Jeg er i en liten kriseperiode akkurat nå mtp trening. Jeg er hjemme i sommer, og skal arbeide i ca 3 uker (begynte på mandag).
Det har seg slik at han som eier treningsenteret der jeg bor han har bestemt seg for å stenge ganske så tidlig på dagene nå i sommerferien. Så han har bare åpent fra 09:00-14:00. Noe som er veldig ugunstig for meg siden jeg er på arbeid fra 09:00-16:00.
Så problemet mitt er ganske åpenbart, jeg får ikke trent med vekter på ei god stund. Tenkte jeg skulle spørre om jeg fikk lov å låne nøkklene, slik at jeg fikk trene etter arbeid. Men siden jeg ikke kjenner han så godt, tar han neppe sjangsen å låne bort nøkklene til en han knapt vet hvem er, så den muligheten tror jeg, jeg kan utelukke med en gang.
Så da blir jeg nødt til å trene hjemme, noe som byr på utfordring siden det eneste jeg har av utstyr er én manual på 16 kg.![]()
Så hvis noen har et program til meg som jeg kan utføre hjemme (har stoler, bord etc. hvis det trengs til en øvelse), må dere gjerne skrive meg en PM eller skrive noe her.
Mvh
Håkon aka aion

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
men takk for at du poster