+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: ang Doggcrapp kosthold

Kliss nytt medlem Exolic is on a distinguished road
    Ble medlem
    04-2004

ang Doggcrapp kosthold

Hei.
    Jeg har trent doggcrap i en 2 mnd nå. Har ik trent de siste 3 uken pga skade :svak: Men jeg skal begyne for fullt igjen etter sommmerferien...

Jeg har hatt veldig god fremgang med Dc, bedre en med noe annet jeg har prøvd... Men problemet mitt er bare at jeg ik har sjangs til å få i meg så mye mat som man skal ha når man kjører dc... Er jo enoorme mengder det er snakk om der! heheh...

Men det jeg egentlig lurer på er om kostholdet i DC er så utrooolig viktig som det virker som om mange mener... Jeg spiser ganske bra, men har ikke sjangs til å klare alt jeg skal ha i meg egentlig! Burde jeg da fortsette med DC, eller gå over til et annet program? Jeg har hatt utrolig god fremgang med dc, så jeg kommer nok ik til å bytte uansett da.. Men er det viktigere med kostholdet når man trener dc enn andre prog?

Uansett vil jeg med det samme anbefale Dc på det sterkeste! Beste jeg har trent med, og det morsomste også!! Aldri en kjedelig trening

Tre-stjerners bruker Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av Stripie har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    28
    Så lenge du har bra fremgang, fortsetter du med det du gjør!

Silver Member Pr0nDog is a jewel in the rough Pr0nDog is a jewel in the rough Pr0nDog sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Helt enig.

Hva med stappe så mye olje du bare tåler i protein shaka dine som DC sier (selvsagt ikke den før og etter trening)?
    Hovedsaken er at du får i deg nok prot. Spis det du skal ha av prot til hvert måltid og deretter fyller du på med karb til du blir mett.

Skal gå helt ekstremt til verks med maten selv på DC treneinga mi. Har hele tiden holdt øye med fettprosent utviklingen samt kcal mengden. Denne etter en 2 ukers cruise nå skal jeg spise alt jeg kommer over

Medlem Afehn is on a distinguished road Afehn sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    24
    Noen som har en link til DC programmet?
    Hadde vært interessant å sette seg inn i, men er altfor trøtt til å leite rundt etter det nå..=)

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    ligger vel noe under artikler her på forumet

Registered User Svein Gerhard is on a distinguished road Svein Gerhard sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Fortsett med det du gjør hvis du har bra framgang! Selv spiser jeg kun 260-340 gram protein om dagen og har hatt kjempe framgang! Uansett blir det veldig dyrt å spise såpass mye protein, husker jeg ikke feil så fikk DC nesten halvparten av proteinene gjennom tilskudd? Blir for dyrt det

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Det koster å være stor ja
    Er forsovit enig med de andre men slutter fremgangen så vet du hva du må gjøre!
    Uteliv, inneliv eller underliv?

Medlem Oracle har slått av rykte Oracle sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    43
    Sitat Opprinnelig skrevet av Exolic
    Hei.
    Jeg har trent doggcrap i en 2 mnd nå. Har ik trent de siste 3 uken pga skade :svak: Men jeg skal begyne for fullt igjen etter sommmerferien...

Jeg har hatt veldig god fremgang med Dc, bedre en med noe annet jeg har prøvd... Men problemet mitt er bare at jeg ik har sjangs til å få i meg så mye mat som man skal ha når man kjører dc... Er jo enoorme mengder det er snakk om der! heheh...

Men det jeg egentlig lurer på er om kostholdet i DC er så utrooolig viktig som det virker som om mange mener... Jeg spiser ganske bra, men har ikke sjangs til å klare alt jeg skal ha i meg egentlig! Burde jeg da fortsette med DC, eller gå over til et annet program? Jeg har hatt utrolig god fremgang med dc, så jeg kommer nok ik til å bytte uansett da.. Men er det viktigere med kostholdet når man trener dc enn andre prog?

Uansett vil jeg med det samme anbefale Dc på det sterkeste! Beste jeg har trent med, og det morsomste også!! Aldri en kjedelig trening
    Helt enig med deg Exolic! Det finnes ikke noen morsommere måte å trene på, og best av alt: man forblir veldig motivert av å hele tiden ha små delmål i treningen (slå seg selv hele tiden).

Tror ikke at du behøver å bytte program fordi du ikke spiser nok, men det kan jo være at du ikke klarer å øke så mye da. Hva med å redusere på treningsfrekvensen eller ta bort et RP-sett istedet?

Selv har jeg spist alt for dårlig lenge, men har trent DC likevel, å har faktisk klart å ha fremgang stort sett hele tiden likevel. Stå på ....

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Doggcrapps treningsprinsipper oversatt til norsk
    By ambiguous in forum Trening
    Svar: 13
    Nyeste innlegg: 15-02-05, 09:49
  2. Doggcrap-trening oversatt til norsk!
    By Oracle in forum Trening
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 24-10-04, 15:32
  3. Kosthold og treningsprogram for Chris
    By Chris in forum Trenings / kostdagbok