+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 4 av 4

Tråd: Angående RYP

Medlem Alexk is a jewel in the rough Alexk is a jewel in the rough Alexk sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    26

Angående RYP

har et par spm angående RYP.

Hvilke øvelser kan jeg ta istedet for strake mark? fikser ikke denne øvelsen..

ifølge exel kalkulatoren skal jeg kunne ta 2 5ere på 35 i uke 6 på arnoldpress, dette er jo et helrått resultat. men virker en SMULE ambisiøst for meg?

det står jeg skal øke en kg for hver dag som går i fks arnoldpress.. men hantla er jo bare 20,22,5,25,27kg osv?

Shakespeare Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough Erik--- is a jewel in the rough
    Ble medlem
    06-2003
    Du kan jo ta vanlige markløft? Ikke heng deg så veldig opp i akkuratt hvilke øvelser du tar. Det viktigste er strategisk nedtrening og at du har progresjon over de 6 ukene. Om du har et par treninger med sakke manualer gjør ikke noe.....

Har trent en del RYP, og blir ofte overrasket over at jeg klarer det når jeg kommer til siste uke...
    I know I was born and I know that I’ll die.
    The in between is mine. I am mine.

Medlem Alexk is a jewel in the rough Alexk is a jewel in the rough Alexk sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Erik---
    Du kan jo ta vanlige markløft? Ikke heng deg så veldig opp i akkuratt hvilke øvelser du tar. Det viktigste er strategisk nedtrening og at du har progresjon over de 6 ukene. Om du har et par treninger med sakke manualer gjør ikke noe.....

Har trent en del RYP, og blir ofte overrasket over at jeg klarer det når jeg kommer til siste uke...
    ja men strake markløft er jo for hamstringen og rumpa? vanlige markløft går mere forran igjen..

Medlem vimy har en flott utstråling vimy sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    27
    Hva med de alternative øvelsene de har listet opp her?

http://www.tn.no/default.asp?go=trening&gid=115
    Looking for God with science is like looking for the dark with a flashlight.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. RYP virker veldig interressant :)
    By Thlian in forum Trening
    Svar: 18
    Nyeste innlegg: 15-11-05, 17:19
  2. ryp vs dc
    By HK in forum Trening
    Svar: 24
    Nyeste innlegg: 02-02-05, 17:51
  3. Opptrening/ ryp
    By sandersama in forum Skader