +
    Uthev bakside skuldre i kabel 3-4sett 10reps +
    Benkpress 4-5sett tungt

Dag3.
    Lårcurl 3-4sett 10reps +
    Knebøy 2-3sett 20reps.

Dette blir utrolig kjedelig og utrolig raskt å gjennomføre men dette er mitt bidrag , da blir du tynnfeit rimelig kjapt eller ?

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alex, du må snart skjønne at du ikke kan trene med Ronnie Coleman frekvens når du trener reint. Tren 3 dager i uka du som NK viser. Og ikke noe tulling med ekstra biceps hjemme eller noe sånt. Fokuser heller på kosten.

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    Alex, du må snart skjønne at du ikke kan trene med Ronnie Coleman frekvens når du trener reint. Tren 3 dager i uka du som NK viser. Og ikke noe tulling med ekstra biceps hjemme eller noe sånt. Fokuser heller på kosten.
    Ja. Vet jo selvfølgelig det da! Men trodde det var såpass mye som jeg trener nå som virkelig skal til for å bli bra over hele kroppen. Det er en del øvelser jeg ikke kjenner til her! Synes NK's program så helg konge ut, men kanskje ble litt lite for meg som er såpass rastløs med treningen min. vio's program passer vel bedre for meg, i og med at det inneholder så mange tunge øvelser.
    Disse øvelsene kjenner jeg ikke til:

Mave crunch
    Uthev bakside skuldre i kabel
    Cheatcurl
    Rotatorøvelser

Og sist... Dette er jeg utrolig flau over at jeg ikke vet hva er!

Droppsett!

Er det slik at man skal ta en øvelse til man dropper (ikke klarer å løfte den siste repetisjonen) ??? I så fall har dette skjedd med meg på benkpressen de siste to øktene og jeg har vært nær å få selve stangen på hodet. Håper i så fall det ikke er dette som er droppsett!

Ønsker veldig sterkt at en eller annen fort kan forklare de viktigste av disse over her som jeg ikke kjenner til. Kanskje en link til hver av de? Cheatcurl og rotatorøvelser blant anet... Vet det er veldig mye å be om, men da lærer jeg det jo for godt! Så slipper jeg å mase mer.

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Dropset er når en kjører et sett til failure for så å ta av noe av belastninga, og kjøre noen reps ekstra. Dropsets er for å kunne kjøre et sett forbi failure. Det er ikke noe en bør gjøre ofte, og ihvertfall ikke i starten av en treningssyklus.

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Du er så ung at jeg hadde ikke orka å jobbe:P Jeg klarte fint å gaine muskler uten å jobbe, bare ved å spise tunfisk, brødskiver med ost og skinke og div.
    Hadde protein pulver nå og da, når jeg fikk litt cash. Men hadde som regel pulver liggende. Ønsket meg kreatin og pulver til bursdag og jul, og kjøpte det når jeg fikk penger av besteforledra mine.. Men nå skal det sies at jeg også drev med litt små snuskete virksomet utenom skolen, så fikk litt penger der og:P
    Men etterhvert så måtte jeg ha litt mer en den "vanlige" brødskive opplegget, for å få gaina videre. Så da ble det jobb..
    kan du ikke snakke med mora di om det du driver med, så kjøper hun vel kanskje litt ekstra kjøtt og sånt til deg? Så slipper du å jobbe. Du er jo bare 15år.. Så blir det lettere for deg og trent og slappa av:P
    <3Fitnessfrøken<3

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004

Det der henger ikke på greip.
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

hobbykropp "ooo" is a jewel in the rough "ooo" is a jewel in the rough "ooo" is a jewel in the rough "ooo" sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    27
    Jeg har hatt gode resultater på denne 2 splitten fra IA. Funker fint å bare trene tirsdag og torsdag når du har så mye de andre dagene. Øk vektene litt hver trening og spis nok, så vokser du.

Day One:

Dips or Bench Press 2 x 6-8
    Incline Press, or incline Fly 2 x 10-12
    Military Press, Or Hammer Shoulder Press 2 x 6-8
    Tricep (skull crushers) Extensions or Tricep Pushdowns 2 x 10-12
    Heavy Abs 3 x 10

Day Two:

Pull-Up 2 sets to failure
    Barbell Row 2 x 8
    EZ-Bar Or Dumbell Curl 2 x 10
    Squats 2 x 10
    Deadlifts, or Stiff-Legged Deadlift 1 x 10
    Sitat Opprinnelig skrevet av Padlern Vis post
    De i klassen som trener og hører på hip hop ligger alle på 40 i benken.

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Du er så ung at jeg hadde ikke orka å jobbe:P Jeg klarte fint å gaine muskler uten å jobbe, bare ved å spise tunfisk, brødskiver med ost og skinke og div.
    Hadde protein pulver nå og da, når jeg fikk litt cash. Men hadde som regel pulver liggende. Ønsket meg kreatin og pulver til bursdag og jul, og kjøpte det når jeg fikk penger av besteforledra mine.. Men nå skal det sies at jeg også drev med litt små snuskete virksomet utenom skolen, så fikk litt penger der og:P
    Men etterhvert så måtte jeg ha litt mer en den "vanlige" brødskive opplegget, for å få gaina videre. Så da ble det jobb..
    kan du ikke snakke med mora di om det du driver med, så kjøper hun vel kanskje litt ekstra kjøtt og sånt til deg? Så slipper du å jobbe. Du er jo bare 15år.. Så blir det lettere for deg og trent og slappa av:P
    Problemet er at mamma ikke jobber. Hun holder kurs og slikt hjemme. Og jobber på PC'en. Ellers tar hun noen vakter på Sunkost 2-3 ganger i måneden, men det er jo ingenting! Derfor kan hun bare betale for billig middag og resten av maten jeg trenger til meg. Klærne kjøper jeg som regel selv. Alt av kosttilskudd og treningsutstyr er det også jeg som betaler. Derfor er jeg rett og slett nødt til å jobbe nå! Har tenkt nøye og lenge gjennom dette og jeg vet at det er dette som kommer til å gi best resultater. En 3-4 splitt med perfekt kost, bra utstyr og alle kosttilskuddene jeg trenger!

Sitat Opprinnelig skrevet av "ooo" Vis post
    Jeg har hatt gode resultater på denne 2 splitten fra IA. Funker fint å bare trene tirsdag og torsdag når du har så mye de andre dagene. Øk vektene litt hver trening og spis nok, så vokser du.

Day One:

Dips or Bench Press 2 x 6-8
    Incline Press, or incline Fly 2 x 10-12
    Military Press, Or Hammer Shoulder Press 2 x 6-8
    Tricep (skull crushers) Extensions or Tricep Pushdowns 2 x 10-12
    Heavy Abs 3 x 10

Day Two:

Pull-Up 2 sets to failure
    Barbell Row 2 x 8
    EZ-Bar Or Dumbell Curl 2 x 10
    Squats 2 x 10
    Deadlifts, or Stiff-Legged Deadlift 1 x 10
    Ser fint ut det der. Men jeg kommer aldri til å drive med en 2-splitt! Det blir alt for lite for meg som satser på treningen slik jeg gjør. En 3 splitt + en mageøkt og morgentur i uka er det minste jeg kan tillate! Hehe Tenker jeg prøver ut vio's program her i noen uker fremover og ser hva som skjer. Bare håper ryggen holder når jeg skal dra markløftene!

prz
    prz er ikke aktiv
    Gold Member prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz elefantastiskuber prz sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    g&#229;r fint an &#229; jobbe og trene. n&#229;r livssituasjonen endrer seg m&#229; man bare lage nye rutiner

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av prz Vis post
    går fint an å jobbe og trene. når livssituasjonen endrer seg må man bare lage nye rutiner
    Yep !! That's what I'm doin' now! Men blir jævelig mye lekser i helgene da Det er litt tragisk å sitte med lekser på en lørdagskveld slik jeg gjorde i går

Bronse Member Sarge is a jewel in the rough Sarge is a jewel in the rough Sarge is a jewel in the rough Sarge is a jewel in the rough Sarge is a jewel in the rough
    Ble medlem
    12-2005
    Yep !! That's what I'm doin' now! Men blir jævelig mye lekser i helgene da Det er litt tragisk å sitte med lekser på en lørdagskveld slik jeg gjorde i går
    lekser?? heheheh
    =)

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    lekser?? heheheh
    Alle burde gjøre leksene sine. coffee Bra Alex!

Ble medlem
    05-2007
    lekser?? heheheh
    Ja, du vet kanskje ikke hva som skjer hvis man glemmer å levere et engelsk arbeidsprogram som inneholder 5 uker med skolearbeid i Engelsk? Men får glemmekryss i protokollen og "stryk" på oppgaven. Jeg var på uke nr.2 og måtte gjøre oppgaver for 3 uker + en sluttstil på èn kveld... Også måtte jeg gjøre litt norsklekser. Men der lå jeg bare to uker bak da

Ble medlem
    05-2007
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Alle burde gjøre leksene sine. coffee Bra Alex!

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Ja, du vet kanskje ikke hva som skjer hvis man glemmer å levere et engelsk arbeidsprogram som inneholder 5 uker med skolearbeid i Engelsk? Men får glemmekryss i protokollen og "stryk" på oppgaven. Jeg var på uke nr.2 og måtte gjøre oppgaver for 3 uker + en sluttstil på èn kveld... Også måtte jeg gjøre litt norsklekser. Men der lå jeg bare to uker bak da
    10.klasse er like "hardt" som 3.klasse på vgs, gled deg

Mentalt utfordret wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr har mye å være stolt av wankstarr sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    har hun vakter p&#229; sunkost? men da skal hun ha rabatt p&#229; tilskudd da, det f&#229;r iallefall en kompis av meg.
    s&#229; det kan vel hjelpe litt p&#229;? :P

Er s&#229; glad for at jeg bare jobber 4 dager i uken, bor hjemme, og ikke har skole og tenke p&#229;..s&#229; jeg har rundt 12.000 i m&#229;nden bare til meg og ikke noe annet:P regninger er et fremmedord her i g&#229;rden

men et 2 eller 3 dagers helkropps program m&#229; vel funke for deg? Ligger tips til forskjellige splitter og programp&#229; iform..
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    05-2007
    har hun vakter på sunkost? men da skal hun ha rabatt på tilskudd da, det får iallefall en kompis av meg.
    så det kan vel hjelpe litt på? :P

Er så glad for at jeg bare jobber 4 dager i uken, bor hjemme, og ikke har skole og tenke på..så jeg har rundt 12.000 i månden bare til meg og ikke noe annet:P regninger er et fremmedord her i gården

men et 2 eller 3 dagers helkropps program må vel funke for deg? Ligger tips til forskjellige splitter og programpå iform..
    Jeg får 15- 17 000,- for tre dager i uken.

Skal trene med et 4 splitt program som jeg i løpet av kvelden har sittet og grublet og tilpasset meg selv. Også skal jeg ha en dag hvor jeg tar morgentur og mage før skolen. Dette blir bra!
    Joda, mamma får rabatt! 30% eller noe sånt tror jeg det var. Jeg gir henne penger så hun kan kjøpe Omega 3 o.l til meg, men jeg vil ikke handle proteinpulver der. Synes de proteintilskuddene man kan få hos norkost er bedre enn de til proteinfabrikken. Rett og slett
    Jeg kommer aldri til å gå inn på iform.no, det er bare av prinsipp. Har hørt at det ikke er en bra side og at de programmene som anbefales der ofte suger. Hehe

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    TN ekker så verst da:P

Hva jobber du med da?
    Jobber i barnehage jeg..så dårlig lønna:S men er jævla chill da. Får spist og mekka mat og sånt.. + de ukene jeg har mellomvakt, får jeg sove og:P
    <3Fitnessfrøken<3

Ble medlem
    05-2007
    TN ekker så verst da:P

Hva jobber du med da?
    Jobber i barnehage jeg..så dårlig lønna:S men er jævla chill da. Får spist og mekka mat og sånt.. + de ukene jeg har mellomvakt, får jeg sove og:P
    Jeg sitter i en deilig stol og snakker i Tlf mns jeg selger Tele 2's produkter. Får maaaasse kjeft også. Drapstrusler, de vil gå til rettsak o.l Har en pause % på 20 og spiser hva jeg vil, når jeg vil, så lenge jeg ikke snakker i Telefonen mens jeg har kjeften full av mat. Har en garantilønn på 110 kr de første tre månedene og tjener ca.1000 kr pr. kveld så lenge jeg selger et produkt i timen.
    Finnes det en mer deilig jobb!?

prz
    prz er ikke aktiv
    Ble medlem
    05-2004
    pass p&#229; s&#229; du har arbeidskontrakt og ikke er p&#229; noe pr&#248;vetids piss.. var en her som jobba 2 uker n&#229; uten kontrakt, han fikk ikke l&#248;nna si.. bare fyken..

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.