+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Animal

Superior newbie Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara er et navn kjent av alle Ciara sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    27

Animal

Jeg så et eller annet sted at du anbefalte å trene opp hoftene (?) istedet for å begynne med knebind i bøy.

Jeg spør for treningskompisen min her, siden han snart kommer til å vurdere å bruke utstyr siden han har vondt i hofta. Den glepper litt på tunge løft.

Kan du beskrive den øvelsen (med strikk?) som du foreslo? Tror kanskje det kan funke.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Kommer ann på hva som sjer. Jeg ville trent hofte og evt investert i en enkeltlags halvdrakt som er løs for å beskytte hoften litt om det er vondt.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.