+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 8 av 8

Tråd: Ang. Trening!

Kliss nytt medlem Chanett har slått av rykte
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    23

Post Ang. Trening!

Jeg trener hver dag, 3 dager håndball og resten trener jeg på treningsstudio. Det er ikke dumt å trene hver dag?
    Også lurte jeg på om det er noen som kan gi meg en link, skal lage et styrkeprogram som skal vare 40min.

Ha en god helg

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Jo, det er dumt. Du kommer mest sannsynlig til &#229; bli overtrent og utbrent f&#248;r du er 20.

Du startet opp i feil seksjon, kanskje *host* NK kan fixe dette snarest slik at du kan f&#229; litt hjelp?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sp&#248;rs hvor hardt og intensivt du trener. Tipper du ikke trener s&#229; VELDIG hardt, da g&#229;r det nok fint med det opplegget du har

Kliss nytt medlem Chanett har slått av rykte
    Ble medlem
    02-2006
    Alder
    23

Exclamation

Okei, er det hardt å trene 2 timer mandag - med løping.
    1time tirsdag - med styrke. 2timer onsdag - med løping. 2timer torsdag - med løping. 1fredag - med styrke. lørdag og søndag kommer ann på.

Ang. Nx hva er det og hvor ?

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Chanett

Ang. Nx hva er det og hvor ?
    NX?

Medlem Avean har en flott utstråling Avean sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    29
    Ihvertfall for meg som trener mye styrke osv s&#229; funka det d&#229;rligere &#229; trene hver dag. Jeg trente hverdager Mandag,Tirsdag,Onsdag,Torsdag og Fredager i nesten 1 &#229;r jeg. N&#229; har jeg kj&#248;rt noen uker hvor jeg har fri Onsdager og merker at jeg har blitt mye sterkere enn jeg var allerede. 2 dager trening, 1 dag og 2 dager trening er det de fleste anbefaler. Men dette er veldig individuelt, er du ikke vant til mye trening s&#229; er det ikke smart. Musklene m&#229; venne seg til all treningen ogs&#229;

Jente81
    Gjest
    Sitat Opprinnelig skrevet av Chanett
    Okei, er det hardt å trene 2 timer mandag - med løping.
    1time tirsdag - med styrke. 2timer onsdag - med løping. 2timer torsdag - med løping. 1fredag - med styrke. lørdag og søndag kommer ann på.

Hm... Jeg trener styrke 3 dager i uken, mandag, onsdag, fredag el lørdag, OG trener 2 timer håndball tirsdager og torsdager, og gjerne en kamp på søndag...

Jeg syns personlig dette går helt greit, da man ikke løper 2 hele timer på håndball trening, men også bruker en del tid på teknikker osv....
    Selvfølgelig er det masse løping også, intevaller osv, men jeg løper heller ikke de dagene jeg trener styrke da, så løping er jo bra trening å få med det også... (syns ellers det er møkk-kjedelig å løpe)

Så lenge jeg får nok søvn og hvile, spiser riktig så funker det veldig greit....

Registered User simon16 is on a distinguished road simon16 sin avatar
    Ble medlem
    02-2006
    Jeg trener fotball 5 dager i uken, og trener styrke 4 ganger. det handler bare om hvor god du er til å planlegge mat, søvn og treningstider:

Fotball: mandag, tirsdag, onsdag (morgen), torsdag, fredag.

Styrke: Mandag (morgen), tirsdag, torsdag, fredag.

Har for tida ikke sesong, og spiller ikke kamper i helgene.. derfor blir dette tid preget av hvile/spising. Slapper også av onsdag ettermiddag.. Selv trener jeg helst kun overkroppen i styrkerommet, og treningen tar derfor ikke mer enn rundt en times tid. Derfor får jeg ganske bra tid til alle treninger.
    Det handler bare om planlegging

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.