Jeg skal flytte til tromsø snart, og lurer på om det er noen som kan anbefale et bra gym i tromsø. Er pro gym der bra? Ligger det sentralt?
På forhånd takk![]()
Jeg skal flytte til tromsø snart, og lurer på om det er noen som kan anbefale et bra gym i tromsø. Er pro gym der bra? Ligger det sentralt?
På forhånd takk![]()
Jeg har ikke vært der selv. Men jeg ville definitivt valgt pro gym ja.
http://www.progym.no/troms/index_troms.html
Jeg har sett litt på hjemmesidene til pro gym før også, så det var derfor jeg lurte på det gymmet. Ser bra ut det. Får se om jeg får tilbakemeldinger fra noen som har trent der i løpet av dagen. Hvilke erfaringer har du med pro gym?
Kan du ikke gå innom sentralbadet og ta en titt på nautilusgymmet som er der. Billig er det i hvert fall og så får du svømt på samme kortet.
Finnes flere gode gym i Tromsø , det kommer jo helt an på hvor du skal bo og hva du skal gjøre der.
Er du student så tror jeg det finnes et eget gym for studentene der nå som skal være bra.
Bor du på Håpet eller Kvaløysletta så er det jo dumt å måtte reise over øya inn til byen for å trene og da finnes det et par bra alternativer på "riktig" side av øya.
Gamle studio 7 ligger jo midt i byen , Pro gym er vel på stakkevollanveien og det er jo nytt med panatta.
Jeg ville sett litt på hvor jeg skulle bo og så kjøre en prøvetime på et par av gymmene som ligger best til i forhold til bopel
Student ja. Det er sant.. Må tenke på hvor jeg skal bo først.. Men det høres ikke ut som om det er mangel på gym der oppe, så jeg skal nok finne meg en plass å pumpe jern![]()
Sant som NK her sier..
Trente på Studio 7 før.. Gammelt og greit gym!
Trener på Pro Gym nå.. Og det er KONGE!!
Jeg har også trent på studio 7 , og det som engang het Pollux , ca 1990. (pollux lå 25meter fra ei glimrende pizza sjappe (storgatbakken) som jeg besøkte nesten hver gang jeg hadde trent)
hehe.. Pizza høres bra ut![]()
men heller mer og mer mot pro gymfår se..
Nautilius "gymmet" i tromsø, er det det som er med Alfheim? Isfåll er ikke det noe og anbefale hvis du vil trene med frie vekter osv. Var bare apparater der og veldig lite.. Tromsø treningssenter er stort og fint. Stellander trener jo der. Studio 7 er også veldig greit![]()