nå er det jo snart igang igjen. Noen som har noen tips, bra medikamenter\tabeletter etc.
Er det noen som har prøvd vaksine? resultater?
nå er det jo snart igang igjen. Noen som har noen tips, bra medikamenter\tabeletter etc.
Er det noen som har prøvd vaksine? resultater?
Hold deg innehe he.. neida
Begynn med tabletter nå alt, gjerne nese spray og øynedråper.
Ikke luft på soverommet på dagtid når det er sol.
Vet ikke hvorvidt den fungerer den der sprøyten , men til meg sa legen at den kan etterlate ett søkk i musklen (dvs smilehull) Og smilehull på baken vil man ikke ha...
-Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Jeg skal til homeopat i år og prøve å få hjelp med allergienMutter'n gikk dit for noen år siden og har ikke brukt allergimedisin siden, mens jeg ligger rett ut hvert år med kortisonsprøyter,allergipiller-øyedråper-nesespray-astmamedisin.
tenkte på det selv, verdt å prøve. Men hvordan er kortison, har det så veldig mye å si for en frisk person å ta feks 1 sprøyte i året?

Si det... Sannsynligvis ikke.
Men det finnes jo bedre måter å bli kvitt dette dritet på. Hør med axmataz på forumet her, eller oppsøk homeopat du og gjor deg klar til å bli renset ... hehe![]()
Skal teste en naturmedisiner i Drammen i morra ang. allergi etc.. Blir spennende.
Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!
Jeg er på Zyrtec som mange andre (eller, dvs en Zyrtec-kopi, hjelper Mor Norge å spare penger). Tar symptomene i øynene greit nok. Har likevel mye høysnue i form av tett og rennende nese, som jeg ikke synes noen medikamenter tar helt. Har derfor begynt med neseskylling med nesehorn (se http://www.yogaskolen.org/norsk/nese...nvisning.html), og det funker ganske så bra! Renser fint opp når jeg først er tett, og på meg virker det også forebyggende på et vis. Fjerner vel mye pollen i luftveiene, tenker jeg. Abefales! Men fy søren for noe kliss med saltvann og slim som renner ut av nesa ...