+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Alternativ til pec-dec?

Kliss nytt medlem HotDevotion is on a distinguished road HotDevotion sin avatar
    Ble medlem
    02-2010

Alternativ til pec-dec?

Mitt nye treningssente har ALT, bortsett fra en pec-dec-maskin, og det var virkelig favorittøvelsen min.. Har dere tips til noen gode øvelser som ligner/erstatter den?

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2010
    Hantelflyes, gjerne både skrå og decline. Om du ser på det på den måten, gir flyes deg bare enda flere muligheter enn pec-dec.(flyes i maskin)

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Banned CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle CNS er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    02-2010

Cable Flyes:

Litt sheezy video, men de forklarer teknikken.

Kliss nytt medlem HotDevotion is on a distinguished road HotDevotion sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Hmmm, jeg tar flyes nå, men synes ikke jeg får den gode konsentrasjonen om brystmuskulaturen som jeg får med pec-dec hvor belastningen hviler mot albuen. Altså slik

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Ble medlem
    02-2010
    Da begynner du med kabel flyes. Utover det er det greit å få inn teknikk de 2-3 første gangene for å få kontakt, så er ikke alltid øvelsen det er noe galt med, men utførelsen din. Allikevel tror jeg det vil være lettere å få kontakt med kabel flyes.. Du får nesten prøve deg frem.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Grunnen er at en pec dec maskin som regel er laget for lik belastning gjennom hele bevegelsesbanen (noen er og laget slik at de skal forbedre styrken i den delen av bevegelsesbanen folk flest er svake i). Ingen frivekøvelse eller kabeløvelse kan gjøre det samme desverre.

Alternativer er flyes med manualer som er tyngst i ytre del av bevegelsesbanen eller cabel crossovers som kan utføres på forskjellige måter med hovedfokus på indre eller ytre del av bevegelsesbanen.

CNS
    CNS er ikke aktiv
    Ble medlem
    02-2010
    Trodde det var akkurat det som gjorde kabeløvelser spesielle. At du hele tiden får belastning gjennom hele øvelsen.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.