+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Ang. morgenkardio...

Keep Going! futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29

Ang. morgenkardio...

Har det noe å si om vekttreningen er litt tett opptil morgenkardioen om forbrenningen skal være optimal?

Jeg kjører morgenkardio kl. 07.30 før frokost og vekttreningen kl. 11.30 etterfulgt med 20-30 min kardio.

Er disse så tett opptil hverandre at jeg heller burde skippet kardio etter vekttrening, og kanskje heller kjørt litt kardio noen timer etter vekttreningen? i 5 tiden??
    Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Ser ikke noe feil i å kjøre som du allerede gjør, personlig hadde jeg økt kardioen på morgenen eller kjørt før første og etter siste måltid om dagen

Gold Member CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey har mye å være stolt av CrazyMonkey sin avatar
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    30
    Hvorfor etter siste?
    Its amazing how 5% of the people can destroy the reputation of the remaining 95%.

Keep Going! futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29
    Ok, jeg spinner med moderat/middels lav intensitet i 45min til en time hver morgen...

Skal i hvert fall prøve å få til morgenkardio hver morgen, blir det for mye? Ser mange anbefaler morgenkardio 3 ganger i uka...

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    3ggr pr uke , noen plass må man vel starte.
    Begynner du med f.eks

30minx3 pr uke
    så øker du med 10min pr økt pr uke til du er ute minimum en time pr morgen ,etter det så legger du inn 1 dag ekstra pr uke.

Wife mrs.byggern is on a distinguished road mrs.byggern sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    43
    Å gleder meg sinnsykt til å begynne med morgen cardio!!!
    Vet det høres sinnsykt ut men nå har jeg ligget her på sofaen i SEKS uker uten å få lov å trene pga sykdom så nå er jeg skikkelig gira he he... Håper på en fin varm vår for alle oss morgentraver

Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29
    Oi, kjipt å være syk! Du får ha lykke til med kardioen -Stå på! Det skal iallefall jeg og fettet kan dra til helv...!!

Magerutene SKAL synes til sommeren. (håper jeg)

Banned Nann-Rosita is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2004
    skal sånn smått begynne gå om morgenen igjen jeg og. tusler klokken kvart p seks/seks ned til frognerparken og hjem igjen , tar 45 minutter , tenker jeg... grei tur det. visst jeg kommer meg opp nå da ( har ikke fått lov av legen på noen uker, så jeg er blitt glad i å snorke lenge om morgenen)

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.