+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 16 av 16

Tråd: Alternativ til militærpress

Superior newbie Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    27

Alternativ til militærpress

Jeg trenger en skikkelig øvelse på skuldrene, spesielt fremsiden, men tar ikke militærpress med stang nå, pga ryggen. Pleier å ta sittende skulderpress med manualer, men vil gjerne ha et alternativ til å variere med.

Noen gode forslag? Jeg liker best enkle, tunge øvelser ala mark-bøy-benk, så jeg trenger ingen "pusleøvelse".

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Benk er jo en sikker vinner for fremside skuldre.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Skråbenk med stang er også et alternativ.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Kliss nytt medlem bruno1 is on a distinguished road
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    27

Superior newbie Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Benk er jo en sikker vinner for fremside skuldre.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Skråbenk med stang er også et alternativ.
    Jeg bruker benk og skråbenk, men jeg trenger en ordentlig øvelse som jeg kan kjøre på skulderdagen.

Sitat Opprinnelig skrevet av bruno1 Vis post
    Takk, men jeg har sett der og ser egentlig ingen som kan egne seg på linje med militærpress. Det blir mest "pusleøvelser" som jeg ville trent i tillegg til en hovedøvelse?

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg betrakter militærpress som en puslete tilleggsøvelse, men det er fordi jeg har prøvd..
    (trommevirvler)

Benkpress med 2planke!
    evt Floorpress
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Gold Member CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Jeg betrakter militærpress som en puslete tilleggsøvelse, men det er fordi jeg har prøvd..
    (trommevirvler)

Benkpress med 2planke!
    evt Floorpress
    Illustrasjon?
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av CrazyMonkey Vis post
    Illustrasjon?
    Youtube?

Ble medlem
    05-2008
    Alder
    27
    Dere ødelegger jo splitten min!! *i harnisk*

Går denne floorpress/vanlig benkpress så mye på forside skuldre at jeg kan ha det som en del av skulderdagen altså? Jeg trener 4-splitt, med bryst og skuldre adskilt. To ganger benkpress? Eller løfter de med stanga høyere opp mot skuldrene på floorpress? *myser*

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Floorpress er praktisk talt en skulderøvelse. Prøv det 1 gang så merker du hvor det tar mest. Om du har noenlunde fornuftige underarmer starter løftet 10-12cm over brystet ditt, ute av området hvor brystet er noen begrensning. Bevegelsen startes så og si med skuldrene, og når du når toppen er det ikke nevneverdig tungt lengre, så tricepsen din blir ikke tynet.
    Benkpress med 2planke det samme - her kan du legge på 15kg mer, og skuldrene får juling. Floorpress er dog enklere å gjennomføre alene. Går du tom er det bare å slippe stangen over magen, med mindre du er korporal korpulent.

Ble medlem
    05-2008
    Alder
    27
    Floorpress er praktisk talt en skulderøvelse. Prøv det 1 gang så merker du hvor det tar mest. Om du har noenlunde fornuftige underarmer starter løftet 10-12cm over brystet ditt, ute av området hvor brystet er noen begrensning. Bevegelsen startes så og si med skuldrene, og når du når toppen er det ikke nevneverdig tungt lengre, så tricepsen din blir ikke tynet.
    Benkpress med 2planke det samme - her kan du legge på 15kg mer, og skuldrene får juling. Floorpress er dog enklere å gjennomføre alene. Går du tom er det bare å slippe stangen over magen, med mindre du er korporal korpulent.
    Jeg skal teste det i kveld. Tusen takk!

(Jeg skjønte ikke hva benkpress med 2planke er.)

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Sitat Opprinnelig skrevet av petzl Vis post
    Jeg skal teste det i kveld. Tusen takk!

(Jeg skjønte ikke hva benkpress med 2planke er.)
    Søk på youtube. 2 board press.
    Evt slik: Fyll en 1.5L-flaske med vann og ha den under skjorten mellom puppene mens du løfter. Men jeg ville nok heller gått for floorpress.

Ble medlem
    05-2008
    Alder
    27
    Søk på youtube. 2 board press.
    Evt slik: Fyll en 1.5L-flaske med vann og ha den under skjorten mellom puppene mens du løfter. Men jeg ville nok heller gått for floorpress.
    Det ville nok jeg óg.

http://www.youtube.com/watch?v=CXsGO2_tKcY Wtf?

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Skulderpress i maskin, skulderpress i smithmaskin, push press, stående skulderpress, v-squat push press. hmm, ja der har du litt ihvertfall.

Ble medlem
    05-2008
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Skulderpress i maskin, skulderpress i smithmaskin, push press, stående skulderpress, v-squat push press. hmm, ja der har du litt ihvertfall.
    Dette fant jeg da jeg prøvde å finne ut hva v-squat push press var:

http://www.youtube.com/watch?v=dx0mC53X-XU Æ vart skræmt.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Sitat Opprinnelig skrevet av petzl Vis post
    Dette fant jeg da jeg prøvde å finne ut hva v-squat push press var:

http://www.youtube.com/watch?v=dx0mC53X-XU Æ vart skræmt.
    Denne vil forklare det bedre hehe:

http://www.intensemuscle.com/29875-i...lder+exercises

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.