+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 7 av 7

Tråd: Alternativ til pulley!

Medlem ledix is a jewel in the rough ledix is a jewel in the rough ledix sin avatar
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    32

Alternativ til pulley!

Enkelt og greit:

Hva er et godt alternativ til pulley?

Mista smaken for pulley nå... vil ha en øvelse som brenner mer!

:-)
    I SEPTEMBER SKAL DET SKJE!

Beth Ditto - you are my hero!

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    En pulley blir på norsk en trinse. Kjenner ikke til en øvelse som heter trinse. Vet at mange øvelser bruker trinser hehe. Så hvilken tenker du på?

Medlem ledix is a jewel in the rough ledix is a jewel in the rough ledix sin avatar
    Ble medlem
    01-2007
    Alder
    32
    Oooooo ja! Sorry!

På gymmet står det nemlig "pulley" på apparatet... men altså, det er vel sittende roing det er snakk om!

Sincerly yours,

dumbass

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg liker godt sittende roing, men det er plenty av alternativer, f.eks.

- Stående roing
    - Dorian rows
    - Roing med manualer

Ble medlem
    01-2007
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Jeg liker godt sittende roing, men det er plenty av alternativer, f.eks.

- Stående roing
    - Dorian rows
    - Roing med manualer
    Takk for det...

Problemet med sittende roing er at jeg føler at "alt kommer i veien"... og da får jeg ikke trukket armene ordentlig bakover. (jeg er elendig på å forklare, men håper du skjønner!)

Stående roing virker mest forlokkende på meg... skal teste det i morgen!

Takk for svar!

Bronse Member IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle IcaTunfisk er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    04-2007
    Alder
    21
    Stående roing der du går så langt ned du kommer, samtidig som ryggen er rett syns jeg er en veldig bra øvelse. Den blir vel kalt "pendlay-roing". Man trekker stanga opp mot brystet og kjenner det vanvittig godt i latsa og bakre deltoids. En arms hantelroing funker også veldig bra...

Ble medlem
    01-2007
    Alder
    32
    Sitat Opprinnelig skrevet av IcaTunfisk Vis post
    Stående roing der du går så langt ned du kommer, samtidig som ryggen er rett syns jeg er en veldig bra øvelse. Den blir vel kalt "pendlay-roing". Man trekker stanga opp mot brystet og kjenner det vanvittig godt i latsa og bakre deltoids. En arms hantelroing funker også veldig bra...
    Takk for tipset!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.