+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Allergi

Kliss nytt medlem DJWiener is on a distinguished road DJWiener sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Alder
    30

Allergi

nå er det jo snart igang igjen. Noen som har noen tips, bra medikamenter\tabeletter etc.

Er det noen som har prøvd vaksine? resultater?

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Hold deg inne he he.. neida

Begynn med tabletter nå alt, gjerne nese spray og øynedråper.
    Ikke luft på soverommet på dagtid når det er sol.
    Vet ikke hvorvidt den fungerer den der sprøyten , men til meg sa legen at den kan etterlate ett søkk i musklen (dvs smilehull) Og smilehull på baken vil man ikke ha...
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

Tre-stjerners bruker Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Jeg skal til homeopat i år og prøve å få hjelp med allergien Mutter'n gikk dit for noen år siden og har ikke brukt allergimedisin siden, mens jeg ligger rett ut hvert år med kortisonsprøyter,allergipiller-øyedråper-nesespray-astmamedisin.

Kliss nytt medlem DJWiener is on a distinguished road DJWiener sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Alder
    30
    tenkte på det selv, verdt å prøve. Men hvordan er kortison, har det så veldig mye å si for en frisk person å ta feks 1 sprøyte i året?

Tre-stjerners bruker Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Si det... Sannsynligvis ikke.

Men det finnes jo bedre måter å bli kvitt dette dritet på. Hør med axmataz på forumet her, eller oppsøk homeopat du og gjor deg klar til å bli renset ... hehe

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Sitat Opprinnelig skrevet av DJWiener Vis post
    tenkte på det selv, verdt å prøve. Men hvordan er kortison, har det så veldig mye å si for en frisk person å ta feks 1 sprøyte i året?
    du blir helt kvitt allergien,men du må vel ta to sprøyter etter det jeg husker.En på tidlig vår og en på sommeren.

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Skal teste en naturmedisiner i Drammen i morra ang. allergi etc.. Blir spennende.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

It's T-Shirt Time!!!! Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood har et berømt rykte Hollywood sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av DJWiener Vis post
    Jeg tar denne sprøyten annen hvert år for allergi. De anbefaler ikke å ta den hvert år, så i år blir bare tabletter på meg. Vurderer alternative behandlingsmetoder.

Noen andre som har noen erfaringer med det??
    Sitat Opprinnelig skrevet av Anders92 Vis post
    Sorry,mye testo i kroppen etter en skikkelig jern økt,blir fort aggressiv etter trening!

Kliss nytt medlem 12gauge is on a distinguished road
    Ble medlem
    07-2002
    Jeg er på Zyrtec som mange andre (eller, dvs en Zyrtec-kopi, hjelper Mor Norge å spare penger ). Tar symptomene i øynene greit nok. Har likevel mye høysnue i form av tett og rennende nese, som jeg ikke synes noen medikamenter tar helt. Har derfor begynt med neseskylling med nesehorn (se http://www.yogaskolen.org/norsk/nese...nvisning.html), og det funker ganske så bra! Renser fint opp når jeg først er tett, og på meg virker det også forebyggende på et vis. Fjerner vel mye pollen i luftveiene, tenker jeg. Abefales! Men fy søren for noe kliss med saltvann og slim som renner ut av nesa ...

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.