+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 24 av 24

Tråd: alkohol!?

Kliss nytt medlem bajas har slått av rykte
    Ble medlem
    05-2003

alkohol!?

hvor lang tid tar det før kroppen har hentet seg inn etter en runde med alkohol (natt til 1 mai)

hørt at alkohol begrenser egenproduksjonen, hvor lang tid tar det før det er normalt!?

Platinum Member forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough forecloseradream is a jewel in the rough
    Ble medlem
    03-2003
    uff, jeg er fyllesyk selv.. var i oslo til 5 i natt men digg var det!! det spm ditt er inviduelt og ganske umulig å gi noe svar på.. men regn med at treninga 1-2uken ikke er helt 100%.. hvis du drakk en del

Bronse Member SkRomt har en flott utstråling
    Ble medlem
    10-2002
    Var no litt drøyt føler jeg selv. I mitt tilfelle er det vel maks 1 dag hvor jeg føler meg umotivert til å trene. Spørs hvor hardt det gikk ut over hodet. Men det er vel heller snakk om at oppsugning av næringsstoffer ikke skjer helt som det skal dagen du drikker og kanskje dagen derpå. Derfor vil du ikke ha særlig stort utbytte av treningen rundt dagen du drakk. Men i praksis føler jeg selv at trening er bedre enn å ikke trene. Bare husk å spis den dagen du inntar alkohol, og ikke hold deg til bare 1 måltid.

Kliss nytt medlem bajas har slått av rykte
    Ble medlem
    05-2003
    japp! burde vel hatt et måltid til på natta igår! men er man sliten så er man sliten! tar dte igjen idag! bare å spise litt ekstra så ordner det seg!

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Personlig så begynner jeg å bli litt lei av at hver lørdag og eller søndag dukker det opp en ny tråd hvor en kis syter om for full han var og hvordan han kan kurere fyllesjuken.

Silver Member waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille is a jewel in the rough waille sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Trener glatt dagen etter jeg !
    !burger: !burger: !burger: !burger:

Smisch!! Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    29
    Jeg er i mitt ess etter en tur på byen jeg!Har akkurat vaska vinduer og lurer nå på om treningsstudioer har åpent 1.mai. Eneste er at jeg er litt støl etter all dansinga inatt...

Banned Nann-Rosita is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2004
    trener aldri de to første dagene etter at jeg har drukket alkohol. Men så drikker jeg såpass skjeldent at de to dagene å komme seg på kan jeg unne meg!!
    Skal på "harry-fest! på 15 mai, så ingen trening 16 ihvertfall...
    og 17 .mai utgår, for da er det barnetog ( ) og korpsmusikk ( ). og jeg blir sinnsyk av sånn , så jeg skal befinne meg på aker brygge å drikke iste , mens jenta går i barnetog!!!!!

GI-Joe pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger er et navn kjent av alle pelsjeger sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    trener hvis jeg er i form dagen etterpå.. har ikke lagt meg enda siden igår da.. nachspielet ble så langt utpå morran at det var ikke vits å legge seg:P så idag har jeg nyti treningsfri..

er jo så sinnnsyyyykt digg vær ute! hehe.. mange som maser om alkohol og dagen derpå. lag en sticky ut av noe facts da.. så slipper vi det.. samma regla vær gang..
    I kneel only to God , I don't see him here

Silver Member wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter er et navn kjent av alle wolter sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    26
    Hehe!!! jeg holdt meg edru i går!

Satt og så på noen bodybuilding filmer, og snakket med andre venner som ikke var ute å sleit ned helsen
    Begynn med å gjøre det som er nødvendig, deretter det som er mulig. Og plutselig greier du det umulige
    Min Treningslogg

Min Profil

http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Coleman
    Personlig så begynner jeg å bli litt lei av at hver lørdag og eller søndag dukker det opp en ny tråd hvor en kis syter om for full han var og hvordan han kan kurere fyllesjuken.

En må vel tåle det (riktignok finnes det en søk-funksjon), er også litt godt og lese at andre er i samme bås etter å ha gått på en smell dagen før...Og jeg antar at de fleste her drikker generellt sjeldent alkohol, og da er det så mye mye verre dagen etterpå når en først har gjort dette...

Prøv og spis mat, drikk masse vann, ta paracet og nesten ta tiden til hjelp. (det burde være mulig og produsere en bakruspille, og det bør absolutt være marked for det)

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Trener så og si alltid dagen derpå, noe som pleier å være søndag og beintrening. Blir sjeldent gode økter dagen derpå, men bedre enn ingenting. Hvordan kan folk kjenne fylla på kroppen opptil 2 uker etter fyllakulen? Jeg har aldri kjent noe fra fylla mer enn 1 dag etter fyllakulen, selv om jeg var aldri så brisen og drakk flere dager på rad.
    Sist endret av Smite; 03-05-04 kl 15:39

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Det er jo veldig inviduelt hvor lenge man kjenner en fyllekule når man trener. Har selv vært borti en hel ukes trening ødelagt av en fyllekule. Men det kommer jo også litt ann på hvordan man trener. Det værste er dobbelt fyllekuler, feks: fredag og lørdag hehe.
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Bronse Member Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik is a jewel in the rough Eirik sin avatar
    Ble medlem
    07-2002
    Alder
    29
    En form for kardio dagen etter en fylletur gjør underverker for bakrusen hos meg ihvertfall. 15 min med greit intensitet så er formen tilbake med en gang

Medlem bouncer is on a distinguished road bouncer sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Har nå etter mye mas prøvd Zyritech(?), 2 tabs før vorspiel, og må si jeg ble positivt overrasket. Placebo eller ikke, jeg var i knallform dagen etter.

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Hahaha, så rå avatar, bouncer.

Banned Nann-Rosita is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av bouncer
    Har nå etter mye mas prøvd Zyritech(?), 2 tabs før vorspiel, og må si jeg ble positivt overrasket. Placebo eller ikke, jeg var i knallform dagen etter.
    skal ikke leke med anti-histaminer!!!! greit nok at det kan hjelpe litt på bakfylla, men det er ikke sunt!

Medlem Islav is on a distinguished road
    Ble medlem
    08-2002
    Vis jeg har vert ute på lørdagen å går på trening 2dager etterpå (mandag), så fønker det helt 100%,

BTW, har faktisk aldri løfta så bra så dagenderpå ;-), men det er meg.

Ble medlem
    03-2002
    Nann; Leke og leke.... regner med at et par slike ikke gjør store faren de gangene jeg kjører fuktige kvelder. Verre med det som er årsaken til Zyrtech-bruken, tror jeg.

MBT; Regner med du husker avataren neste gang du ser homer'n på tv, hehe

Ble medlem
    03-2002
    Islav, mange som løfter bra dagenderpå, inkludert meg. Skal jo sies at alkohol har en prestasjonsfremmende effekt ved at det utvider blodårer

Medlem Islav is on a distinguished road
    Ble medlem
    08-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av bouncer
    Islav, mange som løfter bra dagenderpå, inkludert meg. Skal jo sies at alkohol har en prestasjonsfremmende effekt ved at det utvider blodårer
    jepp :-)

Silver Member Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani er et navn kjent av alle Satriani sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nann-Rosita
    skal ikke leke med anti-histaminer!!!! greit nok at det kan hjelpe litt på bakfylla, men det er ikke sunt!
    har spist ca 3000++ slike tabletter, har ikke merket noe spessielt.

edit:

hva er det som kan være farlig?
    You are hotter than 92% of men on this site!

Gold Member Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera er et navn kjent av alle Cera sin avatar
    Ble medlem
    04-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Nann-Rosita

Er ikke skadelig med anti-hisaminer som clarityn, zyrtec etc, derimot skal en ikke bruke legemiddel som polaramin som "vitaminer".

Det skal ikke være noen problemer med å blande clarityn og zyrtec med alkohol, dette er bl. a også utbredt blant leger å ta zyrtec før alkoholinntak.

Medlem Skinny Pete is on a distinguished road Skinny Pete sin avatar
    Ble medlem
    03-2004
    Alder
    30
    [QUOTE=Ryus]Trener så og si alltid dagen derpå, noe som pleier å være søndag og beintrening. QUOTE]

Hørtes spennende ut, trene knebøy og forsøk å holde seg på bena når det svartner litt og du svimler som faen.... Ekstremsport

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Alkohol!
    By Kapitalisten in forum Kosthold
    Svar: 10
    Nyeste innlegg: 11-02-03, 14:57
  2. Alkohol og kondis
    By Etna in forum Kosthold
    Svar: 17
    Nyeste innlegg: 06-02-03, 21:13
  3. Svar: 10
    Nyeste innlegg: 14-12-02, 15:26