+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Ankelvekt?

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31

Arrow Ankelvekt?

skal ut på tur i påsken, og gjøre noe jeg ikke har gjort på 10 år, nemlig å gå toppturer. i den sammenheng har jeg telemarksko som veier 2KG, pr stk, noe jeg har på følelsen av at blir ganske pain å dra med seg opp 2000 høydemeter for en utrent jævel som meg.

for å ikke bli helt tatt på senga så tenkte jeg at å løpe med f.eks. 2-3KG vekt rundt anklene må kunne være en bra løsning...er det noen som har testet dette, eller evt vet hvor man kan få kjøpt/prøvd slik vekter?
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    hmm...ser det er litt ymse om de er anbefalt eller ikke. kanskje jeg bare skal trene beina bedre med vanlige vekter, og løpe i motbakke når jeg gjør cardioen?

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    stikk innom en butikk med dykkerutstyr (tror xxl også har). Der har de vekter for anklene. Vekter lagt inn i en slags bommulsslange som går rundt anklene. enklet og greit. har alt fra 0,5 - 5 kg =)

har bruk slike selv når jeg dykker, da jeg av og til får vansker med å holde bena i rett posisjon over lengre tid. de er enkle og pratiske i bruk, også på land =)
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Trener for Idretten! Matto%whey har en flott utstråling Matto%whey sin avatar
    Ble medlem
    09-2008
    Alder
    18
    må bare få si at jeg har lest i grete waitz sin bok om å løpe maraton at vis du bruker ankelvekter ødelegger du teknikken din. gå steget kommer til å bli anderledes for deg, noe som vil være risikofullt når det gjelder skader....

det er opp til deg..

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Matto%whey Vis post
    må bare få si at jeg har lest i grete waitz sin bok om å løpe maraton at vis du bruker ankelvekter ødelegger du teknikken din. gå steget kommer til å bli anderledes for deg, noe som vil være risikofullt når det gjelder skader....

det er opp til deg..
    er akkurat det jeg også leste nemlig...så derfor jeg er litt tvilende enda.

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    du sier du er "en utrent jævel" (dine ord, ikke mine)
    om det er tilfelle er det kanskje bedre å trena styrketrening for beina, og gå/jogge i terreng. bedre styrke og kondis vil nok være mer effektiv enn å gå rundt med ankelvekter

The blogg =)

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    du sier du er "en utrent jævel" (dine ord, ikke mine)
    om det er tilfelle er det kanskje bedre å trena styrketrening for beina, og gå/jogge i terreng. bedre styrke og kondis vil nok være mer effektiv enn å gå rundt med ankelvekter
    takk...akkurat det jeg trengte å høre

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    jeg brukte ankelvekter mye før da jeg spilte basketball for å bedre spensten.
    det fungerte MEGET godt faktiskt

tror nok det ville hjulpet deg også men Jenta_a er nok inne på noe med sin siste post der også da
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    tror nok det ville hjulpet deg også men Jenta_a er nok inne på noe med sin siste post der også da
    sad but true

Medlem tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Louie Simmons bruker og anbefaler de.

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    tror som sagt at det beste er trening, men om du kombinerer det med vektbruk (ikke under trening, men ellers) er det nok ekstra effektivt. det "grete mente er nok heller bergenet på solk som skal løpe lang avstander og som allerede har en innlært løpsteknikk. dette er jo ikke tilfelle her, så vektene vil nok ha positiv effekt

The blogg =)

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.